Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein puolisosi kysyy sinulta, että mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
03.08.2018 |

Tajusin tässä tänään, että mieheni ei ole pariin vuoteen kertaakaan kysynyt minulta, että mitä kuuluu tai miten päivä meni. Itse kysyn häneltä monta kertaa viikossa, että millainen työpäivä oli tai miten treeneissä meni ym. kuulumisia. Mutta hänpä ei minulta. Eipä häntä vissiin sitten kiinnosta asiani eikä kuulumiseni :( , aika ikävä tajuta tämä. Kyllä hän kuuntelee, jos alan itse kertomaan, mutta ei koskaan kysy. Meillä on ihan perushyvä suhde, eikä mitään eroa tai muuta olla suunniteltu, vaan mies pikemminkin suunnittelee meille kaikkia yhteisiä tulevaisuudenjuttuja ja sellaista. Kai se on hänelle silti aivan sama, että miten minulla menee :( . Kysyykö muiden puolisot useinkin, että mitä kuuluu? Vai onko tämä joku miesten tapa, että eipä vaan kiinnosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy yleensä seksin jälkeen.

Vierailija
2/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... En ole kiinnittänyt huomiota viime aikoina mut kyllä se ainakin välillä ihan itse kysyy, mutta ei kyllä jokapäivä. Lähinnä saattaa kysyä tyyliin, mitäs teit töissä tai jos olen ollut jossakin niin miten meni. Itse kysyn häneltä melkein jokapäivä mutta en aina muista. Luulen ettei miehet aina älyä kysyä tälläsiä, eikä se meinaa sitä ettei kiinnosta. varsinkim jos muutenkin normaalisti kerrot itse kuulumiset ilman että hänen tarvitsee kysyä. Tai jos vastauksesi on aina "no ihan hyvin, siinähän se" tms niin ei sitä jaksa aina kysyä, tai toisaalta jos alkaa selittää liian paljon sitten siitä päivästä. En tiiä, en alkais lukea ja analysoida tuota liikaa kun tuskin se on mikään lopun alku tai etteikö häntä kiinnosta...jotkut miehet ei vaan kysy tollaisia edes kavereilta tai sukulaisiltaan. Ainakaan noin suoraan, saattaa muilla keinoin selvitä ne kuulumiset..Jos näette kaikelisäksi jokapäivä ja suhde muuten kunnossa ja hän suunnittele teidän tulevaisuutta jne. niin en huolisi. Voithan toki vielä ohimennen kysyä asiasta, mutta älä ainakaan ala syyllistää että "sua ei vissin ees kiinnosta!!" se vaan loukkaa kun todennäköisesti kyllä kiinnostaa mutta ei ilmaise sitä samalla tavalla kuin sinä.

Itsekin saatan ylitulkita tommoiset asiat :D ja saan vaan ite ittelleni pahan mielen ja toisellekkin jos alan spekuloida ja olettaa hänenkin puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta töiden jälkeen kysyy, kuinka työpäivä meni. Ja harrastusten jälkeen, kuin siellä meni. Niin minäkin mieheltä. Onhan se hyvä tapa ja osoittaa mielenkiintoa. Toki välillä kerrotaan ihan spontaanisti ilman kysymyksiä, mutta jos ei niin aina kyselee.

Vierailija
4/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolet on erilaisia. Teet turhia johtopäätelmiä.

Luepa tuosta:

https://www.linkedin.com/pulse/men-women-outcome-vs-process-yogesh-shar…

Vierailija
5/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kun syödään yhdessä päivällistä. Siinä keskustellaan päivän tapahtumat ja kysytään kuulumiset. 

Vierailija
6/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Eipä tuo kyllä muutenkaan puhu mitään. Tai tee mitään muutakaan.

Vierailija
7/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. Eipä tuo kyllä muutenkaan puhu mitään. Tai tee mitään muutakaan.

Aika ikävää :( . 

Ap.

Vierailija
8/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Vaikka oltaisiin kaksin mökillä ja puuhailen omiani, tulee välillä katsomaan onko kaikki ok ja kysäsee miten menee ja jaksanko vielä tehdä mitä nyt olinkaan tekemässä. Varsinkin nyt hellesäällä tuo vähän väliä vissyä että muistan juoda ja katsoo etten nuukahda jonnekin kukkapenkkiin

Vierailija
9/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kumpikaan varsinaisesti kysytty ikinä. Tapana on että itse kertoo jos on jotain mitä haluaa jakaa. Useamman kerran viikossa niitä sitten jutellaan, mutta ei joka päivä, on niin tutut kuviot.

Muksulta kysytään yleensä ruokapöydässä miten koulupäivä meni ja onko jotain huomiseksi...muuten se alkaa käydä asioita läpi ja etsiä luistimia ensijäälle kun pitäis nukkua.

Vierailija
10/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan sovittu että joka ilta kysytään nukkumaan mennessä toiselta kuulumiset ja ei saa vastata että "ihan hyvää kuuluu". Ei nyt ihan joka ilta toteudu mutta vähintään joka toinen :D ihan mukava tapa, saa toisesta irti sellaisiakin ajatuksia jotka ei välttämättä päivän aikana tule ilmi.

Vierailija
11/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sulle kuuluu?" kysymyksen toisteluväli ei välttämättä kerro suhteen laadusta yhtään mitään.

Sen sijaan tiheään toistuva "Mitä se sulle kuuluu?" saattaa olla orastava merkki suhteen alkavasta alamäestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi