Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyllypanosta ja tuplapanosta.

Vierailija
03.08.2018 |

Kiinnostaa tietää kuinka tykätty aihe todellisuudessa heteroparien keskuudessa.

Kommenteissa voi kertoa kuinka usein harrastat, onko ollut ongelmia, miten toteutatte, samalla dildoa pimppiin yms.

Itse olen joskus pari kertaa kokeillut enkä ole innostunut. Pyllyn kevyestä nuolemisesta nautin ja tykkäisin myös miehen pyllyä nuolla. Vaikka pelkkä anaaliyhdyntä ei tuntunut ainakaan aiemmin olevan minun juttu niin nyt on alkanut houkuttaa ajatus tuplapanosta. Ulkopuolista en halua mukaan, mutta kiihottaa ajatus siitä, että mieheni panisi minua pyllyyn samalla käyttäen strap onia jossa oleva dildo olisi pimpissäni.

Pyllypanosta ja tuplapanosta.

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu vaihtoehto neutraali suhtautuminen. Ok jos mies kovasti tykkää.

Ei ole vielä minkäänlaista kokemusta tuplasta, mutta varmasti menee kokeiluun.

Vierailija
2/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teknisesti haastavalta, että miehellä on sträppi ja samalla laittaa omallaan naista kakkoseen. Helpompaa on, että nainen pitää itse dildoa kädessä.

Miehinen näkökulma asiaan on, että tuntuu kyllä hyvältä, jos toisessa reiässä on samaan aikaan dildo vibra päällä. Sama kummassa reiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on semmonen kulliin kiinnitettävä tuplapanodildo. Oon sillä ja omalla kullilla lykkinyt rouvaa peppuun ja pimppiin sekä myös kummallakin yhtä aikaa peppuun, kun rouva nauttii peräaukon venytyksestä todella paljon. Ja minä nautin siitä että saan rouvan anaalia venytellä. :)

Vierailija
4/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa teknisesti haastavalta, että miehellä on sträppi ja samalla laittaa omallaan naista kakkoseen. Helpompaa on, että nainen pitää itse dildoa kädessä.

Miehinen näkökulma asiaan on, että tuntuu kyllä hyvältä, jos toisessa reiässä on samaan aikaan dildo vibra päällä. Sama kummassa reiässä.

Olen lähiaikoina katsonut paljon videoita aiheesta ja niissä näyttäisi sujuvan. Lähetyssaarnaassa ajattelin kokeilla.

-ap

Vierailija
5/7 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mää vaan oon niin joskus saanut panna ett takaapäin..ja olen sormin hiplannut klittaa mutt en tahdo ylttää...

Nainen sitt ite hiplas..ja päästiin orkkuun aika lailla yhtä aikaa ..

En tiedä miks sinne mutt ..se tuntuu erilaiselta..

Vierailija
6/7 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei innostunut ideasta ja kokeilin tänään yksin. Ihan kamalan tuntuista vaikka liukastaa kuinka. Videoissa kaikki pyllyjutut näyttää kiihottavalta, mutta käytännössä ei näköjään ole minun juttuni. Taidan jatkossakin pitäytyä vain pimpan puolella. Pimppiä on kiva välillä haastaa venymään äärimmilleen isolla dildolla.

Vierailija
7/7 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei innostunut ideasta ja kokeilin tänään yksin. Ihan kamalan tuntuista vaikka liukastaa kuinka. Videoissa kaikki pyllyjutut näyttää kiihottavalta, mutta käytännössä ei näköjään ole minun juttuni. Taidan jatkossakin pitäytyä vain pimpan puolella. Pimppiä on kiva välillä haastaa venymään äärimmilleen isolla dildolla.

Kokeilepa vielä uudestaan mahdollisimman sileällä ja pehmeällä sauvalla. esim. jelly on hyvä materiaali. Ja anna sen pyllyn tottua monta minuuttia sisääntyönnön jälkeen ennenkuin alat edestakaista liikettä tekemään :)