Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö koskaan silakoita?

Vierailija
03.08.2018 |

Eikö se olisi muodikasta? Kalaa ja lähiruokaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus satunnaisesti enää tarjouksesta ostan. Niiden väitetään olevan niin ympäristömyrkyllisiä, että ei kai enää uskalla syödä. On ollut aikoinaan mun suuri herkku. Kala yleensäkin on niin hyvää.

Vierailija
2/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön silakoita aina kun niitä on saatavilla. Tosin niin laiska olen, että vain perattuja tai fileitä. Sama juttu muikuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, työpaikkaruokalas on aika useinkin. Haju jo karkoittaa.

Vierailija
4/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niitä samoin pakastealtaastakin.

Kaks vaan päällekkäin, tilliä ja suolaa väliin, hidas paistaminen voissa, oi eii miten hyvvää

Vierailija
5/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka on herkkua, söisin sitä paljon. Mutta Eviran suositushan on, että itämeren kalaa yötäisiin vain2 kertaa kuussa ja sisävesien kalaa toiset 2 kertaa.

Vierailija
6/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikunnassa jossa mieheni veli asuu, he syövät järvikalaa päivittäin. On katiskat ja verkot , kesät talvet vedessä. Ja hirvenlihaa syövät paljon koska mies metsästysseurassa.

Vierailija
7/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa teen saaristolaissilakoita. Muuten ei oikein maistu. Mies ostaa joskus itselleen valmiita silakkapihvejä, kun minä en viitsi niitä alkaa käryttämään.

8/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä syödään silakoita, ja meidän pikkupojallekin maistuu. Itseasiassa maistuu moni muukin kala. Itse muistan pienenä etten kalasta välittänyt ollenkaan.

Vierailija
9/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko muodikasta vai ei, mutta paistetut silakkapihvit, itse tehty muusi ja kananmunakastike ruohosipulilla....namnamnamskis!!!

Vierailija
10/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuukausi sitten syömässä silakoita ravintola Saa Horsessa. Hyviä olivat. Itse en viitsi paistaa. Huomenna lauantaina Hakaniemen torille syömään kalaa. Keskiviikkona söin grafiikkaa ruisleivällä Hagiksen hallissa. Tämä väistötila on mahtava. Siellä on useampi kiva pieni ravintola ja terassit. Suosittelen

Vierailija
11/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakka on aivan sairaan hyvää pyyntituoreena. Aivan kuin eri kala kun vertaa valmiisiin fileisiin. Syön silakkaa silloin tällöin, mutta enemmän muikkua jota saa täällä halvalla ja joka on miellyttävän kiinteälihaista ja säilyy pidempään.

Vierailija
12/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, meillä syödään paikallista muikkua ja siikaa.

Vierailija
13/13 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin jos joku minulle niitä paistaisi. Itse en osaa kalaa kokata. Muita ruokia kylläkin. Varmaan oppisin jos joku mulle näyttäisi vieressä miten kauan niitä paistellaan jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi