Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähihoitaja ja aloitan lääkiksen

Vierailija
02.08.2018 |

Olen tosi innoissani, mutta vähän ahdistaa, kun lähihoitajia aina vähätellään, että miten muhun suhtaudutaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on päässyt lääkikseen vasta 3. tai 4. yrittämällä eikä ole opiskellut mitään siinä välissä.

Vierailija
2/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hoitsuja aika useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi innoissani, mutta vähän ahdistaa, kun lähihoitajia aina vähätellään, että miten muhun suhtaudutaan.

Onnea ja menestystä tavoitteesi toteutukseen!

Vierailija
4/6 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan ylpeästi oma itsesi. Suurin osa tuntemistani lähihoitajista on fiksua porukkaa, olis vaikka mihin, mutta ovat tyytyväisiä elämäänsä. Osasta ei olisi edes siihen lähihoitajan työhön. Jos sinulla on unelma olla lääkäri, ja saat vielä toteuttaa sen, ei sillä että olet lähihoitaja ole mitään merkitystä. Onnea!

Vierailija
5/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajan tutkinto on aika hyvä pohja moneen. Aikuisena valmistuneena lähihoitajana haluan nuorempia kannustaa opiskelemaan lisää: sairaanhoitajaksi, sosionomiksi, lääkäriksi tai erikoistumaan lähihoitajan eri työaloihin. Hienoa, että pääsit lääkikseen, menestystä!

Vierailija
6/6 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajan tutkinto on aika hyvä pohja moneen. Aikuisena valmistuneena lähihoitajana haluan nuorempia kannustaa opiskelemaan lisää: sairaanhoitajaksi, sosionomiksi, lääkäriksi tai erikoistumaan lähihoitajan eri työaloihin. Hienoa, että pääsit lääkikseen, menestystä!

Lähihoitaja on hyvä tutkinto ihan sellaisenaankin. Juuri siksi, että on mahdollisuuksia monenlaisiin töihin. Hyvä ja monipuolinen koulutus ja vuodessa voi hankkia toisen suuntautumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme