Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikea nolojen tilanteiden nainen!

Vierailija
03.08.2018 |

Aina kun menen esim lääkäriin niin jo ilmoittautumisen yhteydessä onnistun suurinpiirtein kaatamaan koko työpisteen.

Yritän olla niin rauhallinen ja liikkua sujuvasti mutta minusta tulee noissa tilanteissa aina niin kömpelö. Miksi? Ja onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kömpelö mutta nolo kyllä. Mä oon ollut väärissä hautajaisissa ja lähettänyt suruadressin hengissä olevan ihmisen omaisille. Miljoona muutakin mokaa tullut tehtyä, mutta onneks osaan nauraa itselleni.

Vierailija
2/4 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että kömpelöys on paljolti sitä, että liikkeet ketjuttuvat väärin. Liikkeiden kuuluu alkaa keskivartalosta - kyllä! Suosittelen pilatesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että kömpelöys on paljolti sitä, että liikkeet ketjuttuvat väärin. Liikkeiden kuuluu alkaa keskivartalosta - kyllä! Suosittelen pilatesta!

Mutta kun en ole kömpelö muissa kuin niissä tilanteissa missä pitäisi olla asiallinen kuten lääkärissä tai vaikka työhaastattelussa.

Ap

Vierailija
4/4 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kömpelö silloin kun en keskity. Harrastan kehonhallintaa ja notkeutta vaativia lajeja ja pärjäänkin niissä, mutta arkisissa tilanteissa olen se, joka kolhii jatkuvasti itseään. Törmäilen oviin, juutun selkänojiin, jätän pääni oven väliin, polvet ja kyynärpäät on jatkuvasti mustelmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi