Naiset miten suhtaudut maalla asuvaan sinkkumiehiä?
Olen lukenut uutisista että maalla asuu paljon sinkkumiehiä pienissä kylissä miten suhtaudut tällaisiin miehiin? Voisitko kuvitella parisuhteeseen tälläisen miehen kanssa jos et mitä muutoksia miehen pitäisi tehdä? Entä mitä neuvoja antaisit heille parisuhteen löytämiseen
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut uutisista että maalla asuu paljon sinkkumiehiä pienissä kylissä miten suhtaudut tällaisiin miehiin? Voisitko kuvitella parisuhteeseen tälläisen miehen kanssa jos et mitä muutoksia miehen pitäisi tehdä? Entä mitä neuvoja antaisit heille parisuhteen löytämiseen
Muista jatkossa muokata otsikko ennen kuin lähetät juttusi, jooko?
Ja mitä tulee viestisi sisältöön, veikkaan että lukeminen ei kuulu harrastuksiisi. Suosittelen lämpimästi lukemaan laatukirjallisuutta jotta kirjallinen viestintäsi paranee.
Erilaiset arvot ja elämäntavat harvoin sopivat yhteen - ei tule mitään. Naiset eivät halua hautautua maaseudulle. Jos haluaisivat, eivät he olisi kaupunkiin lähteneetkään.
Seurustelen maalla asuvan miehen kanssa ja tarkoitus muuttaa sinne itsekin jossain vaiheessa. Tuntuu sillä tavoin ihan luontevalta valinnalta, että olen kasvanut maalla ja sellaisia olivat kasvuympäristöni miehet. Tykkään maalaismiehissä siitä, että monet heistä (tai ne jotka siellä pärjää hyvin) on toimeliaita ja käsistään käteviä. Ärsyttävää taas on monien miesten vanhoillisuus ja sovinistisuus, mutta tässä mielessä oma seurustelukumppanini on keskivertoa maalaismiestä parempi eli meidän suhteessa toimii tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä sieltä hyvä mies itselleen, kun biologinen kello alkaa tikittämään. Voi olla ihan fiksuja ja komeita. Aito ruumiillinen työ kasvattaa kauniimmat lihakset, mies tuoksuu terveeltä ja tyhmät ei menesty maalla (tyhmiäkin on, mutta naisena voit valita parhaan päältä).
Maalla täytyy pärjätä omillaan, joten on hallittava aika monipuolisia taitoja menestyäkseen. Miehellä ei tarvitse olla samanlaisia tutkintoja kuin kaupungissa työskennellessään, vaan ovat enempi itseoppineita. Ainut miinuspuoli on, jos nainen ei viihdy maalla. Kyllä lapset voi silti hyvin kasvattaa maalla ja käydä itse välillä kaupungissa tuulettumassa! Maalaismiehenkin voi saada kaupunkiin vähäksi aikaa käymään. Hänestä voi siis saada jopa seuraa ja on mukavaa näyttää kaupungista uusia asioita maalaiselle.
No kyllä sivistystason pitäisi olla sama jotta suhde toimii. Eli kyllä miehellä pitää olla koulutus. Ja kuka sinne maalle haluaa emännäksi orjatöihin koko kylän arvosteltavaksi ja ilman mitään järkevää harrastustoimintaa, hulluksihan siinä tulee. Äijä huhkii 24/7 pellolla tai metsässä eli nainen on käytännössä yh.
Ei mitään maalaisjunttia mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä sieltä hyvä mies itselleen, kun biologinen kello alkaa tikittämään. Voi olla ihan fiksuja ja komeita. Aito ruumiillinen työ kasvattaa kauniimmat lihakset, mies tuoksuu terveeltä ja tyhmät ei menesty maalla (tyhmiäkin on, mutta naisena voit valita parhaan päältä).
Maalla täytyy pärjätä omillaan, joten on hallittava aika monipuolisia taitoja menestyäkseen. Miehellä ei tarvitse olla samanlaisia tutkintoja kuin kaupungissa työskennellessään, vaan ovat enempi itseoppineita. Ainut miinuspuoli on, jos nainen ei viihdy maalla. Kyllä lapset voi silti hyvin kasvattaa maalla ja käydä itse välillä kaupungissa tuulettumassa! Maalaismiehenkin voi saada kaupunkiin vähäksi aikaa käymään. Hänestä voi siis saada jopa seuraa ja on mukavaa näyttää kaupungista uusia asioita maalaiselle.
Mitä tarjottavaa kaupungeissa on maaseudulla asuvalle, kaljaräkälät, ahtaus ja tungos, huonolaatuinen ilma, melu.
Ei ikinä muutamaa tuntia pidempään, juuri sen puolituntisen voi olla että ehtii asioimassa käydä, ja nopeasti pois.Muistakaa että sillä maalla asuvallakin on omat vaatimuksensa naisten suhteen.
Mieluummin yksin kuin huonon naisen kanssa.
Jotkut on avarakatseisempia kuin sinä. Oma maalaismieheni on, haluaa itsestäänselvästi asua maalla, mutta on monipuolisesti kiinnostunut maailmasta ja ihan mielellään lähtee kanssani silloin tällöin kaupunkiin.
Rehellisesti:
Maalla asuvat sinkkumiehet ovat köyhiä juntteja, joilla ei ole muuta mielessä kuin että kuinka paljon typpilisää laitetaan peltoon tänä keväänä, perjantaina alkaa kaverin kaljahuuruiset pihatalkoot.. "ja että lentokoneella johonkin? Ei, ei sitä nyt.. klapikone tulee kahden viikon päästä ja kuukauden päästä äiti tulee kylään, eihän sitä voi nyt ULKOMAILLE lähteä."
Anteeksi.
Seurustelin aikoinaan maalla asuvan sinkun kanssa. Kokemuksesta viisastuneena moiseen kelkkaan en enää lähtisi. Tyyppi oli täysjuntti, samoin kaverinsa. Sovinismi voimissaan kuten tuossa edellisessä kirjoituksessa olikin. Kauppaan lähtö kaupunkiin oli perheelle suorastaan kansanjuhla, silloin piti oikein suihkussa käydä ja laittaa parasta päälle. Porukalla kauhistellaan miten ei voisi kaupungissa asua, kun kerrostalossakin kaikki kyttäävät toisiaan. Just juu, ei ole uteliaampaa paikkaa kuin kyläkauppa, sinne kun joku vieras eksyy, on kaikki nenät pitkinä ihmettelemässä kuka tuokin on. Kaupungissa yksityisyys on todellakin suojatumpaa. Ikinä enää en maalaisen kanssa ole.
Olen itse maalta kotoisin ja en lähtisi seurustelemaan maalla asuvan miehen kanssa. Sain tarpeekseni ko elämästä lapsuudenkodissani, joten kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sivistystason pitäisi olla sama jotta suhde toimii. Eli kyllä miehellä pitää olla koulutus. Ja kuka sinne maalle haluaa emännäksi orjatöihin koko kylän arvosteltavaksi ja ilman mitään järkevää harrastustoimintaa, hulluksihan siinä tulee. Äijä huhkii 24/7 pellolla tai metsässä eli nainen on käytännössä yh.
Ei mitään maalaisjunttia mulle.
Kaupunkilaisten mielestä vissiin ne asiat mitä voi harrastaa vain kaupungissa ovat niitä oikeita ja "järkeviä harrastuksia"
Mulle taas kaupunki ei tarjoa mitään harrastusmahdollisuuksia. Mä tarvin talvella kilometritolkulla auraamatonta mettätietä, syksyisin metsää missä voi käydä marjastamassa, peltoja, niittyjä ja lampia missä väijyä riistaa, kesällä erämaita autiotupineen minne vetäytyä maailmalta piiloon ilman somea. Tiettömiä erämaita kännykkäverkkojen ulkopuolella. Mun elämäni paras ratkaisu oli muuttaa kaupungista syrjäseudulle ja mennä naimisiin paikallisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti:
Maalla asuvat sinkkumiehet ovat köyhiä juntteja, joilla ei ole muuta mielessä kuin että kuinka paljon typpilisää laitetaan peltoon tänä keväänä, perjantaina alkaa kaverin kaljahuuruiset pihatalkoot.. "ja että lentokoneella johonkin? Ei, ei sitä nyt.. klapikone tulee kahden viikon päästä ja kuukauden päästä äiti tulee kylään, eihän sitä voi nyt ULKOMAILLE lähteä."
Anteeksi.
No kuule, siinä klapikoneen ja äidin välissä ennättää käydä vaikka siellä ulkomailla. Paljon kaikkea tuollaista puuhaa maalla tietenkin on... munkin mies on niittänyt tämän viikon aamusta iltaan, että pääsee viikonlopuksi kaupunkiin luokseni ja saadaan rauhassa käydä taidenäyttelyssä ja juoda aamulattea. Kyllä, jotkut meistä kykenee yhdistämään nämä erilaiset maailmat ja jopa kokee sen rikkautena.
Kanssaihmisinä en mitenkään erityisesti. Olen itse kasvanut latoa vastapäätä, muutin kaupunkiin 17-vuotiaana. Tunnen siis liberaaleja, vanhanaikaisia, juntteja ja fiksuja maalaismiehiä - heitähän on laidasta laitaan, ihan kuten kaupunkilaisiakin.
Stereotyyppisiin naisia ja naapurikylän "homoja" halveksiviin, kaljaa kittaaviin juntteihin suhtaudun toki nihkeästi, mutta kuvatunkaltaisia maalaismiehiä en kyllä juuri tunne.
Jos taas tarkoitetaan kumppaniehdokkaana, niin suhtaudun hiukan penseästi. Haluaisin mieluiten asua esikaupunkialueella tai kaupungissa, joten jos mies ei halua muuttua maalaissinkusta kaupunkilaispoikaystäväksi, niin se on ongelma.
Ei ne kaupunkilais-sinkut ole yhtään sen parempia. Äiti asuu kilometrin päässä tai kerrostalossa kerrosta alempana ja ollaan olevinaan niin itsenäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako maalaismies elättää vaimon ja lapset vai toivooko hän, että nainenkin ottaisi osaa perheen kuluihin? Vai tarkoitatko sinä sitä, että nainen asuu lapsensa kanssa kaupungissa ja mies käy välillä katsomassa lastaan?
Ehdoton no, absolutely no.