No voi hitsinpimpula! Eilen harrastin seksiä yhden naisen kanssa hänen luonaan
Mulla ei ollut omia kumeja mukana, olin mukamas ottanut ne eteisen laatikosta mukaani. No enpä sitten ottanut. No onneksi naisella sattui niitä olemaan. Hän sitten kysyi että mitä kokoa laitetaan? Sanoin että ihan perus normi kondomi käy. Katsoi vähän myrtsinä mua ja sanoi vais niin. Sitten hän sanoi: Mulla ois ollut täällä isojakin kondomeja XXL ja semmosia, harvoin näitä mun miehillä menee. Olin että just joo, voi vttu.
No kuitenkin tehtiin temput ja saatiin molemmat mitä haluttiin. Jäi vähän vaivaaman tuo hänen sanomisensa vaan.
Kommentit (18)
Miksi jäi vaivaamaan?
Nainen taitaa harrastella teitä miehiä enemmänkin, kerta valikoimaa löytyy.
Elä oo möks möks.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäi vaivaamaan?
Nainen taitaa harrastella teitä miehiä enemmänkin, kerta valikoimaa löytyy.
Elä oo möks möks.
No en mä silleen pahasti ole, en. :)
Ei se naisen emätin jää venyneeksi vaikka miten surisuttelisi tekojormilla. Jos se lapsen syntymisenkin jälkeen palautuu samanlaiseksi kuin ennenkin, niin ei siinä mikään jortikka mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Ei se naisen emätin jää venyneeksi vaikka miten surisuttelisi tekojormilla. Jos se lapsen syntymisenkin jälkeen palautuu samanlaiseksi kuin ennenkin, niin ei siinä mikään jortikka mitään tee.
Voi olla, mutta tuntoaistiin vaikuttaa ja perusmuna ei tunnu enään niin hyvältä. Aivot hakee sitä parempaa nautintoa ja muistavat sen mega orkun mikä tuli halon kanssa. Näin se vaan on.
Sama juttu miehillä jotka hanskaavat liikaa ja liian kovalla otteella, pillu ei tunnu niin hyvältä ja saattaa lerpahtaa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän tietty kaikilla ole ole standardivagina. Erojakin varmasti löytyy siinä missä miesten peniksissäkin.
Jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä, so what.
Sitähän ne pienimunaiset miehet yrittää itselleen uskotella että luxussupermegaturbojellyjortikoilla pilattu mutta kun kokoasioista ei kannata kiistellä. Ainakaan isoa saaneen naisen kanssa. On normaaleja ja isohkoja joo joo tahtoo olla sitä kokoa salami ja nakki ja prinssinakki mutta nyt puhutaan HK blöö ja metwurstista.
19cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ne pienimunaiset miehet yrittää itselleen uskotella että luxussupermegaturbojellyjortikoilla pilattu mutta kun kokoasioista ei kannata kiistellä. Ainakaan isoa saaneen naisen kanssa. On normaaleja ja isohkoja joo joo tahtoo olla sitä kokoa salami ja nakki ja prinssinakki mutta nyt puhutaan HK blöö ja metwurstista.
Sulle on jo sanottu, että osta kuulat hyvä nainen. Suurimmalla osalla naisista puristaa pillu jo pelkästään 1 sormella.
Pieni muna on kyllä surkee juttu.
Eiköhän se xxl-kumi mene ihan normi paksuselle hyvin päälle. Eihän ne yleensä ole kuin vähän pitempiä ja se ei haittaa, jos ei rullaannutkaan kokonaan hepin päälle. Sehän voi jäädä jopa heppirengaaksi tukea antamaan. Muutama leveämpi tapaus on tullu elämäni aikana vastaan, jolle pitänyt alkaa erikseen kumeja hankkimaan. Eihän tämä nykyinen edes mahtunut sisääni. Kipeää kävi monet kerrat ennen kuin aloin antaa periksi. Mies ei ollut edes tiennyt, että leveämpiäkin kumeja on olemassa. Noissa tapauksissa on tärkeä hankkiä oikea kumi leveydeltään ihan miehen tuntoherkkyyden takiakin, mutta myös ehkäisyvarmuuden takia. Valitettavasti itsellekin on käynyt leveän hepin jälkeen, ettei ollut normikokoa saatavilla ja mies joutui kokeilemaan leveää kumia. Eihän siitä seksistä tullut mitään, kun on löysä pussi päällä. Liian moni mies on tullut ilman kumia luokseni, vaikka oltas jo kuukausi tapailtu. Luulisi siinä ajassa jo varautuvan.
Onkos niitä eri kokojakin?
Perus Sultan on aika kireä, mutta eipä luista pois päältä.
Minun rouva on aika napakka, vaikka 5 lasta on maailmaan saattanut.
Taitaa olla mikromunaisten höpinöitä.
Olisi ehkä hyvä lukea jostakin, miten nainen saa orgasmin.
Itsellä miehenä ongelmaa ettei lapsen synnyttäneen naisen kanssa oikein tunnu miltään, moni nainen kun ei viitsi sitä osaa kehostaan treenata entiseen kuntoon vaikka se olisi mahdollista. Olen ollut suhteessa 2 ei-synnyttäneen ja 2 synnyttäneen kanssa ja ainakin heidän kanssaan on ollut niin. Ja eräs synnyttänyt vielä ihmetteli miksi edellinen mies kävi vieraissa (nuorissa) ja kun kerroin että ehkä tästä syystä ja ihan kauniisti suosittelin treenaamaan sen kuntoon niin suuttui siitä. Ja siihen se suhde loppuikin, kun vuoteessa nainen sai aina kanssani orkun mutta minä en koskaan - enkä ole aikuisiällä tumputtanut! :)
Sellainen otus joka käyttää sanaa "hitsinpimpula" ei ole mies vaan pikkulikka.
Tuo on kyllä naurettava oletus, että naiset surisuttelisivat paikkansa tunnottomiksi jollain jättidildoilla.
En tunne yhtäkään naista joka niin tekisi ja ylipäätään naisten itsetyydytys on usein klitoriksen hieromista sormin - ei dildottamista.
Itse en edes tykkää mistään jättipeniksistä, sillä sellaiset sattuvat eikä yhdyntä ole niin nautinnollista kuin keskivertopeniksen omaavan miehen kanssa.
En ole kokenut liian pientä penistä, mutta liian ison kyllä parikin kertaa.
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Onkos niitä eri kokojakin?
Perus Sultan on aika kireä, mutta eipä luista pois päältä.
Minun rouva on aika napakka, vaikka 5 lasta on maailmaan saattanut.
Taitaa olla mikromunaisten höpinöitä.
Onhan niitä, tässä ole hyvä:
Suurien kondomien kokoja
MySize 69 mm -kondomi
pituus 223 mm
leveys 69 mm
paksuus 0,07 mm
Pasante King Size -kondomi
pituus 200 mm
leveys 60 mm
paksuus 0,06 mm
Secura XXL -kondomi
pituus 200 mm
leveys 54 mm
paksuus 0,09 mm
XL-kokoinen GSPOT -kondomi
pituus 190mm
leveys 55mm
paksuus 0,07mm
RFSU Grande -kondomi
pituus 190 mm
leveys 55 mm
ympärys 110 mm
paksuus 0,07 mm
Pienten kondomien kokoja
XS-kokoinen GSPOT-kondomi
pituus 190 mm
leveys 49 mm
paksuus 0,07 mm
Pasante Trim -kondomi
pituus 180 mm
leveys 49 mm
paksuus 0,07 mm
RFSU Tight Slim Fit -kondomi
pituus 175 mm
leveys 49 mm
paksuus 0,06 mm
MySize 47 mm -kondomi
pituus 160 mm
leveys 47 mm
paksuus 0,07 mm
Glyde Slimfit -kondomi
pituus 170 mm
leveys 49 mm
paksuus 0,06 mm
Määtsik Maik 33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tietty kaikilla ole ole standardivagina. Erojakin varmasti löytyy siinä missä miesten peniksissäkin.
Tämän palstan juttujen perusteella vagina on aina tiukka. Jos jonkun miehen mielestä vagina on tuntunut löysemmältä, johtuu se siitä, että peenis on pieni.
Siis jos jäi epäselväksi niin se nainen tarkoitti että harvoin niitä normikoon kondomeita menee.