Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaetaan hauskoja tarinoita/sattumuksia

Vierailija
03.08.2018 |

Eli jotain hullunkurista/koomista/hupaisaa mitä on tapahtunut joko itselle tai jollekin tuntemallesi henkilölle. Tai vaikkapa jokin tapaus, mitä todistit vierestä.

Mä voin aloittaa. Olin tulossa kaupasta kotiin talvipakkasilla, ja ajattelin oikaista pienen metsikön läpi. Asuin mäen päällä, ja kauppa oli tietenkin alamäessä... Ja tämä "oikopolku" oli sellainen hädintuskin kinttupolku, mikä kuitenkin säästi hurjasti aikaa (ainakin 2 minuuttia!). Kauppakassit molemmissa käsissä lähdin kapuamaan ylöspäin, kunnes tajusin että mäki (pituudeltaan n. 30m) oli käytännössä aivan sileän jään peitossa. Rohkean pingviinimäisesti päätin kuitenkin yrittää. Säälittävää suditteluahan se oli. Pääsin aina n. puoleenväliin saakka, kunnes luisuin horjuen takaisin - mutta jostain syystä en suostunut luovuttamaan, vaan yritin epätoivoisesti puolen tusinaa kertaa, aina samalla lopputuloksella. Viimeinen pisara oli se, kun vihdoin pyllähdin takamukselleni, toinen kauppakassi luisui käden ulottumattomiin, ja liu'uin kymmenisen metriä alaspäin, pää edellä, ja tyssähdin lopulta pieneen lumipenkkaan. Mäen yllä pari about kymmenvuotiasta poikaa hohottivat äänekkäästi. Ostokseni kerättyäni & ylpetyteni menetettyäni päätin sitten mennä tien kautta - vain kohdatakseni nämä kaksi poikaa kotiovellani. Tirskuivat minulle aina, kun pihalla näkivät tämän jälkeen. Silloin ei naurattanut (olin 18-vuotias), mutta nyt kyllä ajatuskin tilanteesta hymyilyttää.

Toinen tapaus sattui ollessani ulkomailla. Odotin ystävättäreni kanssa bussia, ja pysäkillä oli tietysti muitakin ihmisiä - myös eräs mies, joka innostuneesti huusi aina bussien numerot näiden ajaessa ohi tai pysähtyessä. Ajattelin, että hän vain odotti omaansa ja että tämä oli joku paikallinen "tapa." Hän kiipesikin sitten samaan bussiin kanssamme, ja silloin selvisi, että kyseessä taisikin olla jonkinasteinen mt-potilas. Hän huusi nasaalilla, akuankkamaisella äänellä KAIKKIEN liikkeiden nimet, joiden ohi ajoimme. Koko bussi oli vaiti, ilmeisesti hemmo ei ollut mikään ilmestys paikallisille, mutta olimme kuolla nauruun kaverini kanssa. Hävetti suunnattomasti, sillä tiesimme kyllä, että mies oli varmasti hieman ongelmainen, mutta se kuulosti vain todella koomiselta. Matkaa kesti n. 15 minuuttia, ystäväni & minä istuimme päät punaisina naurua pidätellen aina kun huutelija "kuulutti" liikkeen nimen. Muutama kanssamatkustaja mulkoili meitä aika pahasti, ja lopulta päätimme jäädä hieman oletettua aiemmalla pysäkillä, sillä vatsaa jo kivisti tukahdutetusta naurusta. Voin yhä kuulla korvissani ne innostuneet, narisevat nasaalihuudot. Muuten mies näytti ihan normaalilta, mutta hänessä taisi olla selostajan taipumuksia :)

En tiedä, ovatko nämä "tarinat" muiden mielestä hauskoja, mutta pistäkäähän paremmaksi, että saadaan jotain viihdyttävää luettavaa! :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla