Siivosin ja kun vein miehen kaappiin tavaraa löysin
timanttisormuksen! Minulla ei ole sormuksia eikä mieheni käyttäisi tuollaisia "naisten sormuksia". Oli vieläpä laatikossaan. Aivan varmasti miehellä on toinen nainen, minulle ei koskaan osta tuollaisia lahjoja.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Myy se.
Mieli tekisi
Onko sinulla tai teillä joku merkkipäivä lähestymässä? Ehkä se on sinulle.
Oliko siellä kaapissa Touko Aaltopahviin käärittynä?
Ite siivosin emännän yöpöydän laatikkoa ja löysin ison mustan dildon. Nyt tiedän aivan varmasti mitä tapahtuu "tyttöjen illoissa" joka toinen perjantai. Harmittaa kun asuntovelka kämpästä (450 000 euroa) on minun nimissäni ja sitä on vielä 400 000 euroa jäljellä, en voi oikein muijaa pihalle pistää koska joudun taloudelliseen kuseen, sillä sain kenkää perjantaina töistä.
Älä kerro miehellesi, että näit sen. Näyttele hyvin yllättynyttä, kun hän kosii sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tai teillä joku merkkipäivä lähestymässä? Ehkä se on sinulle.
Ei ole mitään, siksi vähän epäilenkin
ap
Tarinanikkari taas vauhdissa...…. .
Ei kukaan hanki sormusta valmiiksi kosimista varten muuta kuin amerikkalaisissa elokuvissa. Suomessa sormukset valitaan yhdessä. Ehkä mies on perinyt sormuksen joltain mummultaan tms ja säilyttää sitä.
Jospa se on perintösormus. Mulla ainakin on (tosin olen nainen, mutta mitä merkitystä sillä on) kaapissa pari mummolta perinnöksi jäänyttä sormusta, toinen niistä timanttisormus. Ehkä pelkää varkaita eikä siksi ole jättänyt esille.
Laita se sormeen ja kiitä miestä IHANASTA LAHJASTA ♥️♥️♥️♥️
Seuraa ilmeitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan hanki sormusta valmiiksi kosimista varten muuta kuin amerikkalaisissa elokuvissa. Suomessa sormukset valitaan yhdessä. Ehkä mies on perinyt sormuksen joltain mummultaan tms ja säilyttää sitä.
5/6 mun kaverista vissiin asuu sit amerikassa vaikka suomeksi me tätä maata luultiin kun niiden miehet hommas kihlasormuksen ennen kosimista. Mun mies on toi ainoo meistä kihloissa olevista joka ei valmiiksi hommannut kun tietää että oon nirso.
Mokasit kun epäilit pettämistä jo aloituksessa. Muutenkin nää seurantaprovot on jo nähty juttu.
Myy se.