Minkä ikäsen lapsen voi jättää yksin muutamaksi tunniksi kotiin? Mietin siis aikaa kun lapsi nukkuu...
Minulla olisi tärkeä meno siihen aikaan kun lapsi on nukkumassa. En saanut hoitajaa. Talo on kyllä turvallinen....
Kommentit (25)
Lapset tuppaa keksimään kaikenlaista, kokeilemaan niitä kiellettyjä juttuja. Kuten esimerkiksi raapimaan tikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä meno keskellä yötä? Silloin niin vanha lapsi, jolle voit kertoa, että olet yöllä pois eikä lapsi hätäänny. Jos lapsi nukkuu päiväunia, niin silloin lapsi on liian pieni. Ekaluokkalainen pärjää muutaman tunnin yksinkin, mutta päivällä.
Lapsi ei nuku päivä unia lapsi on Jo lähes viisi. Nukkuu kyllä sikeästi yöllä. Olen ensi kertalainen äiti enkä oikein tiedä vielä kaikkia juttuja. Olen siis yh ja nyt olis tärkeä meno ap
Ja voisit turvallisin mielin olla siellä,huolehtimatta?
Vie vaikka naapurille, vanhemmille.
Et voi jättää tuon ikäistä yksin päivälläkään, saati yöllä
Vierailija kirjoitti:
Olen siis ihan lähellä kotia ja vain pari tuntia pois ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeä meno keskellä yötä? Silloin niin vanha lapsi, jolle voit kertoa, että olet yöllä pois eikä lapsi hätäänny. Jos lapsi nukkuu päiväunia, niin silloin lapsi on liian pieni. Ekaluokkalainen pärjää muutaman tunnin yksinkin, mutta päivällä.
Lapsi ei nuku päivä unia lapsi on Jo lähes viisi. Nukkuu kyllä sikeästi yöllä. Olen ensi kertalainen äiti enkä oikein tiedä vielä kaikkia juttuja. Olen siis yh ja nyt olis tärkeä meno ap
Eli lapsi on nelivuotias. Nyt sinä perut sen tärkeän menosi ja siirrät sen sellaiseen aikaan, että saat lapselle hoitajan. On kai lapsi välillä isällään?
Itse jätin 9-vuotiaan iltayöksi yksin, kun lähdin kuuntelemaan keikkaa. Lapsi olisi muuten pärjännyt sen muutaman tunnin, mutta hänelle iski vatsakipu. Hänellä oli ollut vatsa kipeä yhden kerran aikaisemmin edellisenä vuonna ja siitä alkoi vatsatauti. Minusta tuntuu vieläkin pahalta, kun ajattelen, että lapsi oli kävellyt ympäri taloa itkeskellen ja vatsaa pidellen.
"jo lähes 5?"... meillä on ollut lapsi yksinään nukkumassa vasta alakoulun ylimmillä luokilla ja silloinkin ehkä sen verran, että jompi kumpi vanhemmista on hakenut toisen jostain. Kerrottu ennen nukkumaanmenoa, että käydään pois ja saa soittaa jos herää. Koskaan ei ole herännyt.
Itselläni on kohta 5 vuotta täyttävä lapsi eikä tulisi mielenkään että jättäisin yksin kotiin, ei päivällä eikä yöllä!!!!
Mikä ihmisiä vaivaa...
Vittu lopeta jo yh mollaavat provot
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kohta 5 vuotta täyttävä lapsi eikä tulisi mielenkään että jättäisin yksin kotiin, ei päivällä eikä yöllä!!!!
Mikä ihmisiä vaivaa...
Vaivaa paska luonne kun halutaan yh:t haukkua provoilla
Et todellakaan voi jättää. Vakava juttu jos jätät, heitteillejättö.
Sellaista menoa ei sinulla voi yöllä olla, että olisi pakko mennä ja jättää lapsi yksin heitteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis ihan lähellä kotia ja vain pari tuntia pois ap
Ahaa, huumoriveikkoja...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa...
No aptä vaivaa vain provon tekemisen tarve. Ei mikään muu.
Okei en tiennyt et näin pahasti tuomitaan. Olen kyllä hoitajaa yrittänyt jarkätä mutta sille en voi mitään jos ei onnistu. Lapsella on täysin turvallista kotona ja jätän lapselle puhelimen hätä tapauksia varten. Voin sanoo et yksin huoltaja ei ole helppoa aina! Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi tärkeä meno siihen aikaan kun lapsi on nukkumassa. En saanut hoitajaa. Talo on kyllä turvallinen....
No vitsihän tämä aloitus on, mutta totean nyt, ettei turvallinenkaan talo pelasta, jos nukkuva lapsi tukehtuu oksennukseensa.
Jos et saanut hoitajaa, et saanut.
Ei sinulla mitään tärkeää menoa yöllä ole.
Menosi on tärkeämpi kuin lapsesi? Taitaa olla melkoiset treffit tiedossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään meno ei oo niin tärkeä että se oikeuttaisi jättämään 5-vuotiaan yksin! Ei yöllä eikä päivällä.