Syy miksi en tilaa enää Hesaria; toimittajat eivät välitä ihmisten tunteista
Ylimielisiä, ilkeilijöitä koko sakki. Osa kirjoittaa toki asiaa, mutta en ole tarkkaillut, kirjoittaako osa vain asiaa ja loput paskaaa, vai tekeekö suurinosa molempia. Toinen syy on raha, mutta minua alkoi ällöttää lukea Hesaria jo joskus 90-luvulla, kun itse masennuin.
Kommentit (10)
Hesari ei ole tiedotusväline vaan tiedätte kyllä mikä pravda se on.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole koskaan edes pitänyt Pravdaa käsissäsi.
Jokaisen uhriutujan tunne-elämän liikahdus kuuluu printata hesarin etusivulle, ettei tule vielä pahempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olis jos kaikki vaan lukis MV-lehtee, niin tietäs miten ne asiat on oikeesti! Teräksen lujaa journalismia tuo MV_lehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole koskaan edes pitänyt Pravdaa käsissäsi.
Höpöhöpö! Mulla on monta pravdaa, Suomessa ne maksaa tonneja mut sain turkinreissulla niin hyvän diilin et maksoin vaan 500€/laukku! Ihania ovat!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen uhriutujan tunne-elämän liikahdus kuuluu printata hesarin etusivulle, ettei tule vielä pahempi mieli.
Millä tavalla ymmärsit, että kaipaisiin lehteen juttuja itsestäni?
Ap
Sama huomio tehty, lopetin myös lehden tilaamisen. Eipä heitä oikein kiinnosta tavallisen ihmisen asiat.
EK myönteisiä kirjoituksia ja pienen ihmisen syyllistämistä.
Minun mielipiteitä on loukattu! Minun! Nyyhnyyhnyyh! Valivalivali!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielipiteitä on loukattu! Minun! Nyyhnyyhnyyh! Valivalivali!
Niin? Kuvitteleeko toimittaja todellakin, että ihmisiä kiinnostaa vielä maksaa siitä?
Ap
Suurimmalla osalla ihmisistä on omituisia luuloja, joiden osoittaminen vääriksi on nimenomaan osoitus siitä , ettei heidän tunteistaan välitetä. Hesari taitaakin olla luulojani parempi lehti. Taidanpa tilata!