Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No voi hitsinpimpula! Eilen harrastin seksiä yhden naisen kanssa hänen luonaan

Määtsik Maik 33
02.08.2018 |

Mulla ei ollut omia kumeja mukana, olin mukamas ottanut ne eteisen laatikosta mukaani. No enpä sitten ottanut. No onneksi naisella sattui niitä olemaan. Hän sitten kysyi että mitä kokoa laitetaan? Sanoin että ihan perus normi kondomi käy. Katsoi vähän myrtsinä mua ja sanoi vais niin. Sitten hän sanoi: Mulla ois ollut täällä isojakin kondomeja XXL ja semmosia, harvoin näitä mun miehillä menee. Olin että just joo, voi vttu.
No kuitenkin tehtiin temput ja saatiin molemmat mitä haluttiin. Jäi vähän vaivaaman tuo hänen sanomisensa vaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määtsik Maik 33 kirjoitti:

Mulla ei ollut omia kumeja mukana, olin mukamas ottanut ne eteisen laatikosta mukaani. No enpä sitten ottanut. No onneksi naisella sattui niitä olemaan. Hän sitten kysyi että mitä kokoa laitetaan? Sanoin että ihan perus normi kondomi käy. Katsoi vähän myrtsinä mua ja sanoi vais niin. Sitten hän sanoi: Mulla ois ollut täällä isojakin kondomeja XXL ja semmosia, harvoin näitä mun miehillä menee. Olin että just joo, voi vttu.

No kuitenkin tehtiin temput ja saatiin molemmat mitä haluttiin. Jäi vähän vaivaaman tuo hänen sanomisensa vaan.

Siis jos jäi epäselväksi niin se nainen tarkoitti että harvoin niitä normikoon kondomeita menee.

Vierailija
2/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäi vaivaamaan?

Nainen taitaa harrastella teitä miehiä enemmänkin, kerta valikoimaa löytyy. 

Elä oo möks möks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jäi vaivaamaan?

Nainen taitaa harrastella teitä miehiä enemmänkin, kerta valikoimaa löytyy. 

Elä oo möks möks.

No en mä silleen pahasti ole, en. :)

Vierailija
4/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisen emätin jää venyneeksi vaikka miten surisuttelisi tekojormilla. Jos se lapsen syntymisenkin jälkeen palautuu samanlaiseksi kuin ennenkin, niin ei siinä mikään jortikka mitään tee.

Vierailija
5/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naisen emätin jää venyneeksi vaikka miten surisuttelisi tekojormilla. Jos se lapsen syntymisenkin jälkeen palautuu samanlaiseksi kuin ennenkin, niin ei siinä mikään jortikka mitään tee.

Voi olla, mutta tuntoaistiin vaikuttaa ja perusmuna ei tunnu enään niin hyvältä. Aivot hakee sitä parempaa nautintoa ja muistavat sen mega orkun mikä tuli halon kanssa. Näin se vaan on.

Sama juttu miehillä jotka hanskaavat liikaa ja liian kovalla otteella, pillu ei tunnu niin hyvältä ja saattaa lerpahtaa.

Vierailija
6/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tietty kaikilla ole ole standardivagina. Erojakin varmasti löytyy siinä missä miesten peniksissäkin.

Vierailija
7/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää isoista ja jotkut pienistä, so what.

Vierailija
8/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ne pienimunaiset miehet yrittää itselleen uskotella että luxussupermegaturbojellyjortikoilla pilattu mutta kun kokoasioista ei kannata kiistellä. Ainakaan isoa saaneen naisen kanssa. On normaaleja ja isohkoja joo joo tahtoo olla sitä kokoa salami ja nakki ja prinssinakki mutta nyt puhutaan HK blöö ja metwurstista.

Vierailija
9/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

19cm kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne pienimunaiset miehet yrittää itselleen uskotella että luxussupermegaturbojellyjortikoilla pilattu mutta kun kokoasioista ei kannata kiistellä. Ainakaan isoa saaneen naisen kanssa. On normaaleja ja isohkoja joo joo tahtoo olla sitä kokoa salami ja nakki ja prinssinakki mutta nyt puhutaan HK blöö ja metwurstista.

Sulle on jo sanottu, että osta kuulat hyvä nainen. Suurimmalla osalla naisista puristaa pillu jo pelkästään 1 sormella.

Pieni muna on kyllä surkee juttu.

Vierailija
10/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se xxl-kumi mene ihan normi paksuselle hyvin päälle. Eihän ne yleensä ole kuin vähän pitempiä ja se ei haittaa, jos ei rullaannutkaan kokonaan hepin päälle. Sehän voi jäädä jopa heppirengaaksi tukea antamaan. Muutama leveämpi tapaus on tullu elämäni aikana vastaan, jolle pitänyt alkaa erikseen kumeja hankkimaan. Eihän tämä nykyinen edes mahtunut sisääni. Kipeää kävi monet kerrat ennen kuin aloin antaa periksi. Mies ei ollut edes tiennyt, että leveämpiäkin kumeja on olemassa. Noissa tapauksissa on tärkeä hankkiä oikea kumi leveydeltään ihan miehen tuntoherkkyyden takiakin, mutta myös ehkäisyvarmuuden takia. Valitettavasti itsellekin on käynyt leveän hepin jälkeen, ettei ollut normikokoa saatavilla ja mies joutui kokeilemaan leveää kumia. Eihän siitä seksistä tullut mitään, kun on löysä pussi päällä. Liian moni mies on tullut ilman kumia luokseni, vaikka oltas jo kuukausi tapailtu. Luulisi siinä ajassa jo varautuvan.

Vierailija
11/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos niitä eri kokojakin?

Perus Sultan on aika kireä, mutta eipä luista pois päältä.

Minun rouva on aika napakka, vaikka 5 lasta on maailmaan saattanut.

Taitaa olla mikromunaisten höpinöitä.

Vierailija
12/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa 2000 -luvulle.

Vierailija
13/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä hyvä lukea jostakin, miten nainen saa orgasmin.

Vierailija
14/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä miehenä ongelmaa ettei lapsen synnyttäneen naisen kanssa oikein tunnu miltään, moni nainen kun ei viitsi sitä osaa kehostaan treenata entiseen kuntoon vaikka se olisi mahdollista. Olen ollut suhteessa 2 ei-synnyttäneen ja 2 synnyttäneen kanssa ja ainakin heidän kanssaan on ollut niin. Ja eräs synnyttänyt vielä ihmetteli miksi edellinen mies kävi vieraissa (nuorissa) ja kun kerroin että ehkä tästä syystä ja ihan kauniisti suosittelin treenaamaan sen kuntoon niin suuttui siitä. Ja siihen se suhde loppuikin, kun vuoteessa nainen sai aina kanssani orkun mutta minä en koskaan - enkä ole aikuisiällä tumputtanut! :)

Vierailija
15/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen otus joka käyttää sanaa "hitsinpimpula" ei ole mies vaan pikkulikka.

Vierailija
16/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä naurettava oletus, että naiset surisuttelisivat paikkansa tunnottomiksi jollain jättidildoilla.

En tunne yhtäkään naista joka niin tekisi ja ylipäätään naisten itsetyydytys on usein klitoriksen hieromista sormin - ei dildottamista.

Itse en edes tykkää mistään jättipeniksistä, sillä sellaiset sattuvat eikä yhdyntä ole niin nautinnollista kuin keskivertopeniksen omaavan miehen kanssa.

En ole kokenut liian pientä penistä, mutta liian ison kyllä parikin kertaa.

Vierailija
17/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Onkos niitä eri kokojakin?

Perus Sultan on aika kireä, mutta eipä luista pois päältä.

Minun rouva on aika napakka, vaikka 5 lasta on maailmaan saattanut.

Taitaa olla mikromunaisten höpinöitä.

Onhan niitä, tässä ole hyvä: 

Suurien kondomien kokoja

MySize 69 mm -kondomi

pituus 223 mm

leveys 69 mm

paksuus 0,07 mm

Pasante King Size -kondomi

pituus 200 mm

leveys 60 mm

paksuus 0,06 mm

Secura XXL -kondomi

pituus 200 mm

leveys 54 mm

paksuus 0,09 mm

XL-kokoinen GSPOT -kondomi

pituus 190mm

leveys 55mm

paksuus 0,07mm

RFSU Grande -kondomi

pituus 190 mm

leveys 55 mm

ympärys 110 mm

paksuus 0,07 mm

Pienten kondomien kokoja

XS-kokoinen GSPOT-kondomi

pituus 190 mm

leveys 49 mm

paksuus 0,07 mm

Pasante Trim -kondomi

pituus 180 mm

leveys 49 mm

paksuus 0,07 mm

RFSU Tight Slim Fit -kondomi

pituus 175 mm

leveys 49 mm

paksuus 0,06 mm

MySize 47 mm -kondomi

pituus 160 mm

leveys 47 mm

paksuus 0,07 mm

Glyde Slimfit -kondomi

pituus 170 mm

leveys 49 mm

paksuus 0,06 mm 

Vierailija
18/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määtsik Maik 33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tietty kaikilla ole ole standardivagina. Erojakin varmasti löytyy siinä missä miesten peniksissäkin.

Tämän palstan juttujen perusteella vagina on aina tiukka. Jos jonkun miehen mielestä vagina on tuntunut löysemmältä, johtuu se siitä, että peenis on pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän