Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta Terminator 2 on paska elokuva.

Vierailija
03.08.2018 |

Koska se on lapsellinen ja typerä satu. Pidän historiallisista eepoksista, jotka pohjautuvat todellisiin tapahtumiin. Katsotaan taas kuinka moni triggeröityy.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffamakusi on vinoutunut. En tiedä onko apua saatavilla, kaikkia ei voi pelastaa.

Vierailija
2/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok, mutta aika lailla yliarvostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen tykkää niin sillä on munat vähintäänkin henkisesti.

Vierailija
4/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffamakusi on vinoutunut. En tiedä onko apua saatavilla, kaikkia ei voi pelastaa.

Koska tykkään todellisuudesta, niin olen vinoutunut? Sinunkaltaistesi ihmisten takia maailma on kusessa.

Vierailija
5/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminator 2 on toimintaelokuvien kastissa sangen paljon vivahteita ja tasoja sisältävä.

Vaikks leffa sisältää aikansa huipputrikkejä, se ei ole vaon efeltilikkaiöusta toiseen säntäilyä, vaan elokuvan juoni kantaa omillaankin ja toimisi huonommillakin tehosteilla toteutettuna.

Leffa on onnistunut jatko-osa alkuperäiselle Terminatorille.

Lasken kuvan paitsi toiminta- myös scifi-kuvaksi.

Ikiaikainen kapinoiva tekoäly-teema.

Perusteesi, että elokuva on huono, koska et pidä genrestä, ei ole oikein yleispätevä.

P.S. pidän historiallisesta draamasta myös ja olen aika tosikko.

Scifin ja toimintarymistelynkin pitää olla jollain tasolla uskottavaa.

Vierailija
6/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se taidetta ole, mutta toimintaelokuvista parhaasta päästä.

Vierailija
7/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on lapsellinen ja typerä satu. Pidän historiallisista eepoksista, jotka pohjautuvat todellisiin tapahtumiin. Katsotaan taas kuinka moni triggeröityy.

Kiviäkin kiinnostaa sun triggeröitymisesi.

Vierailija
8/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se taidetta ole, mutta toimintaelokuvista parhaasta päästä.

Ja toimintaelokuvat eivät ole taidetta tai kulttuuria?

Täytyy muistaa, että tuosta leffasta on yli neljännesvuosisata aikaa. Vaikka nyt efektit jättävät jälkeensä kollektiivisen haukotuksen, vuonna 1991 nopeatempoisia toimintaelokuvia ei oltu vielä nähty. Ja tosiaan mitä efekteihin tulee, vuonna 1991 esim. kuulennoista oli vain 20 vuotta aikaa.

Vierailija
9/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T2:n efektit ei ole kyllä vanhentunut yhtään. Voittaa 100-0 nykyaikana valitettavan yleisen överiksi vedetyn ja muovisen näköisen cgi-paskan.

Vierailija
10/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T2 *on* historiallinen eepos. Se vain pohjautuu tuleviin tapahtumiin.

Vierailija
11/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hyvä, kertomus äidinrakkaudesta, sarah connor on parhaita elokuvien naishahmoja, ripleyn lisäksi.

Ja onhan se jotenkin kuin kuvaus tästäkin ajasta, tuntuu että maailmanloppu on jo täällä.  Se leikkikenttäkohtaus tulee varmasti pian tapahtumaan.

Vierailija
12/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T2:n efektit ei ole kyllä vanhentunut yhtään. Voittaa 100-0 nykyaikana valitettavan yleisen överiksi vedetyn ja muovisen näköisen cgi-paskan.

Nuuri näin.

Ja koska nykytehosteilla voidaan luoda mitä vain, luotetaan toimintaelokuvissa liikaa trikkeihin.

Mitä pömpöösimpää jylinää, sitä mahtavampaa....

Alkuperäine Terminator vuodelta 1984

on mielestäni hyvä, eikä nykysilmin kankea animaatiotrikki sitä himmennä.

Jos kysytte minun suosikkileffaani, se on Chaplinin Kaupungin valot.

Voi sitä tykätä hyvin erityyppisistä elokuvista.

Vierailija
13/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on hyvä, kertomus äidinrakkaudesta, sarah connor on parhaita elokuvien naishahmoja, ripleyn lisäksi.

Ja onhan se jotenkin kuin kuvaus tästäkin ajasta, tuntuu että maailmanloppu on jo täällä.  Se leikkikenttäkohtaus tulee varmasti pian tapahtumaan.

Leikkikenttäkohtaus teki minuun vaikutuksen, minä kun pelkäsin lapsuuteni ydinsotaa.

Vierailija
14/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan edes katso nykyään toimintaleffoja, jos en ole saanut suosituksia luotettavalta lähteeltä.

Siinä vaiheessa loppuu viimeistään katsominen, kun tulee monen minuutin pituinen puuduttava takaa-ajokohtaus tietokonetrikkeineen.

Olisi kuvitellut, että teknologian parantuessa myös toimintaleffat paranisivat, mutta ei.

T2 ja ensimmäinen Die Hard ovat toimintaleffojen aatelia.

Vierailija
15/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempielokuva. Niin älykäs ja huolella tehty. Sarah Connor on ollut mun idoleita lapsesta asti - ihan huikea muija, laittaa pahiksille jauhot suuhun siinä missä miehenmuotoinen robottikin.

Lisäksi T2 on ainoa jatko-osa, joka on orkkista parempi. Eikä tehosteita tarvi hävetä vielä näin puoli vuosisataa myöhemminkään.

Vierailija
16/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lempielokuva. Niin älykäs ja huolella tehty. Sarah Connor on ollut mun idoleita lapsesta asti - ihan huikea muija, laittaa pahiksille jauhot suuhun siinä missä miehenmuotoinen robottikin.

Lisäksi T2 on ainoa jatko-osa, joka on orkkista parempi. Eikä tehosteita tarvi hävetä vielä näin puoli vuosisataa myöhemminkään.

Neljäsosa vuosisataa mun piti kirjoittaa...

Vierailija
17/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi on huomioitu.

t:Skynet

Vierailija
18/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tykkään todellisuudesta, niin olen vinoutunut? Sinunkaltaistesi ihmisten takia maailma on kusessa.

Miksi sitten katsot elokuvia jotka eivät perustu todellisuuteen

Vierailija
19/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttävä leffa, mutta täynnä virheitä:D

katsokaa pirulttaan niitä autoja tarkemmin, arnoldi rysäyttää seinään niin poliisiauton sivu on iha erilainen kuin edellisessä kohtauksessa ja näitä on lisää

mäiskäsee äijän lasiin mutta lasin kuviot vaihtuukin jännästi erilaisiksi? olisko vaatinut muutaman otoksen eivätkä enää jaksaneet viilata loppuu asti lavasteita

Vierailija
20/21 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kohtauksessa rekan kulma paskana, sitten seon taas jännästi ehjä seuraavassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme