Laitoin puoli vuotta sitten eräälle miehelle viestin
Se ei vastannut siihen mitään. Luki kyllä heti, mutta mitään ei laittanut takaisin.
Silti, vieläkin mä joka päivä odotan, että jos se tänään. Jos viimeinkin vaikka tänään. Ja aina petyn, kun ei mitään kuulukaan.
Olen tyhmä. Miten saan itseni lopettamaan tämän odottamisen, kun ei se siihen enää mitään tule vastaamaan?
Kommentit (15)
Jos sinulle lähettäisi viestin mies, josta et ole kiinnostunut, niin eikö olisi aika surullista, jos hän haikailisi vastausta vielä puolen vuoden kuluttua?
Uutta matoa (kyllä, matoa) koukkuun.
Oletko sä yksi ja sama joka avaa näitä "mies ei vastannut (syy tähän)" -ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle lähettäisi viestin mies, josta et ole kiinnostunut, niin eikö olisi aika surullista, jos hän haikailisi vastausta vielä puolen vuoden kuluttua?
Uutta matoa (kyllä, matoa) koukkuun.
No on surullista, siksihän minäkin haluaisin lopettaa tämän odottamisen.
Mutta itsehän olisin toki edes jotain vastannut hänelle.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä yksi ja sama joka avaa näitä "mies ei vastannut (syy tähän)" -ketjuja?
Ensimmäinen tämä oli. Tai voi olla, että silloin puoli vuotta sitten olen asiaa täällä kummastellut, en muista, mutta ei olisi ihme.
Ap.
Sama. Pääsiäisenä laitoin viestin ihastukselleni ja heti luki mutta vastausta ei kuulu :(
Tämäkin ketju on hyvä esimerkki siitä että miehen hyvällä käytöksellä ei ole väliä vaan pelkästään tasolla.
AP sivuuttaa hänestä kiinnostuneen kohteliaan miehen mutta haikailee hänet täysin ignooraavan miehen perään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset aina haluavat niitä miehiä jotka eivät halua heitä?
Niinpä... mutta tässä tapauksessa oli kyse hiukan muusta. Ei ollut mitään parisuhdetoiveita hänestä. Lähinnä ystävyyttä vain elämän tilanteiden takia.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju on hyvä esimerkki siitä että miehen hyvällä käytöksellä ei ole väliä vaan pelkästään tasolla.
AP sivuuttaa hänestä kiinnostuneen kohteliaan miehen mutta haikailee hänet täysin ignooraavan miehen perään.
Ei tämä ole hyvä esimerkki siitä, koska tilanne ei ole sellainen.
Ap.
Minusta hän on jo vastannut aika selkeästi.
Mulla olisi kyllä surullinen mieli jos tietäisin että joku suree perääni noin..
Kannattaa aina vastata ihmisille edes jotain kohteliaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on jo vastannut aika selkeästi.
Miten mä saisin sitten itseni lopettamaan sen ns. mustaa valkoisella odottelun?
En ymmärrä, miksi en pääse asiasta irti. Jotenkin sitä vain aina toivoo ja odottaa, että jos se nyt.
On vain niin ikävä meidän juttuja, että tuntuu pahalta, kun ei mitään nyt vastannut.
Ap.
Kerää rohkeutes ja soita sille tai lähetä uus viesti. Saat toivottavasti asian päätökseen. Mutta haluutko oikeasti edes olla sen kanssa, jos sitä ei oo kiinnostanu vastata puoleen vuoteen? Eikö tuo jo kerro jotain ihmisestä. Jos sillä on ollu koko ajan joku muu? Tai muita. Selvitä Facebookista?
Vierailija kirjoitti:
Kerää rohkeutes ja soita sille tai lähetä uus viesti. Saat toivottavasti asian päätökseen. Mutta haluutko oikeasti edes olla sen kanssa, jos sitä ei oo kiinnostanu vastata puoleen vuoteen? Eikö tuo jo kerro jotain ihmisestä. Jos sillä on ollu koko ajan joku muu? Tai muita. Selvitä Facebookista?
Siis tämä ei ole yhtään sellainen kuvio. Me ollaan molemmat parisuhteissa olevia aikuisia ihmisiä. Meillä on pitkä yhteinen historia, mutta ollut monta vuotta väliä, ettei olla nähtykään. Ehkä siksi tuntuu niin pahalta, kun ei vastannut, että enkö merkitsekään hänelle mitään.
Ap.
no voi voi se ei välitä sinusta ja haluaa pysyä etäällä eikä sen vuoksi vastannut. Ymmärrä jo.
Miksi naiset aina haluavat niitä miehiä jotka eivät halua heitä?