Lapset viety yöksi mummilaan, odotin hauskaa iltaa mutta mies murjottaa "kun on kylmä"!
Ei kuulemma pääse terassille eikä voi istua edes takapihalla, voi nyt """""... ihan kuin olisi joku jääkausi muka iskenyt! Itse juon siideriä tässä takapihalla ja nautin viileydestä, mies mulkoilee ikkunan takaa olohuoneesta.
Kommentit (23)
Missä on viileää? Tulkaa meille Helsinkiin. Me tullaan teille!
Alkaa ihan oikeasti suututtaa. Ajattelin, että juodaan siideriä takapihalla ja grillataan makkaraa, mutta mies heittäytyi rinsessaksi jolla on jääpuikko perseessä ja kieltäytyy tekemästä mitään kunnes tulee aurinko ja lämmintä taas ! Alkaa olla sellainen olo, että mä lähden kohta yksin baariin. Jääköön nököttämään sohvalle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Missä on viileää? Tulkaa meille Helsinkiin. Me tullaan teille!
Mikkelissä. Joo jos osais teleportata niin vaihettais heti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Alkaa ihan oikeasti suututtaa. Ajattelin, että juodaan siideriä takapihalla ja grillataan makkaraa, mutta mies heittäytyi rinsessaksi jolla on jääpuikko perseessä ja kieltäytyy tekemästä mitään kunnes tulee aurinko ja lämmintä taas ! Alkaa olla sellainen olo, että mä lähden kohta yksin baariin. Jääköön nököttämään sohvalle.
ap
Mä niin näen tän sieluni silmin :D
Mies istuu sohvalla jäykkänä ja mulkoilee välillä ikkunasta :D
Ois pitänyt vaan ottaa liput tuonne Jurassic Rockiin vaikkei siellä mitään mielenkiitoisia esiiintyjiä ollutkaan, sekin olisi kivempaa kuin tämä. Hyvin täällä tarkenee hihattomassa topissa ja neuletakissa, en ymmärrä mikse voitais mennä vaikka sinne terassille ! :(
Hitsi kun kukaan kaverikaan ei pääse, kysyin.
ap
Lähde ap ihmeessä, mies yrittää saada asenteellaan sinutkin sohvalle mykkänä ja kiukkuisena mököttämään, pidät yksin hauskan illan ja annat äijän tukehtua kiukkuunsa yksinään.
Baariin vaan, nautit vapaasta illasta ja ukko tehköön mitä haluaa.
Miehelläsi on joku muu murhe nyt taustalla. Tiedän mikä auttaisi meillä... öhöm...
Nyt housut pois ja melaa mekkoon. Voi sitten vuoden päästä viedä mummolaan uudestaan hoidettavia. Jospa sitten pääsisitte kahdestaan terassille auringon lämpöön <3
Mihelle alkoi siis eilen loma ja mulla vkl vapaata, vietiin lapset aamupäivästä mummilaan ja puhuttiin että kun ollaan kaksin syödään ja juodaan.. ja naidaan :D No mikään muu noista ei ole toteunut kuin juominen .
Mitä ei miehen mukaan voi tehdä ulkona, KUN ON KYLMÄ. Pientä ylireagoitia kenties? Onhan täällä kuitenkn jotain + 20c ja ukkonenkin meni pois.
Ok, oishan se pussikalja ilta-auringossa ollut kiva mutta toisaalta nautin kun viileni. Mies ei.
ap
Säälittävältä paskalta kuulostaa. Ja vielä olet luvannut löysää vittua tuollaiselle antaa. Pthyi.
AP, sano sille miehellesi että olisit halunnut istua ensin yhdessä pihalla juoman kera, sitten naida. Suora puhe tehoaa paremmin kuin nyrpistely.
Mene miehen viereen, ota häntä kädestä ja kysy "Rakas, mikä sinua oikeasti harmittaa?"
Jos hän kertoo, kuuntele, myötäelä, lohduta.
Jos hän sanoo edelleen "Kun on niin kylmä", sano "Niin on. Mutta minä olen lämmin."
Kai se on semmonen jonka onnellisuus on jonkun toisen vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Mene miehen viereen, ota häntä kädestä ja kysy "Rakas, mikä sinua oikeasti harmittaa?"
Jos hän kertoo, kuuntele, myötäelä, lohduta.Jos hän sanoo edelleen "Kun on niin kylmä", sano "Niin on. Mutta minä olen lämmin."
Ja vois vielä lisätä: " ja makkarista voitais tehdä tropiikki" Eiköhän ukkokin siitä lämpenis.
Miehet ovat sellaisia höpsöjä nassukoita.