Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää miehen haluttomuutta

Vierailija
05.08.2018 |

Mieheni seksihalut ovat olleet jo n. vuoden kadoksissa. Ihan sama mitä yritän ( ja olen todellakin yrittänyt vaikka mitä) niin hänellä ei vaan tee mieli. Tähän asti olen kuitenkin tehnyt aloitteita, mutta kun aina tulee torjutuksi, viimeksi eilen illalla, niin nyt tuntuu että en jaksa enää. Miehen mukaan vika ei kuitenkaan ole minussa vaan hänessä, mutta kun olen varovasti yrittänyt ehdottaa että voisiko haluttomuuden syytä käydä tutkituttamassa niin ei ole suostunut.
Seksiä meillä on n. kerran kuussa(ei välttämättä niinkään usein), ja yleensä miehellä on silloin paha krapula. Tämäkin loukkaa, tulee olo että olenko vain väline jolla helpottaa krapulapaineita. Toisaalta silloin on pakko suostua, koska en tiedä milloin seuraavan kerran on seksiä tarjolla.
En tiedä mitä tehdä. Rakastan miestäni mutta olen kuitenkin vasta 27, en haluaisi elää loppuelämääni selibaatissa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masennuslääkkeet syynä?

Vierailija
62/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on täysi oikeus kieltäytyä seksistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni seksihalut ovat olleet jo n. vuoden kadoksissa. Ihan sama mitä yritän ( ja olen todellakin yrittänyt vaikka mitä) niin hänellä ei vaan tee mieli. Tähän asti olen kuitenkin tehnyt aloitteita, mutta kun aina tulee torjutuksi, viimeksi eilen illalla, niin nyt tuntuu että en jaksa enää. Miehen mukaan vika ei kuitenkaan ole minussa vaan hänessä, mutta kun olen varovasti yrittänyt ehdottaa että voisiko haluttomuuden syytä käydä tutkituttamassa niin ei ole suostunut.

Seksiä meillä on n. kerran kuussa(ei välttämättä niinkään usein), ja yleensä miehellä on silloin paha krapula. Tämäkin loukkaa, tulee olo että olenko vain väline jolla helpottaa krapulapaineita. Toisaalta silloin on pakko suostua, koska en tiedä milloin seuraavan kerran on seksiä tarjolla.

En tiedä mitä tehdä. Rakastan miestäni mutta olen kuitenkin vasta 27, en haluaisi elää loppuelämääni selibaatissa.

Kerran kuussa! Sehän on ihan helvetin usein :D mitä vittua sä valitat

Ei kaikille. Meillä harrastetaan 5-8krt/viikko, joten jos olisi peuhaamista tämän jälkeen kerta kuussa, olisi se todella harvoin!

No, kyllä meilläkin harrastettiin vähintäänkin noin paljon, mutta nyt ehkä viimeiset kolme vuotta on ollut tahti max. kerran kuussa. Seksin jälkeen on jotenkin ristiriitainen olo. On toisaalta tyytyväinen, kun se seksielämä ole kokonaan kuollut, mutta toisaalta vähän harmistunut, kun tietää, ettei sitä nyt 1-3 kuukauteen ole tarjolla.

Vierailija
64/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on täysi oikeus kieltäytyä seksistä

Hänellä on täysi oikeus omiin tunteisiinsa.

Vierailija
65/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa suunnilleen meilläkin ja se tuntuu todella vähältä. Lisäksi se kerta ei koskaan satu siihen aikaan kuukaudesta, kun tekisi eniten mieli.

Itse lopetin vähäisen seksin takia e-pilleritkin, joten nyt käytetään kumia. Ikävä juttu miehelle, mutta turhaan maksoin ja kärsin ikävät oireet pillereistä, kun seksiä ei välttämättä ollut edes joka kuukausi. Kerran kuukaudessa seksiä harrastamalla raskaaksi tulemisen riskikin on pieni, vaikka kumi sattuisi vaikka puhkeamaan tai jotain.

Kerran kuukaudessa on usein!

Vierailija
66/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ainoa oikea neuvo tilanteeseen, jossa noin 30-vuotias mies on jatkuvasti haluton, kuuluu: mies välittömästi lääkärintutkimuksiin, jotta fyysiset sairaudet ja liian alhainen testosteronitaso voidaan sulkea pois tai korjata. Ja miehen on jo oman itsensä takia tähän suostuttava.

Mistä muuten johtuu, että annat tuon ohjeen vain miestä koskien?

Vierailija
67/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ainoa oikea neuvo tilanteeseen, jossa noin 30-vuotias mies on jatkuvasti haluton, kuuluu: mies välittömästi lääkärintutkimuksiin, jotta fyysiset sairaudet ja liian alhainen testosteronitaso voidaan sulkea pois tai korjata. Ja miehen on jo oman itsensä takia tähän suostuttava.

Mistä muuten johtuu, että annat tuon ohjeen vain miestä koskien?

Aivan. Kuuluuko 30v naisenkin mennä tutkimuksiin ja asentaa joku testosteronikapseli itseensä, että alkaisi taas meisseli maistumaan?

Vierailija
68/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia nuoria miehiä jotka eivät saa seksiä edes kerran kuukaudessa.

Puhumattakaan vanhemmista miehistä.

Vierailija
69/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette suhteessa joka ei toimi?

Hyvät ihmiset, tehkää asialle jotain tai lopettakaa valitus.

Vierailija
70/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette suhteessa joka ei toimi?

Hyvät ihmiset, tehkää asialle jotain tai lopettakaa valitus.

No itse en ainakaan varsinaisesti valittanut, kunhan nyt totesin asiantilan.

Enkä tiedä mitä asialle voisi tehdä. Puolisoani rakastan, enkä näe syytä painostaa tai jättää häntä.

-63

Vierailija
71/71 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä asioista puhumattomuus yllätyksenä yhtäkkiä suhteeseenne? Nimittäin näistä asioista yleensä puhutaan. Mies tutkimuksiin, asiahan voi ratketa helpostikin. Tyhmää ruveta tuollaisen asian kanssa kärvistelemään kun apua on tarjolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan