Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään gynekologilla

että tämmöstä
02.08.2018 |

Kun menin istumaan haarat levälleni siihen tutkimuspetiin/tuoliin. Niin lääkäri alkoi sitten tutkimaan ja sanoi sitten mietteliäänä : Voi vttu!
Liekö hänen päänsä sekoittunut tästä helteestä, kun hän ajatteli ääneen. Sanoi vaan sori ja jatkoi tutkimistaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka kerta kun gyne noin sanoo. Mullekin kerran sanonut suurinpiirtein noin.

Vierailija
2/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa siitä työstään aina tykkäis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa siitä työstään aina tykkäis!

Tuo on kyllä ihan totta.

Vierailija
4/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin valituksen kyseisestä gynestä.

Vierailija
5/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minusta tuo oli vaan pikemminkin hassua. Ymmärrän jos on kuuma ja rankka päivä ollut. Tietty onhan tuo epäkohteliasta, mutta en minäkään aina jaksa olla kohtelias. Ap

Vierailija
6/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli asiatonta, mutta ihan aiheessa pysyi silti. Voin kuvitella, että kun värkkejä katselee päivät pitkät, niin hermot välillä menee.

Vierailija
8/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se näki? Vai vitsinkö kuvitteli murjaisseensa? Uusi sananlasku: voihan vittu, sanoi gynekologi.

Vierailija
9/16 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt että no mitä vit*ua nyt?

Vierailija
10/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko SE kunnossa? Ettei gyne ollut huolissaan jostain...

Vierailija
11/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh..

Vierailija
12/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä hajua kun helteessa hautuneita pilluja levitellään vastaanotalla.

Vierailija
13/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin  kerran asiakkaalle ( en ole gyne) ajatuksissani, että voihan vittu sentään. Tietokoneen kanssa tuli joku ongelma ja asiakas istui vieressä. En edes kiroile normaalisti kovin paljon. Olin tosi nolona, onneksi mies vaan naurahti " ei mitään".  Olen sossu.

Vierailija
14/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynyt kerran tuollainen vahinko, olen hammaslääkäri. Yhtäkkiä kesken kaiken tuli mieleen erittäin tärkeä, ei työhön liittyvä asia, jonka olin unohtanut hoitaa. Kauhu oikein kouraisi sisältä, ja suusta pääsi : "voi v*ttu..." Olin varmaankin myös kauhistuneen näköinen. Potilasparka oli aivan kauhuissaan että nyt taisi löytyä jotain todella vakavaa, joku edennyt syöpä tai jotain. Pahoittelin tietysti kovasti ja sanoin että liittyi yksityiselämän asiaan joka tuli mieleen... 

Vierailija
15/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitä hajua kun helteessa hautuneita pilluja levitellään vastaanotalla.

'

Oon labrahoitajana ollut joskus helteillä joukkotarkastuksia (papa) ottamassa ja joo kyllähän siinä tuoksuu. Ei niinkään yleensä itse alapää sen useammin kuin muutenkaan, vaan nivus- ja taivehiki. Eikä ne jalat siinä telineessä, näytteenottajan pään molemmin puolin, myöskään aina haise kovin ruusuisilta kuumalla.

Mutta ei se nyt sinänsä haittaa, jos joku on kovin herkkä eritteille ja hajuille niin bioanalyytikko ei ole ammatti joka kannattaisi valita. Itse olin uran alussa vähän turhan herkkä, ei nuo papat pahoja ole mutta esim. joku osastolta haettava yskösnäyte saattoi saada yökkäämään, tai ulostenäytekin. Mutta kaikkeen tottuu.

Vierailija
16/16 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Minusta tuo oli vaan pikemminkin hassua. Ymmärrän jos on kuuma ja rankka päivä ollut. Tietty onhan tuo epäkohteliasta, mutta en minäkään aina jaksa olla kohtelias. Ap

Ajattelisitko samoin esim. kassahenkilöstä tai muun ammatin edustajista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme