Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta napsahtaa päässä, en tiedä miten kestän enää

Vierailija
03.08.2018 |

Tää kuumuus menee niin tunteisiin, etten enää osaa kuin maata paikallaan ilmastointilaitteen metelissä (joka sekin alkaa todella ottaa aivoon). Sovitut asiat jää hoitamatta, koti on saastainen, minä itse limainen ja jatkuvasti pahantuulinen.

Syön pelkkää einestä (en jaksa tai halua kokata) ja vaatteeni ovat likaiset, koska en pese niitä. Niska-hartiat ovat todella kipeät stressistä ja olen taas alkanut narskuttaa hampaita. Päätä särkee ahdistuksesta ja unen laatu on vitsi.

Onko mulla päässä vikaa vai kärsittekö te yhtä paljon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin. 

Hellehulluista tulee lähinnä aggressiivisia ajatuksia (joita en kuitenkaan toteuta) kun jatkuvasti hehkuttavat hellettä ja dissaavat siitä kärsiviä. Eivät yhtään ymmärrä tai ajattele omaa napaansa pitemmälle.  

Siinähän nauttivat mutta kun se ei jää vaan siihen että nauttisivat siitä itse, eikä samalla väheksyisi ja pilkkaisi niitä jotka kärsii ja olisi niin välinpitämättömiä esim luonnon suhteen. 

Suoraan sanoen toivon että olisivat edes päivän sellaisen nahoissa joka oikeasti kärsii tästä niin voisikohan heidänkin ymmärryksensä lisääntyä hieman?

Vierailija
2/2 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Valitettavasti vielä sitten muutama päivä sitten huomasin, että kylmä kalja ja pieni nousuhumala helpottaa oloa, joten olen alkanut työpäivien jälkeen tissutellakin vielä. Ei ole terveellistä jos jatkuu useita päiviä. Mutta on niin vaikea kestää sitä loppuun uupunutta, märäksi hikoilevaa, kamalaa oloa jos helpotus on lähikaupan kaljahyllyssä aina saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän