Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka ikinen aamu putää taistella että pääsee sängystä ylös

Vierailija
03.08.2018 |

Heti aamusta iskee masennus, ahdistus. Eikä tää helve****nen helle aita asiaa yhtään. Aamulla pitää oikeasti tehdä mentaalinen työ, että päätän nousta sängystä ylös vaikka kaikki tuntuu niin pahalta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi ressukkaa. On tämä rankkaa meille muillekin. Nouse vaan ylös ja mene sinne töihin. Ei muutkaan voi jäädä kotiin makaamaan. Töihin on mentävä oli helle tai ei.

Vierailija
2/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi ressukkaa. On tämä rankkaa meille muillekin. Nouse vaan ylös ja mene sinne töihin. Ei muutkaan voi jäädä kotiin makaamaan. Töihin on mentävä oli helle tai ei.

Menisin mielelläni töihin jos olisi töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua v.t.ttaa melkein jokainen aamu.

Vierailija
4/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tää helle tekee heräämisestä inhottavaa.

Illalla on ihana nukahtaa kun huoneessa on jo sen verran viileempää. Mutta aamulla kun herää, joka paikka valuu hikeä ja tuskastuttava ja ahdistava olo. Ei yhtään levänneeltä tunnu vaikka olisi muuten nukkunut yöllä hyvin.

Vierailija
5/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä helle :( Herätä hiestä likomärkänä sängystä, olo tokkurainen ja jopa kuumemainen, naamaa kuumottaa, uuvuttaa jne. Kylmä suihku auttaa hetkeksi, mutta siinä kun peilin edessä seisoo laittautumassa työpäivää varten, taas alkaa hikeä pukata joka paikasta ja on tuskainen olo.

Vierailija
6/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo helle, en oo nukkunut kunnolla kuukauteen. Ootan sikana viikonloppua, ehkä saa nukuttua.

Vierailija
7/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo helle, en oo nukkunut kunnolla kuukauteen. Ootan sikana viikonloppua, ehkä saa nukuttua.

Mieti 15-16 vuotta nukahtamisongelma. Välillä lääke mutta lääkärit nykyisin pihtaa niitä. On muka haitallista ottaa nukahtamislääke joka ilta. Joo varmaan on mutta on siitä haittaa kun nukahtaa vasta 4-5 aikaan aamulla jos saa unta ollenkaan. Kerran on puhallutettu kun epäili mun olevan humalassa. En ihmettele kun nukuin melkein seisaaltaan.

Pahin ja pisin yhtäsoittoinen valvominen on mulla kestänyt melkein kolme vuorokautta. Sen ja muutaman muun kerran kun unet on jääneet lähinnä haaveeksi on käynyt mielessä lopullinen ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi