Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K'ilttimiehet, opetelkaa small talkia!

Vierailija
03.08.2018 |

Hyvät smalltalk-taidot auttavat naisen viettelemisessä!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ehostavat itsensä nätisti ja pukeutuvat pikkubikineihin juuri siksi, että miehet rohkaistuisivat lähestymään heitä ja tekemään aloitteen. Mutta kílt-timíȩs ei tätä ymmärrä vaan luulee, että naiset ovat hänen saavuttamattomissaan tai että naiset jotenkin pahastuvat jos heitä lähestyy.

No hehän pahastuvat, jos heitä lähestyy. Ilmeisesti pukeutuvat pikkubikineihin itseään tai muita miehiä varten

Vierailija
22/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi neiti mutta keskusteltaisiinko rakettikaavan kauneudesta ja siitä johtuvista haasteista avaruusmatkailussa?"

∆v = vₑ·ln(m₀/m₁)

Jos osaat oikeasti keskustella tuosta ja täyttää kaikki omat osaamattomuuteni aukot, lähden heti ulos sun kanssa. Voin opettaa sulle vastalahjaksi vaikka pitkien syklien teoriaa, vai onko ne sulle tuttuja ennestään? Ihan tämmöisestä tieteisfantasiayhteydestä tuli mieleeni.

Osaan keskustella tuosta, tai no ainakin tiedän tuon kaavan ja muutenkin rakettiteknologiaa aikalailla koska aihe on kiinnostanut vuosikausia, seuraan tapahtumia ja keskustelen ulkomaisilla saiteilla jossa hengailee väkeä joka myös työskentelee alalla.

Pitkät syklit ei ole tuttuja, googlen perusteella talousteoriaa. Koskas kuudes sykli alkaa ja mihin se perustuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Anteeksi neiti mutta keskusteltaisiinko rakettikaavan kauneudesta ja siitä johtuvista haasteista avaruusmatkailussa?"

∆v = vₑ·ln(m₀/m₁)

Olisin heti messissä, jos joku nainen lähestyisi tuolla tavalla

Vierailija
24/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostu naisesta joka ei ole osoittanut millään tavalla olevansa kiinnostunut minusta, eli ensin naisen pitäisi tehdä edes jonkinlainen aloite ennnenkuin small talkille voisi olla mitään tarvetta.

Olet arvatenkin sinkku :D

Mies

Niin taitaa olla myös aika moni palstan naisista jotka odottavat miesten tekevän aloitteen.

Vierailija
25/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käsi sydämelle, jos naiset kiinnostuisivat teistä kylttimiehistä sankoin joukoin ja aloitteillanne olisi menestystä, haluaisitteko tehdä itse aloitteet vai toivoisitteko että nainen tekee? Ettei vaan olisi niin että aloitteen tekevä nainen tuntuisi teistä helpolta?

Vierailija
26/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt käsi sydämelle, jos naiset kiinnostuisivat teistä kylttimiehistä sankoin joukoin ja aloitteillanne olisi menestystä, haluaisitteko tehdä itse aloitteet vai toivoisitteko että nainen tekee? Ettei vaan olisi niin että aloitteen tekevä nainen tuntuisi teistä helpolta?

Valitsisin silloinkin sen että nainen tehköön aloitteen, niin ei olisi ainakaan riskiä että minua syytettäisiin ahdistelusta ja lisäksi onhan se todella kiihottavaa jos nainen haluaa minua niin paljon että uskaltaa tehdä jopa aloitteen.

Ja muutenkin tuo asettelusi oli aika epärealistinen, eiväthän naiset yleensä innostu kuin kuumimpien miesten lähentelyistä joten aika turhaa miettiä tilannetta jossa naiset yhtäkkiä olisivat kaikki innostuneita "kilttimiesten" lähentelyistä.

Vierailija
27/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kylttimies enkä k*lttimies, mutta minulle on ihan sama tekisinkö itse aloitteen vai tekisikö nainen. Pääasia, että nainen olisi kiinnostava ja haluttava minun mielestäni.

Vierailija
28/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ehostavat itsensä nätisti ja pukeutuvat pikkubikineihin juuri siksi, että miehet rohkaistuisivat lähestymään heitä ja tekemään aloitteen. Mutta kílt-timíȩs ei tätä ymmärrä vaan luulee, että naiset ovat hänen saavuttamattomissaan tai että naiset jotenkin pahastuvat jos heitä lähestyy.

Tuollaisen naisen nähdessä tulee mieleen, että häntä on varmasti ehtinyt lähestyä jo jokainen pervo ja pelimies kaikin mahdollisin muuvein. Omalla kömpelöhköllä aloiteyritykselläni pääsisin vain samaan pakit jo saaneiden alati kasvavaan porukkaan.

Tämä ilmiö korostuu Tinderissä. Naiset ovat täälläkin kertoneet, että pitää olla todella persoonallinen avaus, että jaksaa vastata miehelle. "Moi, mitä kuuluu" ei riitä alkuunkaan. Sellaisen kanssa ei ole aikaa ruveta juttelemaan. Pitää olla taitava kirjailija-koomikko, jotta voi herättää naisen mielenkiinnon.

Vierailija
29/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin naisen tekevän. Aloitteen tekevä nainen ei tunnu yhtään sen helpommalta kuin aloitteen tekevä mieskään

Vierailija
30/30 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen naisen nähdessä tulee mieleen, että häntä on varmasti ehtinyt lähestyä jo jokainen pervo ja pelimies kaikin mahdollisin muuvein. Omalla kömpelöhköllä aloiteyritykselläni pääsisin vain samaan pakit jo saaneiden alati kasvavaan porukkaan.

Tämä ilmiö korostuu Tinderissä. Naiset ovat täälläkin kertoneet, että pitää olla todella persoonallinen avaus, että jaksaa vastata miehelle. "Moi, mitä kuuluu" ei riitä alkuunkaan. Sellaisen kanssa ei ole aikaa ruveta juttelemaan. Pitää olla taitava kirjailija-koomikko, jotta voi herättää naisen mielenkiinnon.

Tämä oli minunkin Tinder-kokeilun tulos. Sain todella nihkeästi matcheja ja niitäkään vähää ei kiinnostanut keskustella minun kanssa. Totta kai olisin voinut alkaa väsäämään naisten mieleistä profiilia ja keksiä hassunhauskoja ja mielenkiintoisia aloituksia, mutta minua ei ole koskaan kiinnostanut riikinkukkomainen patsastelu ja kilpailu naaraiden huomiosta, joten poistin Tinderin. Ilmeisesti on liikaa vaadittu jos vaadin että minusta tulee pitää sellaisena kun olen. Pyrin käyttäytymään siten, että olen mielestäni hyvä ihminen ja pystyn itse kunnioittamaan kaikkia tekemisiäni ja sanomisiani ja sen tulee riittää myös mahdolliselle kumppanilleni.

Olen huomannut että tämä naisten nihkeys Tinderissä ja muissa nettipalstoilla on vaikuttanut myös suhtautumiseeni oikeassa elämässä ja aktiivinen etsintä on käytännössä loppunut. Siinä missä ennen tuli reagoitua naisten joskus epämääräisiinkin kiinnostuksenosoituksiin, niin nykyään ne tulee sivuutettua olankohautuksella. Olen ystävällinen jos joku erehtyy juttelemaan, mutta en jaksa johdattaa keskustelua kuten ennen. Olen huomannut olevani nykyään vähemmän turhautunut, kun ei juurikaan tarvi käydä sitä alkuvaiheen keskustelua, jonka rinnastan mielikuvissani byrokratian rattaissa kamppailemiseen. Toisaalta olen todennut muutaman naisen turhautuneen passiivisuuteeni, kun en alakaan höyryjyrän lailla ajamaan tilannetta kohti seksiä, mikä on johtanut näiden naisten osalta poikkeuksellisen aktiiviseen käytökseen. En näe tällä hetkellä mitään syytä muuttaa käytöstäni tai palata Tinderiin, sillä oloni ja mielialani on parempi ja en näe juurikaan voitettavaa. Ehkä jonain päivänä pidän parisuhdetta jälleen tavoiteltavana asiana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi