Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihan isommat lapset häiritsee

Vierailija
03.08.2018 |

Ikävää mennä oman kerrostalon pihaan leikkimään pienen taaperon kanssa kun isommat, 5-7 vuotiaat tulee jatkuvasti "häiriköimään". Leikitään pienelle lapselle sopivia leikkejä, jolloin isommat tulee kertomaan, että ko. leikki on tyhmä ja hakemaan minun huomiotani. Kovasti olisi asiaa minulle kun ei omia vanhempia näy mailla halmeilla. Eivätkä tietenkään ymmärrä, että minä haluan viettää aikaa vain ja ainoastaan oman lapseni kanssa, en edes pidä lapsista muuten kuin omastani, enkä tiedä mitä niiden kanssa pitäisi edes jutella. Oma lapsi sitten säikähti näitä liian lähelle tunkevia isoja lapsia, jotka heittelee kiviä ja keppejä, niin oli kiva lähteä itkien ja kesken leikkien kotiin. Eipä tarvi kuvitella, että pääsisi helposti omaan pihaan viettämään mukavaa aikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtäläinen oikeus niillä isommilla lapsilla on siellä pihalla leikkiä. Lapsia nyt vaan on erilaisia, jotkut tulee tosi iholle eikä ole mitää suodatinta jutuissaan ja jotkut kuten oma 5v ei tuntemattomille puhua pukahda. Tekis mieli sanoo et jos haluat olla itekses taaperos kanssa ni pysy sisällä mut tiedän et se ei oo mikään ratkasu. Tsemppiä, ens viikol alkaa koulut ja päiväkotilaisetkin alottavat pikkuhiljaa niin piha hiljentyy päivisin ja pääsette leikkimään rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla