Tilasin viime lauantaina neljästä suomalaisesta nettikaupasta tavaraa, ja
yksikään tilaus ei ole edennyt edes pakkaamisvaiheeseen, kaikissa on vasta, että "tilaus vastaanotettu" tms. merkintä siitä, että tilaus meni läpi, mutta mitään ei ole tapahtunut, ei edes tuotteita keräilty postitusta varten. Kohta viikko kulunut. Ärsyttää. Isot ja tunnetut nettikaupat kyseessä.
Kommentit (12)
Mä tilasin tänään (suomalaisesta) Life-nettikaupasta klo 11.07, klo 11.55 tuli ilmoitus et tilaus on lähetetty :O
Surullista, mutta totta- usein on nopeampaa ja edullisempaa tilata jostain euroopan nettikaupasta kuin supisuomalaisesta....
Mitä suomalaisia isoja nettikauppoja edes oikein on?
Mihin tarvitset lisää turhaa roinaa?
Toivottavasti eivät tule koskaan.
Adlibris varmaan yksi niistä. On aina hidas.
Vierailija kirjoitti:
Adlibris ei ole suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adlibris ei ole suomalainen.
Ahvenanmaalainen eli suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä järkyttävän hidas, mutta ei suomalainen tosiaankaan.
Myyjät ei ymmärrä kuinka tilaajaa vituttaa kun ei reagoida. Kannattaisi pitää yksi työntekijä kokoajan pikavastaamassa tilaajalle. Sitten voisi mennä takahuoneeseen viikoksi tuumimaan että lähettäisiköhän joskus?
Eilen myöhään illalla tilasin ebayn kautta kosmetiikkaa Koreasta ja jo aamu viideltä tuli ilmoitus että paketti on lähetetty. Koreassa toki oli jo aamu silloin kun tilauksen tein ja saapuminen Suomeen voi kestää
Mulla kesti myös pari viikkoa pakettien tulo, yleensä max viikko. Olisko lomien takia viivästystä.
Käsittämättömän hidasta. Mulla on kyllä kokemuksia myös nettikaupoista, jotka eivät ilmoita ollenkaan lähettäneensä paketin esim. Yves Rocher ja Mytrendyphone.