Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko palauttaa tyhjät olut- ja siideritölkit lähikauppaasi vai vietkö ne yleensä jonnekin kauemmas?

Vierailija
04.08.2018 |

Nyt helteillä näitä on tullut parissa viikossa neljä kassillista enkä oikein enää kehtaisi sanoa sitä vanhaa ja kulunutta ”onpas näitä tässä vuosien varrella kertynyt nurkkiin...”

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs *muut ihmiset* ajattelee niistä keräilijöistä, jotka joka päivä palauttavat pulloja ja töklkkejä, vaikka eivät välttämättä itse juo lainkaan?

Tiedän henkilön, joka ostaa olutta, mutta ei kehtaa palauttaa automaattiin.

Hän jättää sen muovisäkin kaupan piha-alueella olevaan roskikseen tai sen viereen.

Onneksi sitten tarkka keräilijä on tämän huomannut ja poimii säkin ja syöttää säkin sisällön automaattiin.

Vie vai huoletta automaattiin, ei se kenellekään kuulu, melkein aina on jonot pulloautomaattien edessä, kun kauppaan menen, et siis ole ainoa.

Tuskin kukaan niitä palautuksia seurailee, ellei sitten ole pieni paikka ja yksi ainoa palautuspaikka.

Ja siltikään ei kenellekään kuulu.

Vierailija
22/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se, joka ei kehtaa ostaa vessapaperia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihteletteko myös alkon ostopaikkaa?

Oluen osalta kyllä, Alkoa en jaksa enää vaihdella. 

Vielä muutama vuosi sitten kävelin/pyöräilin kahteen muuhunkin, jotka ovat parin kilsan säteellä. 

Nyt käyn vain tuossa lähi-Alkossa. Ja päivittäin. Noh.. en sunnuntaisin :D

Vierailija
24/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tällainen naapuri joka ei aina palauta kaljatölkkejä kauppaan vaan kippaa ne metallin keräykseen. Käyn noukkimassa ne sieltä ja vien kauppaan, vaikka en itse olutta juo :D

Vierailija
25/25 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin uskallan. Me ollaan säilötty vuosien varrella tölkkejä ja pulloja autotalliin ja niitä on varmaan satoja. Nyt olen alkanut palautella niitä pari kassillista kerrallaan enkä todellakaan välitä mitä muut ajattelee! Sitten helteiden aikaan on kertynyt iso määrä esim. vichypulloja, joten palautettavaa riittää kyllä. En myöskään katso mitä määriä muut palauttaa, saattaahan niillä muillakin olla kassikaupalla vanhoja tölkkejä ja pulloja eikä vain meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi