Olen masentunut epäkypsä vastuuta pakoileva huonolla itsetunnolla varustettu alisuoriutuja
Onko niillä mitään yhteyttä siihen että yh -äitini oli ylisuojeleva narsisti?
Kommentit (9)
Heh täällä toinen. Tosin yh-äitini ei ollut narsisti, vähän vaan introvertti, sosiaalisia tilanteita pakoileva ja huonolla itsetunnolla varustettu hänkin.
Elämässä on pelattava niillä korteilla, jotka on sattunut saamaan, vaikka ne olisivatkin sitten vain kaksi paria ja jokeri.
Tuskin. Oon samanlainen ja mulla on ihanat vanhemmat :)
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on pelattava niillä korteilla, jotka on sattunut saamaan, vaikka ne olisivatkin sitten vain kaksi paria ja jokeri.
Olen saanut elämässä vain huonojakortteja ja panokset alkavat olemaan vähissä. En voi enää passata, eli on siis pakko luovutta. Joskus ottaa päähän se miten elämä on kuin pelaisi pokeria.
Tekisi melkein mieli puhua omistakin huonoista korteista mutta en viitsi koska sitten minut voisi tunnistaa.
Miksi ette kortinpelaajat ryhdy pelaamaan golffia?
Mä olen samanlainen. Juu, hieman narsististen vanhempien kasvatustyön tulosta varmaan osittain. Minkäs teet, näillä on mentävä mitä on sattunut saamaan. Yritän kehittää itsestäni hieman kypsempää ja vastuullisempaa, vaihtelevalla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä mitään yhteyttä siihen että yh -äitini oli ylisuojeleva narsisti?
Voi ollakin. Minä olen juuri sinunlaisesi. Isä on curling-vanhempi ja äiti mielenterveysongelmainen.
Et kai sinä enää ole äidistäni riippuvainen? Ala elää, äläkä surkuttele tilannettasi.