Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tarvitsevat munaa / krooninen panetus

Mies 40+
04.08.2018 |

Kohta kymmenen vuotta vaimon kanssa yhteistä taivalta takana ja melko perusseksiä tähän asti harrastettu ehkä kerran tai kaksi viikossa ja joskus ollut parin viikonkin taukoja jos ei alkuajan kiimaa lasketa.

Kaverin kanssa mietittiin joskus talvella, että naiset pysyvät paljon mukavampina, kun saavat tarpeeksi seksiä. Koskapa asia on miellyttävä testattava, niin pitihän sitä kokeilla. Laitoin muutaman satasen uusiin leluihin ja aloitin kaikenlaisen ”häirinnän” ja härnäämisen, että melkein aina kun nainen on poissa niin tietää että jotain jännää on luvassa kun kotiin saapuu. Hellää niskaan pussailua kesken arkiaskareitten tai toisinaan myös suorasukaisempaa kourimista. Välillä sormettanut pienen orgasmin vaikka telkkaria katsoessa tai aamulla herättänyt nuolemalla. Tai ulkona pyykkiä narulle laittaessa vain käynyt kiinni, nostanut helmaa ja antanut palaa takaapäin pikaiset. Päivittäin ja välillä useammankin kerran päivässä vähän sen mukaan kuinka lasten läsnäolo on antanut tilaa. Alkuyöstä mahdollisesti pidemmät sessiot kaikilla mausteilla. Testin tulos: arki on seesteistä, pienet vastoinkäymiset eivät tunnu yhtään missään, vaimo on kuin hunajaa ja häntä panettaa nykyään vähän väliä, itseäni panettaa aivan koko ajan. Sain äsken kaupassa vähän nuoremmalta naiselta kivan katseen ja hymyn niin melkein teki mieli lähteä juttusille. Voisin nuolla pillua vaikka se ei olisi kuin kuva ratapihan aidassa...Tuossa kun vaimo lähti kavereita illaksi kuskiin, otettiin pikaiset ja oma libido olisi ollut samantien valmis uuteen kierrokseen, pitää odottaa että tulee aamuyöstä kotiin, ikävä ja halut ovat kovat.

Aktiivisuus tuntuu ruokkivan itseään ja alkaa melkein huolestuttaa, alkaako mennä jo överiksi.
Vaimo suorastaan vaatii, että tämä linja on pidettävä. Pelonsekaista onnellisuutta ja uusia ideoita vailla, millä vaimon yllättää. Palstalta bongattuna idea kevyestä sitomisesta mennee toteutukseen.

Mutta tärkein asia summattuna: Miehet! Antakaa naisillenne tarpeeksi niin liikakaan ei riitä. Se on sitä paitsi mukavaa ja viime kädessä pääsette paaaljon vähemmällä. Varaan itselleni oikeuden olla myös väärässä, koska naisissa on eroja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa ! Ainakin itse olisin todella tyytyväinen kaltaiseesi mieheen.

Seksiä usein, ja stressi katoaa.

Vastaavasti seksitön suhde tekee naisen kärttyiseksi.

Vierailija
2/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EnempiKelpaisi kirjoitti:

Seksiä usein, ja stressi katoaa.

Vastaavasti seksitön suhde tekee naisen kärttyiseksi.

Tämä. Jos vertaa esimerkiksi sitä, millaisen reaktion naisessa saa aikaan lasten sohvaan tuhrima jäätelö, puutteessa vs tyydytettynä, ero on merkittävä. Sen kannattaa nähdä vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oi kyllä. Kunnolla saaneena olen kuin hunajaa, mies saa multa kaiken mitä haluaa.

Vierailija
4/24 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40+ olen ihan hunajaa mieheni edessä. Rento, aina hyväntuulinen, annan tilaa ja nautin naiseudestani. Mies minua tosin paljon vanhempi mutta haluja on kuin nuorella kollilla. Itse olen aina ollut helposti tyydytettävä, en tarvitse mitään pitkiä esileikkejä tmv. Ja halukas olen. Naisen unelma on ainakin itselleni huomaavainen, turvallinen kumppani johon voi luottaa, ja joka näyttää halunsa. Ja itse todellakin näytän ja olen valmis sänkyleikkeihin, meillä makuukamarissa kuuluu nauru ja rentous, ja nautinnon äänet. Jutellaan myös toiveista ja mikä toisessa kiihottaa. Rakastan miessukupuolta! Se miehekkyys on jotain mystistä ja värisyttävää oman naiseuden rinnalla. Ja miten miehen vartalo on niin kova ja iso, kun itse olen sellainen petit nainen, mieheni on minua 30 cm pidempi ja 50% painavampi.

Vierailija
5/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on aivan oikeassa! Kyllä parisuhteessa olevat naiset tarvitsevat munaa! Mieheni on viimeisen vuoden aikana antanut seksiä 6-7 päivänä viikossa. Kerran viikossa hän voi pitää seksittömän lepopäivän, jos kanki on jyystämisen takia arka terskan kohdalta. Minua hän sormettaa silloinkin...

Arki sujuu kotona todella leppoisasti. Kumpikaan meistä ei kiukuttele eikä nalkuta. Kotityöt ja lasten hoitaminen tehdään ilman stressiä ja hyväntuulisena. Mies saattaa suukottaa minua tai kouraista rintojani ohi mennessään. Kun lapset ovat trampoliinissa hyppimässä, mies nostaa hamettani, riisuu alushousuni pois ja antaa pikaiset takkahuoneessa. Mies tuntuu viihtyvän kotona, kun täällä on hunajainen nainen ja miellyttävä atmösfääri.

Voin ymmärtää, että moni kanssasisar, joko sinkku tai parisuhteessa oleva, on huonotuulinen, kärttyisä ja hapan, jos joutuu elämään puutteessa.

Vierailija
6/24 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs tehdä kun oma mies ei halua kuin kerran viikossa? Muut miehet kyllä varmasti haluaisivat, mutta oma ei. Eikä johdu siitä ettei seksi olisi molemmille tosi tyydyttävää, mutta jostain syystä mies haluaa pitää puutteessa ja saada mut vinkumaan seksiä. Ei ymmärrä, että useamminkin voisi.

Vierailija
7/24 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös naisten äkäisyyttä ja hysteriaa taannoin hoidettu orgasmeilla.. Lääkärit tais monessa tapauksessa ystävällisesti hoitaa asian peniksellään, mutta hieromasauvoilla sitä hoidettiin myös. Ja kyllä kai naisia voi panettaa siinä missä miehiäkin.

M40

Vierailija
8/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on kiva kuulla, että naisetkin ovat himokkaita. Se ei vain näy mitenkään arkielämässä. Olisi varmaan kaikkia helpottavaa, jos naiset ja miehet toisivat avoimemmin himonsa esille arkisessa kanssakäymisessä, kaupassa, kaduilla, liikennevälineissä ja työmatkoilla ym. Ainakaan itse en ole naisten himokkuutta havainnut noissa tilanteissa, tosin en ole itsekään sitä tuonut esille muuten kuin yrttämällä katsekontaktia tai asiakaspalvelutilanteessa avata juttua. Nämä kaikki huonolla menestyksellä. Kuvittelen usein, että millaista olisi, jos himot tuotaisiin esille aina kun himottaa. Voisi käydä tuntemattoman kanssa pikaisilla tai pitemmälläkin kaavalla esim. vessassa hoitamassa himoja tai julkisilla paikoilla voisi olla panohuoneita, joissa ketkä tahansa voisivat helpottaa paineitaan juuri tapaamansa tai ennestään tuntemansa himokkaan kanssa. Eikö tämä helpottaisi kaikkien elämää ja ihmiset olisivat onnellisempia? Kaikki tietysti vapaaehtoisuuden pohjalta. 

Vierailija
9/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta mikään satunnaisten kadunmiesten paneskelu, enkä saisi siitä mitään että mitäänsanomattoman näköiset miehet laskisivat mällinsä minuun. :/

Sen sijaan tässä kohtaa antaisin ehkä vasemman käteni siitä hyvästä, että oma mies toimisi kuin aloituksen mies. Eksän kanssa meno oli tuollaista miinus lelut, plus bdsm. Ja siitä tosiaan seurasi positiivinen kierre. 

Nykyinen mies on yksinkertaisesti minulta huono ja tyhmä valinta. Seksi on surkeaa ja enää sitä ei olekkaan. Enkä oikein jaksa tai ehdi masturboidakaan. Kaikki aika menee riitelyyn ja mies suuttuu jos tyydytän itseni vaikka hän ei vahingossakaan koske minuun. :/

Vierailija
10/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita mitään munaa, mitä sillä tekee. Orgasmeja naiset haluaa, eikä olla miesten tyydyttäjiä!

Vierailija
11/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oi kyllä. Kunnolla saaneena olen kuin hunajaa, mies saa multa kaiken mitä haluaa.

Heh tuon olen kyllä huomannut. Vaimolta voisi pyytää ihan mitä tahansa seksin jälkeen ja hän suostuu. Eri asia onkin sitten kun on toipunut ja saanut mietittyä tarkemmin 😊😊

Vierailija
12/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh tuon olen kyllä huomannut. Vaimolta voisi pyytää ihan mitä tahansa seksin jälkeen ja hän suostuu. Eri asia onkin sitten kun on toipunut ja saanut mietittyä tarkemmin 😊😊

Näin on. Parisuhde ja elämä on tyytyväisen vaimon kanssa paljon helpompaa kun mies pitää vaimostaan huolta ja antaa tarpeeksi kullia ja orgasmeja.

Vierailija
13/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Parisuhde ja elämä on tyytyväisen vaimon kanssa paljon helpompaa kun mies pitää vaimostaan huolta ja antaa tarpeeksi kullia ja orgasmeja.

Voitko nyt Pate, lopettaa tuon kullin, munan ja yhdynnän tyrkyttämisen jokaiselle! Sitä saa ne jotka haluaa, mutta kaikki eivät.

YMMÄRRÄTKÖ, ettei kaikki naiset tule autuaaksi kullista, munasta, palleista tai jyystöstä. KOITA TAJUTA se jo. 

Vierailija
14/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40+ olen ihan hunajaa mieheni edessä. Rento, aina hyväntuulinen, annan tilaa ja nautin naiseudestani. Mies minua tosin paljon vanhempi mutta haluja on kuin nuorella kollilla. Itse olen aina ollut helposti tyydytettävä, en tarvitse mitään pitkiä esileikkejä tmv. Ja halukas olen. Naisen unelma on ainakin itselleni huomaavainen, turvallinen kumppani johon voi luottaa, ja joka näyttää halunsa. Ja itse todellakin näytän ja olen valmis sänkyleikkeihin, meillä makuukamarissa kuuluu nauru ja rentous, ja nautinnon äänet. Jutellaan myös toiveista ja mikä toisessa kiihottaa. Rakastan miessukupuolta! Se miehekkyys on jotain mystistä ja värisyttävää oman naiseuden rinnalla. Ja miten miehen vartalo on niin kova ja iso, kun itse olen sellainen petit nainen, mieheni on minua 30 cm pidempi ja 50% painavampi.

Ok, Pertti.

Vierailija
15/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko nyt Pate, lopettaa tuon kullin, munan ja yhdynnän tyrkyttämisen jokaiselle! Sitä saa ne jotka haluaa, mutta kaikki eivät.

YMMÄRRÄTKÖ, ettei kaikki naiset tule autuaaksi kullista, munasta, palleista tai jyystöstä. KOITA TAJUTA se jo. 

Ei näytä menevän perille. Mutta et sinä asiaa muuta millää miljoonallakaan alapeukulla.

Vierailija
16/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Jos sinä et halua tulla pannuksi  ja otetuksi, niin moni muu nainen haluaa. Omalle vaimolle yhdyntä on myös pääasia, sai orgasmin siinä tai ei ja orgasmit ja suuseksi vasta sen jälkeen. Hän sanojen mukaan pelkkä suuseksin on yhtä tyhjän kanssa, eikä ole siihen suostunut ilman yhdyntää. Eikä ole suostunut olemaan ilman yhdyntöjä tähänkään päivään asti, munaa pitää saada jotta panetus poistuu. 

Sitä paitsi minä edustan vaimoni mielipidettä ja sinä vain omaasi, joten et sinäkään ole KAIKKI naiset. 

Vierailija
17/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän  sanoinkin, ettei kaikki naiset. Mutta sinä  vaan jankkaat ja jankkaat että NAISET haluavat yhdyntää ja munaa. Lopeta . Kaikki me ollaan jo kuultu sen tuhat kertaa sun vaimosi saannit sun jättikullilla miten se on juntannut ja kuikna niin ja näin. Miksi muuten se ei enää onnistu? Toisilla ei vaan onnistu muutoin kuin sen klitoriksen avulla, anna toisten saada niin, äläkä kyllästymiseen asti jauha tuota iänkaikkista potaskaa, joka pitäisi kelvata jokaikiselle naiselle.

Vierailija
18/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP on oikeassa!

Vierailija
19/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja AP on oikeassa!

Kyllä,  naiset haluaa tulla pannuksi. 

Vierailija
20/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja AP on oikeassa!

Kyllä,  naiset haluaa tulla pannuksi. 

Voi halutakkin, mutta ei ole pakko haluta munaa eikä yhdyntää. Voihan sitä nauttia panostakin, mutta naisetkin haluavat niitä orgasmeja, ja jos ei niitä saa panolla, niin ei sitä sitten himoa, miksi himoisi?

Miksi te urpot jankkaatte aina vaan, paitsi ihan vaan kun on kiva jankuttaa. No jatkakaa jaauhopäät keskenänne. Ennustan että ei se lopu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä