Voisitko seurustella 136 cm miehen kanssa
Kommentit (6)
Millä todennäköisyydellä edes törmäisin tuon pituiseen mieheen? Mutta jos oletetaan, että törmäisin niin sanotaan nyt, että tuskinpa (vaikka koskaan ei pitäisi tietty sanoa ei koskaan). Elämä ei oo reiluu... 97% miehistä sanoisi minulle ei, koska oon ruma(hko). Luotan silti tulevaisuuteen ja elättelen toivoa, että jonain päivänä voisin kelvata yhdelle tyypille joka kuuluu siihen jäljellä olevaan 3%.
Vierailija kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä edes törmäisin tuon pituiseen mieheen? Mutta jos oletetaan, että törmäisin niin sanotaan nyt, että tuskinpa (vaikka koskaan ei pitäisi tietty sanoa ei koskaan). Elämä ei oo reiluu... 97% miehistä sanoisi minulle ei, koska oon ruma(hko). Luotan silti tulevaisuuteen ja elättelen toivoa, että jonain päivänä voisin kelvata yhdelle tyypille joka kuuluu siihen jäljellä olevaan 3%.
97%? Ei varmasti ellet ole sairaalloisen ylipainoinen ja huumeilla hampaat tuhonnut
En. Pitää olla vähintään 180cm. Muuten ei kelpaa. Itse pidän itseäni lyhyenä ja olen 161cm.
Jos on ihana ihminen ja häneen rakastuisin, niin miksikäs ei. Olen itse 174cm nainen ja seurustelen 162cm miehen kanssa ihan ongelmitta.
Kyllä voisin. Minulla ei ole mitään vaatimusta, että miehen on pakko olla pidempi.
I don't date munchkins.