Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa naisia mut rumemnat miehet saa ja itse Olen keski vertoa komeampi ja älykkäänpi

Vierailija
02.08.2018 |

Olen tinderissä, badoossa ja hotornotissa mutta en ole vieläkään päässyt treffeille. Baarissakaan en saa seuraa vaikka pukeudun AINA tyylikkäästi ja herrasmiesmäisesti. Saatanko olla liian komea ettei naiset uskalla kontaktoida vai pitääkö naiset vaan junteista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä niillä naisilla sitten tekisit? Ei nykyaikana miehet naisia mihinkään tarvitse.

Vierailija
22/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mikä tulee mieleen on se, että vaatimattomuus kaunistaa. Toisaalta voi olla se, ettet ole mukava ja huumorintajuinen. Tai et osaa flirttailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v. kirjoitti:

Mitä sinä niillä naisilla sitten tekisit? Ei nykyaikana miehet naisia mihinkään tarvitse.

Olen ihan samaa mieltä. Jos et osaa pitää naista oikein, on parempi ettet edes yritä.

Vierailija
24/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet vain tylsä, itseään täynnä oleva pintaliitäjä josta puuttuu ulottuvuutta. 

Naiset kyllä suorastaan rakastavat komeita fiksuja miehiä! Mutta sen lisäksi pitää olla myös aito, rento ja mukava. Muussa tapauksessa komea mies on vain luotaantyöntävä tyhjä kuori. 

Vierailija
25/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

Kuullostat oikein mukavalta naiselta varmasti löydät vielä mieheni. Itseasiassa en edes pidä liian meikatuista naisista eli jos olet luonnon kaunis etkä ylipainoinen varmasti lähestyisin sinuakin :) ap

Vierailija
26/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tähtäät vain niihin haluttuihin naisiin joilla on jo paljon valinnanvaraa? Ei-niin-nättinä naisena oon huomannut, että jään aina kauniimpien naisten varjoon. Miehet eivät halua oikeastaan antaa minulle edes mahdollisuutta jutella, jotta voisin yrittää hurmata persoonallani. Oon maanläheinen ja tavallinen... Ainoat miehet jotka lähestyvät ovat lähes poikkeuksetta 10-30 vuotta vanhempia (eikä niin paljon vanhemmat miehet ole minulle edes vaihtoehto). Toivoisin että miehet kiinnittäisivät huomiota enemmän myös meihin vaatimattomamman näköisiin naisiin. En tiedä auttaako tuo vinkki sinua, ap, mutta ainakin minä olisin onnesta soikeena jos joku normaalipainoinen, ikäiseni, mukava, fiksu keskivertomies osoittaisi minulle kiinnostustaan. 

Kuullostat oikein mukavalta naiselta varmasti löydät vielä mieheni. Itseasiassa en edes pidä liian meikatuista naisista eli jos olet luonnon kaunis etkä ylipainoinen varmasti lähestyisin sinuakin :) ap

Korjaan miehen siis ap

Vierailija
27/27 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siks ku oot leuhka, eihän kunnon tyypit keuhkoa olevansa keskivertoa komeempia ja älykkäämpiä höhlä.

Osaan olla myös nöyrä jos sikseen tulee ei ole siitä kiinni ap

😹

Sä oot hauska, mut toi vitsi käy vanhaksi äkkiä.

En nyt leuhkaksi kuitenkaan sanoisi Olen vain suora sanainen ja kehun myös muita ap