Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että haluaa eron jos en laihdu. Olen aika epätoivoinen, voisitteko kertoa hyviä vinkkejä?

Vierailija
03.08.2018 |

Meillä on yhteisiä lapsia joten ero ei tule kyseeseen. Haluaisin hyviä vinkkejä painon hallintaan.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sama sääntö pätee myös toiseen suuntaan.

Vierailija
2/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä jättäisin heti tuollaisen miehen. Toki silti yrittäisin laihtua jos kerran painoa olisi liikaa, mutta TUOLLAISELLA NYT VAIN EI UHKAILLA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee se kysymykseen. Ensin ero, sitten vasta laihdut.

Vierailija
4/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että sama sääntö pätee myös toiseen suuntaan.

Mies on minua hieman paremmassa kunnossa. Minulle on tullut raskauskiloja. ap

Vierailija
5/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kaloreita kuin kulutat.

Vierailija
6/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä Porvoostakin varmaan löytyy hyviä laihdutustukiryhmiä.

Vierailija
7/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
8/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen aasin kanssa ei kannata jatkaa. Ei, vaikka kuinka olisi yhteistä velkaa, lapsia jne.

Vierailija
9/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä millään haluaisi jäädä yksin lasten kanssa. Kuopuskin on vasta puolivuotias. ap

Vierailija
10/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muutenkin harkita suhteen järkevyyttä tuollaisen ihmisen kanssa. Tuollaisilla asioilla ei kuulu uhkailla. Millä hän seuraavaksi alkaa uhkailla? Eroatte, jos et värjää hiuksiasi hänen haluamallaan sävyllä? Eroatte, jos et ala pukeutua hänen toiveidensa mukaan? 

Jos olette kumpikin huolissanne painostasi ja sinä itse olet valmis laihduttamaan, niin eikö sellainen puoliso olisi paljon parempi, joka sanoo olevansa sinun tukenasi joka hetki ja lupaa lähteä yhdessä vaikka lenkille. Sellainen, joka sanoo, että selviätte tästä yhdessä. Ei tuollainen, joka jakelee ehdot ja uhkailee. Onko hän muutenkin kontrolloiva tapaus? 

Vierailija
11/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotus ei tässä nyt kyllä ole se ensimmäinen hoidettava asia, vaan avioero.

Vierailija
12/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen ja laihtuminen ovat pitkälle psykologisista tekijöistä kiinni, joten laihtumaan vaatiminen (uhkailu?) on sama kun uhkailisi masennusta sairastavalle, että jätän jos et lakkaa heti olemasta masentunut.

Rakkaus on sokea. Rakkaudellisella otteella voi tukea kumppania, joka itse päättää lähteä uskomattoman raskaaseen elämäntapamuutokseen. Rakkaus ei ole jätämisellä uhkailua, jollet muutu.

Vierailija
13/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä jättäisin heti tuollaisen miehen. Toki silti yrittäisin laihtua jos kerran painoa olisi liikaa, mutta TUOLLAISELLA NYT VAIN EI UHKAILLA.

Entä jos sinä olisit hoikka ja miehesi lihava?

Totta kai voi. Erään normaalivartaloisen ystäväni vaimo lihoi raskauden aikan niin paljon, että maha roikkuuu reisien päällä. Tuollaisessa kunnossa olevan ihmisen kanssako sitä pitäsi viettää laatuaikaa makkarissa?

Vierailija
14/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saavuttanut hyviä ja suht nopeita tuloksia ns. Jutan rahkakuurilla. Mutta se on vain alku.

Tämä toimii, mutta vaatii kurinalaisuutta: ei yhtäkään ylimääräistä salaista suupalaa välipaloiksi.

Pidät ne ruoka-ajat (5) ja lisäksi liikunta-ohjelma, jota säännöllisesti noudatat. Liikkuminen ja voimistelu kiinteyttävät samalla kun paino putoaa, niin ei jää mitään roikkuvia nahkoja.

Vierailija
15/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula sille näin:

Mul on kakkapylly, sullakin on kakkapylly (tytydytytydy tytydytytydy),

Mul on kakkapylly, sullakin on kakkapylly (tytydytytydy tytydytytydy),

ne haisee pahalta, kun ei oo housuja.... siis tosi pahalta, kun ei oo housuja (tytydytytydy tytydytytydy)

Sohvassakin leima ilkikurinen (tytydytytydy tytydytytydy),

Nyt on sohvassakin leima ilkikurinen (tytydytytydy tytydytytydy),

kumman hanuri teki sen, sitä tietää voi mä en, siksi lohduttomasti nyt itken (tytydytytydy tytydytytydy).

Mul on kakkapylly, sullakin on kakkapylly (tytydytytydy tytydytytydy)....

Vierailija
16/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ukko on  täys idiootti, varsinainen kusipää! Fiksu, empaattinen mies, Herrasmies, ei ikinä, HUOM, EI IKINÄ mene laukomaan noin älytöntä naiselleen. Minä olisin sanonut että, sen kun lähdet siitä vaikka heti liitään jos et kestä katella! Olkoon muksuja tai ei, tuollaista en kattelis enää päivääkään! 

Vierailija
17/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekunnioituksesta ei tietookaan...

Vierailija
18/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutusmenetelmiä on monia, ja täytyy vaan löytää sellainen itselle omaan elämäntapaan sopiva. Itse laihdutan parhaillaan 21 days fix tyyliin eli säännöstelen syömiseni laadun ja määrän sellaisilla purkeilla, jotka dieettiin liittyy. Mulle aika kätevää, kun syön pääosin kotona (paitsi työpaikkalounaat). Jollekin joka on paljon tien päällä taas purkkisirkus olisi ihan toivoton ja joku muu tapa olisi toimivampi.

Vierailija
19/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään haluaisi jäädä yksin lasten kanssa. Kuopuskin on vasta puolivuotias. ap

Mies on nyt kohtuuton ja julma. Mutta järkevöitä se syöminen. Imetyskään ei vaadi ylimääräistä ruokaa, joten syöt tuoka-aikoina, mutta ei niin, että toimit talousporsaana ja syöt lastenkin tähteet. Vain se oma annos. Vauvankin kanssa voi liikkua ja jumpata.

Vierailija
20/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä äijällä otsaa, voi hyvänen aika sentään! Ei normaali fiksu aikuinen mies ala erolla uhkailemaan painon, eikä minkään muunkaan asian vuoksi.  Kannattaa sen verran kunnioittaa ja arvostaa itseään ettei suostu tuollaisen narsisti äijän kynnysmatoksi!!