Minkä takia tuo Iiris Flinkkilä on niin ylpeä? Mitä hän on saavuttanut?
Kommentit (46)
Hän on loistavasti onnistunut pilaamaan vihreiden maineen ja auttaa kannatusta tippumaan siihen prosenttiin mihin se oikeasti kuuluukin. Kaikki hyötyvät.
Naiivi ja itsestään epävarma naikkonen, joka yrittää provosoivalla käytöksellä peittää oman epävarmuutensa.
Iiris saa vielä patsaan SDP:n puoluetoimiston eteen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika suuri saavutus saada pelkästään vitullaan Vihreät syöksykierteeseen.
Vihreiden kannatus on suurin piirtein samassa kuin Niinistön aikana. "Syöksykierre" on vain sitä että Aallon valinnan jälkeen tullut kasvu on sulanut pois. Ehkä joku meedio voi sitten laittaa sen iiriksen piikkiin.
Hän on piirrellyt itsestään kuvia, joissa hän näyttää vihaiselta. En tiedä onko tehnyt muuta elämänsä aikana.
Niin siis mietin, että onko hänellä joku työ? koulutus? intohimo, jonka puoelesta taistella? Vai mitä hän tekee?
Onko se edes vihreiden jäsen? Iiris on sanonut, että naista pitäisi arvioida saavutusten, ei ulkonäön perusteella. Sitten itse puhuu koko ajan seksistä ja suurin saavutus kun sai tunnetun miehen ja pääsi näin itsekin julkisuuteen.
Vihreiden ykkösnainen kun seukkaa toukopoukon kanssa 👍 Kukahan sitä puoluetta oikeasti johtaa? 😉
Hän on onnistunut rikkomaan yhden avioliiton. Kaikki ei siihen pysty.
No mäen tiedä siitä mitään muuta kuin että ajaa täydellisen vapaan sekstailun mallia ja on jossain suhteessa vihreitten siihen pölvästiin puheenjohtajaan.
Onko tämä sen toimittajanaisen tytär?
En tunne tapausta, mutta jo nimestä voi päätellä olevan sukua vaikuttajille, jollainen hänkin varmaan mielestään sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sen toimittajanaisen tytär?
Tämän niminen mieskin on toimittaja, jopa päätoimittaja. Harvinainen nimi kyllä.
Syntyi pi**u jalkojen välissä ja on jakanut sitä anteliaasti ja kertoillut julkisesti näistä. Onhan sekin saavutus...omalla tavallaan.
Varmaan kyvyn kuplautua erilleen maailman realiteeteista, ja sen sisällä sitten mahdollisuuden tuntea ylivertaisuutta.
Mä olen miettinyt, miksi juuri naiset pitävät yllä naisten ympärileikkausperinnettä niissä maissa, jossa se tehdään. Mutta kun seuraan tätä alas vetävää keskustelua tajuan, että tässä on kyse saman ilmiön toisesta ilmiasusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen miettinyt, miksi juuri naiset pitävät yllä naisten ympärileikkausperinnettä niissä maissa, jossa se tehdään. Mutta kun seuraan tätä alas vetävää keskustelua tajuan, että tässä on kyse saman ilmiön toisesta ilmiasusta.
Tiedätkö siis jostain että tähän ketjuun kirjoittaa naiset? Ainakin se tyyppi joka lähetti iirikselle tappouhkauksen, jota poliisi ei ottanut tutkintaan, oli mies.
No onhan se aika suuri saavutus saada pelkästään vitullaan Vihreät syöksykierteeseen.