Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos teidän työpaikka jo tarttunut isähaasteeseen?

Vierailija
03.08.2018 |

:)
"Isähaasteen aloittajat Tekniikan akateemiset TEK, Siili Solutions ja Knowit eivät luota siihen, että poliitikot muuttaisivat työelämää koko perheen kannalta tasa-arvoisempaan suuntaan.

Tämä muutos lähtee työpaikoilta. Siksi he haastavat nyt muita työnantajia tarttumaan Isähaasteeseen. Osallistujat ovat mukana laajassa muutoksessa ja saavat työyhteisölleen oikeat ratkaisut isäystävällisyyden kehittämiseen."

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minua naurattaa ihan mahdottomasti?

Isät on jo pitkään voineet jäädä kotiin hoitamaan lapsia, myös sairasta lasta. Jos joku sanoo kokevansa sen vaikeaksi (kuten 26% on todennut), niin miksi ihmeessä rinnalla ei ole lukua siitä, miten monen naisen mielestä on hankala yhdistää työ ja perhe?

Oikeastiko miehet eivät ilman työpaikan tukea uskalla ottaa vastuuta lapsistaan? Ei siiihen tarvita mitään poliitikkoja muuttamaan työelämää tasa-arvoisempaan suuntaan, siihen tarvitaan vain sen yksittäisen miehen päätös ilmoittaa työpaikalle, että lapsi on sairaana, käytän sen aamulla lääkärissä ja skannaan sairauslomalapun heti, kun voin. Niin naisetkin tekevät, vaikka tietävät, että porukka työpaikalla jää pulaan, palavereja perutaan ja busseja jää ajamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole edistystä täällä...

Vierailija
4/9 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko miehet eivät ilman työpaikan tukea uskalla ottaa vastuuta lapsistaan?

No ei ainakaan minun työpaikoillani ole ottaneet. Että vastaus lienee: oikeasti!

Vierailija
5/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua naurattaa ihan mahdottomasti?

Isät on jo pitkään voineet jäädä kotiin hoitamaan lapsia, myös sairasta lasta. Jos joku sanoo kokevansa sen vaikeaksi (kuten 26% on todennut), niin miksi ihmeessä rinnalla ei ole lukua siitä, miten monen naisen mielestä on hankala yhdistää työ ja perhe?

Oikeastiko miehet eivät ilman työpaikan tukea uskalla ottaa vastuuta lapsistaan? Ei siiihen tarvita mitään poliitikkoja muuttamaan työelämää tasa-arvoisempaan suuntaan, siihen tarvitaan vain sen yksittäisen miehen päätös ilmoittaa työpaikalle, että lapsi on sairaana, käytän sen aamulla lääkärissä ja skannaan sairauslomalapun heti, kun voin. Niin naisetkin tekevät, vaikka tietävät, että porukka työpaikalla jää pulaan, palavereja perutaan ja busseja jää ajamatta.

Joo, oikeasti

Vierailija
6/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, ei kukaan uskaltaisi jäädä isävapaalle. Pomo on aika suoraan sanonut, ettei palkkaaisi synnytysikäisiä naisia ja että työ ei saa perhesyiden takia kärsiä. Ei koskaan myöntäisi sanoneensa näin, joten ihan turha olisi asiasta juttua nostaa, isommat pomot ulkomailla. Meillä vain keski-ikäisiä töissä. It-ala.

Vierailija
7/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli jo vuonna 2004 5 kk lapsen kanssa kotona, kun minä menin töihin. Molemmilla vakinainen työpaikka. Molemmat TEKin jäseniä.

Vierailija
8/9 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäse isä siellä kotona tekis?

Vierailija
9/9 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäse isä siellä kotona tekis?