En jaksa enää tätä elämää
Aina on joko nälkä, jano tai vessahätä ja kierre jatkuu loputtomiin. Olen liian väsynyt täyttämään primitiivisiä tarpeitani. Eikö ketään muuta turhauta? Juuri kun olet saanut laitettua ruokaa ja syötyä, pitää käydä taas paskalla tai on jano ja janon jälkeen juot vettä eikä hetkeäkään kun pitää käydä jo pissalla ja siinä vaiheessa on jo tullut uudestaan nälkä ja pitäisi alkaa laittamaan uudestaan ruokaa mutta ei jaksa.
Kommentit (12)
Ihan hauska kirjoitti:
Hahaha Tää oli hyvä 7/9
Joo mutta tää on mulle aivan todellista ja jokapäiväistä
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska kirjoitti:
Hahaha Tää oli hyvä 7/9
Se on vaan laiskuutta ja selkärangattomuutta. Been there and done that. Tottakai jos masennusta on niin, se on sitten eri asia.
Tuollaista eläminen on lähes meille kaikille. Miten sinä haluaisit elää, aloittaja?
Itse taidan kävellä järveen niin primitiiviset tarpeet häviää.
Ihan hauska vieläkin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska kirjoitti:
Hahaha Tää oli hyvä 7/9
Se on vaan laiskuutta ja selkärangattomuutta. Been there and done that. Tottakai jos masennusta on niin, se on sitten eri asia.
No laiskuus ja selkärangattomuus on kirjattu mun geeneihin. Ehkä pitäisi luovuttaa ja ostaa kaupasta einestä ja paketillinen vaippoja, mutta kauppaan lähteminenkin on prosessi ja taas sama lähikaupan myyjä kattoo mitä paskaa sieltä liukuhihnalta tälläkin kertaa tulee aina kun Ap ilmestyy kauppaan. On tämä elämä vaikeaa.
Helle on ihan selvästi uuvuttanut sinutkin :) Kohta viilenee.
Hankkiudu halvaantuneeksi niin ei tarvitse itse enää huolehtia noista vaativista tarpeista.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista eläminen on lähes meille kaikille. Miten sinä haluaisit elää, aloittaja?
Ihan rehellisesti, en mä tiedä enää mitä mä oikein kuvittelin kun tulin kohdusta pihalle rytinällä, olisi pitänyt jäädä sinne, kaduttaa.
Miksi ihmiset ajattelee itsemurhaa jotenkin ongelmallisena, sehän on kuin painas deletee. Ei meiltä kysytä haluutko syntyä.
Ap, i feel u.
Ja kaiken jälkeen puuduttava hammaspesurutiini ja eiku taas nukkumaan. Ja sama uusiks seur pv.
Hohhoijaa.
Hahaha Tää oli hyvä 7/9