Voitteko selittää ilmiön: ex-mieheni ei tunnu kestävän että laitoin häneen välit poikki, vaikka hänellä on uusi naisystävä
Miksi mun pitäisi vielä hänessä roikkua? Mä haluan mennä elämässä eteenpäin. Mies oli kuitenkin se pettäjä/jättäjä
Kommentit (13)
En annakaan periksi. Mies on jopa syyllistänyt minua tästä, mikä tuntuu aika kohtuuttomalta
Mies haluaa kuvitella että olet jotenkin hänen vallassaan vaikkei hän ole enää sinun kanssasi. Egojuttuja, estoon vaan.
No, onko teillä yhteisiä lapsia, jotka kärsivät välien katkaisusta?
Vierailija kirjoitti:
Tuota miten ne lapset siitä kärsisivät
Vierailija kirjoitti:
En annakaan periksi. Mies on jopa syyllistänyt minua tästä, mikä tuntuu aika kohtuuttomalta
Narsissi syyllistää kaikesta muita.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa kuvitella että olet jotenkin hänen vallassaan vaikkei hän ole enää sinun kanssasi. Egojuttuja, estoon vaan.
Juu meni.
Mutta en kyllä oikein ymmärrä miehen logiikkaa. Tuohan tarkoittaa myös sitä, ettei ole minun eikä uuden naisen kohdalla ollut kyse rakkaudesta vaan jostain ihan muusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten vanhemmat eivät kommunikoi keskenään, aika vaikea on hoitaa esim. lasten lääkityksiä.
Voi olla, että uus nainen oli vaan hetken hupia eikä mitään vakavaa eikä tarkoitus ollut jättää sinua. Kun sitten asia tuli ilmi, hän roikkuu nyt siinä toisessa, ettei tarvitse olla yksin, mutta haluaisi vielä hallita sinunkin elämää ja on mustasukkainen uudelle miehelle.
On myös yleinen ilmiö, että vaikka itse jättäisi toisen, ei kuitenkaan halua, että kukaan muukaan häntä saa. Joku kiero mustasukkaisuus, vaikka tietoisesti jätti.
Onko m iehellä mitään erityistä syytä yrittää olla sinun kanssa vähintäänkin asiallisissa väleissä, kuten se, että teillä on mahd. yhteistä jälkikasvua? Oikeastaan kysymykseni kuuluukin, mitä tarkoitat, että laitoit välit mieheen poikki. Etkö kestä sitä, että ex-miehesi vielä tervehtii sinua ja haluaa ehkä vaihtaa muutaman sananki, sinut nähdessä / "kohdatessa". Vai onko mies ni-in idiootti, että kuvittelee pyörittävänsä kahta naista yhtä aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lasten vanhemmat eivät kommunikoi keskenään, aika vaikea on hoitaa esim. lasten lääkityksiä.
No kyllä ne asiat voi hoitaa vaikka neutraalisti viesteillä. Ei siihen mitään ystävyyssuhdetta tarvita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne asiat voi hoitaa vaikka neutraalisti viesteillä. Ei siihen mitään ystävyyssuhdetta tarvita
Osa heistä, jotka ovat halunneet laittaa välit poikki käyttää tai pyrkii käyttämään joko lapsia tai viranomaisia viestin viejinä, eivätkä kykene tai paremmin vaihtaa mitään viestejä kirjallisia saati suullisia ex-kumppaninsa kanssa. - Ex-kumppanin mahdollisuus tavata omia lapsiaan onnistuu, jos onnistuu vain valvotusti.
Jopa joo. Ihan viikko-viikko-systeemi on meillä. Mihinkään miehen ja lapsen välisiin asioihin en ole puuttunut. Pystytään faktoissa.
Ap
Haluaa pitää vielä mahdollisuudet sinuun auki.. älä anna periksi tuollaiselle, älä pidä yhteyttä.