Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ns. "streetsmart", joka osaa väistellä uhkaavia tilanteita?

Vierailija
04.08.2018 |

Eli osaatko liikkua kaduilla fiksusti ja väistellä mahdollisia ongelmia? Itse osaan. Tuli vaan mieleen tuosta Iltiksen videosta, jossa joku nainen näkee jonkun hullun, joka ensin hajottaa auton tuulilasin. No tämä nainen lähtee seuraamaan ja KUVAAMAAN miestä kävellen tämän perässä, kunnes mies tietysti havaitsee sen, kaataa naisen ja potkimaan tätä päähän. Yllättyneitä olivat? Tämä ei siis ole ns. streetsmart-touhua, mitenkään uhria vähättelemättä ja ihmettelen eikö nainen tajunnut riskiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, välttelen Helsinkiä ja kehäkolmosen sisälle en mee ilman aseistettua saattuetta.

Vierailija
22/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mustaa miestä oli aloittamassa toistensä lyömisen ja silloinen tyttöystävä käveli välistä :D . Kun kritisoin hän väitti ettei nähnyt miehiä ... tilanne oli keskellä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ehkä yksi street-smarteimpia tietämiäni ihmisiä, jos sillä tarkoitetaan sitä että on ylivarovainen ja jatkuvasti varuillaan. Himassa peloteltu muksuna niin paljon eri vaaroista että tulee selkäytimestä :'D

Vierailija
24/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan

Työskennellyt lähes 20 vuotta suljetulla sekä päihdepsykiatrialla.

Oppii kyllä kadulla välttämään tilanteita ja jos vahingossa joutuisikin niin puhumalla selviää.

Tämä ei kyllä päde discokansaan.

Vierailija
25/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen aina nyrkit pystyllä täysillä päin. Joskus tulee tauluun, joskus ei.

Näinhän se menee, venä-jälläkin tuli pum-meja mon-gertamaan jotain, näytin niille sitten kes-karia kun ei puheesta saanut mitään tolkkua, yrittivät käydä päälle, paria äijää sain vedettyä nyrkillä oikein kunnolla ja autosta sain ristikkoavaimen millä hak-kasin sitten loput 2 tyyppiä oikein kunnolla.

Venä-jällä on se hyvä ettei kukaan huutele perään jos vähän jotain kouluttaa.

Vierailija
26/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Venä-jällä on se hyvä ettei kukaan huutele perään jos vähän jotain kouluttaa.

V-maassa on kyllä ihailtavan suoraselkäinen myllykulttuuri. Myllyttää saa ja pitääkin, jos sellainen paikka tulee eteen, eikä siitä tehdä sen kummempaa numeroa.

Vierailija
27/27 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan. Olen pumpulissa kasvanut päivätöissä käyvä ihminen, joka ei käy baareissa tai liiku iltaisin juuri koskaan ulkona. En varmaan tunnistaisi nistiä tai tietäisi pahamaineisia katuja tai alueita. Juoppoja välttelen, tai siis en hakeudu heidän luokseen, muuten en ongelmia tai vaaroja huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi