Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi "Sä et v*ttu sitten laita niitä karmeita korviksia sinne tupareihin"

Vierailija
03.08.2018 |

Korvakorut ovat tämän tyyliset mutta isommat

https://www.google.fi/search?q=korvakorut&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved…:

Olemme menossa hänen kaverinsa tupareihin, tai en tiedä olenko enää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna keksisin heti tilalle parempaa seuraa ja tekemistä.

Vierailija
22/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se siitä on kiinni, että et halua miellyttää miehesi silmää, niin jää kotiin marttyroimaan.

Itse en pue yhteisiin menoihin semmoista, mistä mies ei tykkää. Vastaavasti minulla on "lupa" kieltää lähtemästä niissä lempifarkuissa esim. perhejuhliin, joihin saa pukeutua vähän juhlavammin kuin tavallisena tiistaina pallokentän laidalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noin oikeesti ihan hirveetä kamaa. Onko pakko laittaa yhtään mitään?

Vierailija
24/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nyt jotkut korvikset vaikuttaa asukokonaisuuteen. Ymmärtäisin, jos hän ei halua sinun pukeutuvan johonkin mummotelttaan tai muotojasi ei-imartelevaan liian niukkaan vesirajamakkarankuoreen, mutta voisi senkin asian esittää kauniimmin....

Vierailija
25/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah. Onpas ihanaa elää sinkkuna kun näitä juttuja täältä lukee. On teillä sairaita suhteita ei voi kuin ihmetellä.

Kai uskoit tuon. Hah.

Vierailija
26/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on outoa jos aikuisen ihmisen pukeutumista aletaan rajoittaa. Minä ainakin loukkaantuisin.

Vierailija
27/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah. Onpas ihanaa elää sinkkuna kun näitä juttuja täältä lukee. On teillä sairaita suhteita ei voi kuin ihmetellä.

Kai uskoit tuon. Hah.

En välttämättä uskonut, mutta tämänkaltaisista täysin yhdentekevistä asioistahan seurustelukumppanit yleensä riitelevät. Kuka vie roskat? Kuka käy kaupassa? Älä kävele tuolla tavalla! Jne jne...

Vierailija
28/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se siitä on kiinni, että et halua miellyttää miehesi silmää, niin jää kotiin marttyroimaan.

Itse en pue yhteisiin menoihin semmoista, mistä mies ei tykkää. Vastaavasti minulla on "lupa" kieltää lähtemästä niissä lempifarkuissa esim. perhejuhliin, joihin saa pukeutua vähän juhlavammin kuin tavallisena tiistaina pallokentän laidalla.

Asiasta voi kyllä sanoa kohteliaastikin. Kiroilemalla tehostettu käsky on moukkamaista enkä itse ainakaan halua olla yhdessä moukan kanssa. Mahtaa teillä kirosanat lennellä, kun kommentoitte toistenne pukeutumista.

Vierailija
29/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, nuohan on aika tylsät. Laittaisin jotkut paljon karmeammat.

Vierailija
30/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin juhliin ilman korvakoruja ja kävisin vessassa vaihtamassa valtavat karjalanpiirakan muotoiset korvakorut ja nauttisin miehen ilmeestä.

Vierailija
31/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta voi kyllä sanoa kohteliaastikin. Kiroilemalla tehostettu käsky on moukkamaista enkä itse ainakaan halua olla yhdessä moukan kanssa. Mahtaa teillä kirosanat lennellä, kun kommentoitte toistenne pukeutumista.

Emme kiroile - ainakaan näistä pukeutumiskysymyksistä.

Mutta en ymmärrä, että lähdetään muka yhdessä jonnekin - ilmeisesti pitämään hauskaa tuossa apeenkin tapauksessa ja ehdoin tahdoin halutaan laittaa asuste, josta tietää, että harmittaa toista.

Kyllä mieheni laittaa siistit vaatteet juhliin ihan kiroilematta. Minä taas kernaasti en laita yhteisiin menoihimme lempimustaani, jota töissä suosin, koska tiedän, että mies katselee minua mieluummin punaisessa mekossa :)

Tuntuu kivalta kun hän katselee mielellään...

Vierailija
32/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ymmärrä, että lähdetään muka yhdessä jonnekin - ilmeisesti pitämään hauskaa tuossa apeenkin tapauksessa ja ehdoin tahdoin halutaan laittaa asuste, josta tietää, että harmittaa toista.

Kyllä mieheni laittaa siistit vaatteet juhliin ihan kiroilematta. Minä taas kernaasti en laita yhteisiin menoihimme lempimustaani, jota töissä suosin, koska tiedän, että mies katselee minua mieluummin punaisessa mekossa :)

Nyt ei kyse ollut edes vaatteista vaan pienistä korvakoruista. Kommentoiko miehesi sinulta niitäkin?

Vierailija
33/33 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei kyse ollut edes vaatteista vaan pienistä korvakoruista. Kommentoiko miehesi sinulta niitäkin?

E juuri käytä koruja, mutta mies on lahjoitellut niitä vuosien mittaan, joten yritän muistaa laittaa juhliin jotain hänen antamaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi