Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni käytös ahdistaa, onko normaalia?

Vierailija
04.08.2018 |

Olemme tunteneet n. 13 vuotta. Ystäväni on ihan mukava, mutta jotain mätää hänen käytöksessään on.

Esim:

Hän on jokseenkin ripustautuva. Laittaa jatkuvasti viestejä, yleensä kissastaan ja jotenkin on tullut tunne, että jos en vastaa hänelle pikimmiten niin hän loukkaantuu. Sama koskee jos lähdemme yhdessä ulos, hänen mielestään ”hylkään” hänet jos puhun muille ihmisille enkä kiinnitä häneen hetkeen huomiota. Kerran hän lähti loukkaantuneena kotiin, kun lähdin tanssimaan jonkun miehen kanssa.

Hän saattaa sanoa mulle ihan ihme juttuja. Esim kerran olimme kävelyllä ja hän puhui omasta parisuhteestaan ja heidän ongelmistaan. Sitten hän sanoi ihan suoraan minulle, että oli sanonut omalle poikaystävälleen näin: onhan Meijunkin (minun) vanhemmat naimisissa, ja meneekö hänellä sun mielestä erityisen hyvin? Siis what!? Olin ihan puulla päähän lyöty enkä osannut sanoa mitään.
Saattaa myös sanoa mua ”vitsillä” v*tun idiootiksi.
Tiedän myös, että hän on kertonut yhdelle ystävälleen asioita miehestäni jotka eivät tod. Kuulu muille.

Hän myös usein kommentoi muiden ystävieni kuvia sosiaalisessa mediassa vaikka he ovat tavanneet vain kerran yms.

Olenko itse jotenkin hullu vai kuulostaako teistäkin ahdistavalta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi sun tilanteen käyttäminen esimerkkinä miehelleen ja kommentointi (asiallinen) somessa on ok, mutta kaikki muu on friikistä friikimpään touhua. En jaksaisi kovin usein tuolla tavalla käyttäytyvää kaveria nähdä. Tai en ainakaan juhlimaan menisi enkä kertoisi herkimpiä juttuja juoruilun vuoksi. Ihme ilon pilaaja.

Vierailija
2/2 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot outo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi