Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella 136 cm miehen kanssa

Vierailija
04.08.2018 |

Niinpä

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I don't date munchkins.

Vierailija
2/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä todennäköisyydellä edes törmäisin tuon pituiseen mieheen? Mutta jos oletetaan, että törmäisin niin sanotaan nyt, että tuskinpa (vaikka koskaan ei pitäisi tietty sanoa ei koskaan). Elämä ei oo reiluu... 97% miehistä sanoisi minulle ei, koska oon ruma(hko). Luotan silti tulevaisuuteen ja elättelen toivoa, että jonain päivänä voisin kelvata yhdelle tyypille joka kuuluu siihen jäljellä olevaan 3%.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä todennäköisyydellä edes törmäisin tuon pituiseen mieheen? Mutta jos oletetaan, että törmäisin niin sanotaan nyt, että tuskinpa (vaikka koskaan ei pitäisi tietty sanoa ei koskaan). Elämä ei oo reiluu... 97% miehistä sanoisi minulle ei, koska oon ruma(hko). Luotan silti tulevaisuuteen ja elättelen toivoa, että jonain päivänä voisin kelvata yhdelle tyypille joka kuuluu siihen jäljellä olevaan 3%.

97%? Ei varmasti ellet ole sairaalloisen ylipainoinen ja huumeilla hampaat tuhonnut

Vierailija
4/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pitää olla vähintään 180cm. Muuten ei kelpaa. Itse pidän itseäni lyhyenä ja olen 161cm.

Vierailija
5/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihana ihminen ja häneen rakastuisin, niin miksikäs ei. Olen itse 174cm nainen ja seurustelen 162cm miehen kanssa ihan ongelmitta.

Vierailija
6/6 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Minulla ei ole mitään vaatimusta, että miehen on pakko olla pidempi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän