Miksi en saa naisia mut rumemnat miehet saa ja itse Olen keski vertoa komeampi ja älykkäänpi
Olen tinderissä, badoossa ja hotornotissa mutta en ole vieläkään päässyt treffeille. Baarissakaan en saa seuraa vaikka pukeudun AINA tyylikkäästi ja herrasmiesmäisesti. Saatanko olla liian komea ettei naiset uskalla kontaktoida vai pitääkö naiset vaan junteista?
Kommentit (27)
Keskivertoa on tosin yhdyssana, tiedä sitten korreloiko se älykkyyteesi vai onko sinulla vain lukihäiriö.
Ehkä sä ootkin vähän keski_vertoa tyhmempi.
Luultavasti olet jotain niin mahtavaa ettei kukaan nainen vaan kestä.
Olet keskivertoa köyhempi. Naiset haistaa rahan, ja varsinkin sen puutteen, kaukaa.
Siks ku oot leuhka, eihän kunnon tyypit keuhkoa olevansa keskivertoa komeempia ja älykkäämpiä höhlä.
Vierailija kirjoitti:
Siks ku oot leuhka, eihän kunnon tyypit keuhkoa olevansa keskivertoa komeempia ja älykkäämpiä höhlä.
Halusin vain tuoda esille että nuo asiat on vahvuuksia. Naisilla tuntuu olevan omituinen maku nykyään miesten suhteen. Olen myös sivistynyt ja kultturelli ja asun kalliissa asunnossa mut hölmöhän minä kai olen kun luulen että nämä asiat voisi kiinnosta nykyajan pissiksuä ap
Vierailija kirjoitti:
Osaan olla myös nöyrä jos sikseen tulee ei ole siitä kiinni ap
Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan.
Olet vain tylsä. Ei tarvi olla kovin komea tai edes herrasmies, kuha on jännä. Naiset kaipaa säpinää ja seikkailua, jännitystä elämään!
Älä ole Alfred, vaan Batman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain tuoda esille että nuo asiat on vahvuuksia. Naisilla tuntuu olevan omituinen maku nykyään miesten suhteen. Olen myös sivistynyt ja kultturelli ja asun kalliissa asunnossa mut hölmöhän minä kai olen kun luulen että nämä asiat voisi kiinnosta nykyajan pissiksuä ap
Jospa opettelisit kirjoittamaan kunnolla suomen kieltä etkä kehuskelisi itseäsi.
"Miksi en saa naisia?"
Kuinka monta naista sun pitäisi saada?
Mulla on sama ongelma, tosin vain Suomessa. Näytän kasvoista slaavilta ja suomalaiset naiset ei tunnu tykkäävän. Saan silmäpeliä todella paljon venäläisiltä naisilta ja muualla euroopassa ei ole ollut ongelmaa saada nais-seuraa loman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Olen tinderissä, badoossa ja hotornotissa mutta en ole vieläkään päässyt treffeille. Baarissakaan en saa seuraa vaikka pukeudun AINA tyylikkäästi ja herrasmiesmäisesti. Saatanko olla liian komea ettei naiset uskalla kontaktoida vai pitääkö naiset vaan junteista?[/quote
Et varmastikaan ole liian komea, älä huoli. Voipi olla ettet ole komea ensinkään.
Ehkäpä olet vain herrasmiesmäisesti pukeutunut tylsä leuhottaja.
Jos olet kultturelli, sivistynyt ja asut hienosti, älä mainosta sitä. Nämä asiat käyvät kyllä normaalissa keskustelussa esille, jos nuo seikat nyt jotain kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan olla myös nöyrä jos sikseen tulee ei ole siitä kiinni ap
😹
Sä oot hauska, mut toi vitsi käy vanhaksi äkkiä.
Rento, kohtelias, ystävällinen,sanavalmis ja puhelias mies saa kyllä seuraa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä ootkin vähän keski_vertoa tyhmempi.
tyhmenpi, ei tyhmempi. Kieli oppi haltuun nyt.
Elliot Rodgerrr kirjoitti:
"Miksi en saa naisia?"
Kuinka monta naista sun pitäisi saada?
Moneja.
Ehkä et olekaan sellainen kuin kuvittelet.
Ootko se puoliksi Kreikkalainen?