Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani täyttää 16 elokuun 25 päivä ja on 173cm pitkä.

Vierailija
02.08.2018 |

Onko pituuskasvua vielä jäljellä.
Me vanhemmat minä äiti 165cm ja pojan isä 172cm.
Poika on kehittynyt keskiverto ikäisen tahdissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 2 vuotta olisi kasvua jäljellä, mutta se on luultavimmin tyylii 2cm vuodessa.

Hyvällä tuurilla voi about 4 cm vielä tulla.

Eli 177cm tulisi täyteen

Vierailija
2/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 32 vuotta syyskuun 24. päivä ja oon 169 cm pitkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää. Onko poika lihava vai miksi asia kiinnostaa teitä?

Vierailija
4/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan siitä tulee 174cm. Ei enempää. Ootte niin lyhyitä ja jos ei ole normaalipitusia sukulaisiakaan niin teinitytön kokoseks jää poika,

Vierailija
5/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pituisennuste ja minkä ikäisenä isä kasvoi tuohon pituutensa? Siinä teille vastaus.

Vierailija
6/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmillaan siitä tulee 174cm. Ei enempää. Ootte niin lyhyitä ja jos ei ole normaalipitusia sukulaisiakaan niin teinitytön kokoseks jää poika,

Ei välttämättä. Mun 14-v tytär on nyt jo 13 cm äitiään (mua) pidempi ja 5 cm isäänsä lyhyempi. Ja saattaa kasvaa vielä vähän. Ihan hyvin siis voi ap:n poikakin kasvaa vielä monta senttiä, tai sitten ei yhtään. Ei oikein pysty noilla tiedoin sanomaan.

Vierailija
7/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Mun 14-v tytär on nyt jo 13 cm äitiään (mua) pidempi ja 5 cm isäänsä lyhyempi. Ja saattaa kasvaa vielä vähän. Ihan hyvin siis voi ap:n poikakin kasvaa vielä monta senttiä, tai sitten ei yhtään. Ei oikein pysty noilla tiedoin sanomaan.

Pituutta voi tulla äidin ja/tai isän puolelta, mutta jos kummatkin on lyhyitä niin mahdollisuudeksi jää enää gigantismi.

Vierailija
8/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas näkee että biologian tunnit on nukuttu. Ei kahdesta suvusta, jossa lyhyitä, saa syntymään pitkiä lapsia. Jos haluaa lyhyenä pitkiä lapsia, pitää hommata pitkä puoliso - oli itse mies tai nainen. Onneksi nykyään ollaan suvitaevaisempia, jolloin lyhyetkin ihmiset on OK.

Vierailija
9/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituutta voi tulla äidin ja/tai isän puolelta, mutta jos kummatkin on lyhyitä niin mahdollisuudeksi jää enää gigantismi.

Äiti 161 (alle keskipituuden), isä keskipituinen 178, tyttö 173... Meidän vanhempien pituuksilla odotuspituus olisi ehkä 165 luokkaa tuolle tytölle...

Vierailija
10/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuijottaa vanhempien pituuksia. Pituutta voi tulla huomattavasti kun on oikea ravinto ja aminohapot. Mm arginiini lisää kasvuhormonin määrää ja moni muu.

Meillä esim tyttö kasvoi 177cm vaikka itse olen 162 ja isä 176cm. Eikä pitkiä suvussa.

Vierailija
11/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuijottaa vanhempien pituuksia. Pituutta voi tulla huomattavasti kun on oikea ravinto ja aminohapot. Mm arginiini lisää kasvuhormonin määrää ja moni muu.

Meillä esim tyttö kasvoi 177cm vaikka itse olen 162 ja isä 176cm. Eikä pitkiä suvussa.

Eli syötitte arginiiniä?

Vierailija
12/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, onko hänellä ollut jo/vielä ns kasvupyrähdys? Sen kyllä huomaa, koska silloin pituutta tulee vuodessa jopa 10cm. Mites se laaja terv.tarkastus joka oli 8lk, mitä th siinä sanoi?

Meillä kuopuspoika on 15v, menee siis 9lk nyt, ja on 173cm, tuossa mainitsemassani tarkastuksessa th totesi, että ei enää hirmu paljon venyisi (ehkä max muutamia cm..), koska käyriensä mukaan.pituuskasvu hiipumaan päin. Saas nähdä, pojathan kasvaa usein vielä armeijaiässäkin..

Esikoinen onkin sitten pidempää sorttia, täyttää 17v loppusyksystä ja on 185cm.

Minä olen 168cm ja mies 171cm.

Vierailija
13/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin poikan on 173 cm ja täyttää syyskuussa. Hänellä ei ole vielä edes äänenmurrosta. Odotan kasvavan vielä paljon.

Vierailija
14/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikani täyttää 14 joulukuussa js on jo nyt sinun poikaasi pidempi

Vierailija
15/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin itse olla tuon ikäisenä saman pituinen. Nyt aikuisempana pituus n. 175..177cm.

Riippuu vissiin vähän kuka mittaa ja missä. Ilmeisesti aamulla on vähän pidempi, mutta päivän mittaan painuu kasaan.

M47

Vierailija
16/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin itse olla tuon ikäisenä saman pituinen. Nyt aikuisempana pituus n. 175..177cm.

Riippuu vissiin vähän kuka mittaa ja missä. Ilmeisesti aamulla on vähän pidempi, mutta päivän mittaan painuu kasaan.

M47

Sitä ei muuten moni tiedä että painuu kasaan.

Vierailija
17/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manletti. Ei kelpaa yhdellekään nAiselle, syrjäytyy ja tekee itsarin.

Vierailija
18/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Ainakin eivät lyö päänsä joka paikkaan.

Vierailija
19/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ei juurikaan kasva enää. Meillä tyttö 17v 173cm ja poika 18v 183cm. Yläaste iän jälkeen ei juuri ole pituutta tullut. Me vanhemmat 160cm ja 179cm

Vierailija
20/23 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kasvaa enää kuin max 2 senttiä. Itse olin 13-vuotiaana tuon kokoinen ja 174cm tuli lopullista pituutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi