En oikein pidä Touko Aallosta
Kommentit (63)
Ei tuossa ole mitään uutta. Vihreät on juuriltaan kommunistinen sekoilupuolue, jonka periaatteisiin sopii hyvin, että sen johtohenkilöt sekoilee sopivassa määrin hankaloittaen näin järjestäytyneen yhteiskunnan arkirutiineja. Siksi en niitä tule koskaan äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä niljake. Just sellainen, jonka voi kuvitella kourivan naisia heti tilaisuuden tullen.
Ja miehiä. Taitaa ylipäänsä kaikki kelvata kourittavaksi mikä liikkuu. Niin nopeasti ei vilahda edes käkikellon käki etteikö toukopouko ehtisi sitäkin kouria.
Vierailija kirjoitti:
aalto on pekan kopio. jos aaltoa vihaatte, niin vihaatte silloin myös pekkaa.
Siinä missä Pekka on avoimesti homo, niin Touko ei ole vielä tullut kaapista.
Kai te palsta-toukot tiedätte, että vihreät ovat alunperin(kin) entisten nątsien ja kommunístien perustama?
Itse sain vasta tietää, mutta olen havainnut useasti jo ennen tämän tiedon saamistakin, että vihreillä on fasístinen ote moneen asiaan.
Vihreät ovat juurilleen uskollinen puolue.
En minäkään. En aio enää äänestää vihreitä, mennyt touhu hänen johdollaan sellaiseksi pelleilyksi.
Se, ettei Touko ole varsinaisesti mikään penaalin terävin kynä, on ollut selvillä jo pitkään (opiskelin Jyväskylässä silloin, kun hän vaikutti opiskelijapolitiikassa). Olen kuitenkin pitänyt häntä julkisen kuvansa perusteella, jos nyt ehkä hieman hömelönä, niin kuitenkin hyväntahtoisena sellaisena ja korkeintaan naiivin innokkaana puuhastelijana.
Tämä elostelijapuoli on kieltämättä tullut melkoisena yllätyksenä ja on jotenkin ristiriidassa aikaisemman kuvan kanssa.
Huoh. Matami selventää sometileillään tätä Kingkong biletystä ja todistelee että Touko on kyllä hetero. Piiparia heruu kunhan Touko ei ole tylsä ja ukkohan uhraa koko puolueen omasta urasta puhumattakaan tämän eteen. Sitten täti hokee kannustimena joka kanavalla että on niin kuuma ja hehkuttaa vainlovee tms., uskookohan siihen edes itse.
Ihan mielipuolisen nolo homma, yksinäiseltä loppupeleissä varmaan tuntuu syvällä sielussa.
Äänestäjät lienee ovat yhtäaikaa vihaisia mutta helpottuneita (kuten varmaan myös entinen vaimo) kun tämä pariskunta mokailee yhä uudelleen ja uudelleen. Vihreät on ulkona jo nyt vaaleista.
Jotenkin todella ironista että samalla kun vihreät epätoivoisen hampaat irvessä yrittää päivittää mieskuvaa moderniksi homopresidentteineen ja flow-festivaaliposeerausministereineen niin puheenjohtajana on tyyppi joka todistaa toteen kaikki niljakkaimmat kliseet miehistä, kun alapää on koko ajan täysillä vienyt yläpäätä kuin pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Touko on tosi sympaattinen ja älykäs mies. Tykkään
Hyi h..…. . Oksettavan näköinen ja oloinen tyyppi.
Niin, mietin vain, että jos Touko Aalto sattuisi menemään hölmöläisten yhteisölliseen Pride -tapahtumaan ja sen jälkeisiin juhliin, jossa kuuluisi vähän niin kuin etikettiin hypätä syvään kaivoon, niin hyppäisikö Touko Aalto?
Tämä oli ehkä kuitenkin yritys tehdä uusi kohu jotta lentokonekohu unohtuisi (minkä yhteydessä Vihreät ryvettyi paljon enemmän, minkä takia oikeasti joku jättää äänestämättä)
Ei kai kukaan oikeasti välitä jos ko. pari halunnut/pyydetty kuvaan meikatun miehen kanssa kanssa (en tosin ollut ihan varma keskisuomalaisen lehtikuvasta kumpi Toukon kainalossa istuneista oli Iris ja kumpi dragqueen)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201808032201114198_pi.shtml
Tästä veikkaisin että aurinkolasit otsalla oleva, kapeampikasvoinen ei voi olla Iiris.
Jos Toukolla ei olisi partaa, niin kovasti muistuttaa prinsi Williamia
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa todella yksinkertaiselta ihmiseltä, puhuu puutaheinää ja logiikka uupuu. Kun muu ei auta, uhriutuu. Luulee olevansa rohkea ja herättävänsä pahennusta kuin Pikku-Britanniassa kylän ainoa homo. Säälittäisi ellei naurattaisi näin paljon.
Täysin samaa mieltä.
Uusi tyttiskin on muka-räväkkä seksipuheineen. Vakka ja kansi.
53, miten homopresidentti edustaisi tai edistäisi modernia mieskuvaa??
Nyt kait uskallan sanoa, miltä Touko on näyttänyt mielestäni, kun ruotsalaiset sen jo totesivat: King Kongilta. Otsa silmien päällä ja karvaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kai te palsta-toukot tiedätte, että vihreät ovat alunperin(kin) entisten nątsien ja kommunístien perustama?
Itse sain vasta tietää, mutta olen havainnut useasti jo ennen tämän tiedon saamistakin, että vihreillä on fasístinen ote moneen asiaan.
Vihreät ovat juurilleen uskollinen puolue.
Eikös se Itä-Saksassa syntynyt? Eli oikeassa olet.
Katsoin puoluekokouksen linjapuheen ip-lehden kanavalta. A-pu-va!
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni loppukin pohja Toukon ja vihreiden uskottavuudesta. Siis oikeasti, homoklubilla asiaankuuluvissa releissä mätkii toista miestä perseelle?? Sallikaa mun nauraa. Tosiaan, melkein käy sääliksi vihreitä, mutta vain melkein. Itsehän tuon valitsivat : DDD
Naura sinä vaan, itselleni on vaikeaa kritisoida häntä gaypaikassa vierailusta, eihän siinä ole mitään hävettävää, päin vastoin, ja pukeutuminenkin oli aivan tilaisuuteen sopiva, gaypaikoissa jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa, myös paidattomuus yleistä, katsokaa vaikka tätä kuvakokoelmaa eilisestä Tukholman Priden pääjuhlasta.
https://www.qx.se/noje/167749/clean-firade-pridelordag-med-en-megastor-…
aalto on pekan kopio. jos aaltoa vihaatte, niin vihaatte silloin myös pekkaa.