Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa työnhaussa, kiitos!

Vierailija
02.08.2018 |

Hei!
Tilanne on se, että olen töissä asiantuntijana kansainvälisessä organisaatiossa Suomessa. Kuvittelin työn olevan unelmaduunini. Viimeiset puoli vuotta on kuitenkin ollut yhtä painajaista: minut "perehdytettiin" yhdessä päivässä, teen samat työt kuin edeltäjäni (joka käytännössä erotettiin) sekä vt. johtajan töitä ja vielä paikkaan Suomen johtajaa ja avustan häntä (eli yhteensä kahden ihmisen työt), työajat venyvät myöhään (kaksi pientä lasta), työmatkoja todella paljon, vastuuta paljon enemmän kuin työsopimuksessa, työmäärät eivät vastaa palkkaa ja uusi iso projekti sälytettiin tähän päälle kysymättä mitään. Lisäksi minulla on sopimus vuodeksi, jonka jälkeen työ vakinaistetaan. Sillä aikaa minun pitäisi "näyttää kynteni". Pisteenä i:n päällä kansainväliset kollegat kettuilivat "pitkästä" lomasta ja ovat menneet henkilökohtaisuuksiin. Olin keväällä todella uupumuksen partaalla. Sovin Suomen johtajan kanssa, että puhumme asiasta nyt elokuussa kehityskeskustelussa.

Tilanne on se, että loman aikana olen aivan selkeästi tajunnut, että näin ei voi jatkua. Olen päättänyt kysyä, olisiko nykyisessä organisaatiossa mitään työtä, jota voisin tehdä. Mitä muuta työtä voisin hakea? Olen tohtori, akateemista ja asiantuntijaorganisaatioiden työkokemusta, kielitaitoa ja hyvät verkostot, projektihallinta ja -johtomainen ovat kohdillaan, tunnollinen ja mukava työtoveri.

Kiitos!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkasi tulisi tuolla työnkuvalla olla noin 5500 € tai enemmän. Ota loparit, sinua hyväksikäytetään.

Niinpä. Työkokemusta on myös paljon ja ihan selviä saavutuksia. Olen ekaa kertaa kuitenkin tilanteessa, jossa työ ei maistu, joten tämä on vaikeaa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla