Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten F2F -työntekijöille sanotaan EI? Nopeasti.

Vierailija
02.08.2018 |

Eilen meni vartti yhden kanssa. Aloitti niin ovelasti, että en pystynyt heti lopettamaan keskustelua yhdellä lainilla. Sitten juttu pääsi vaan pidemmälle ja en osannut sanoa mihinkään väliin enää, että pitäisi mennä. Vartin päästä hän ymmärsi, että en ole lähtemässä mukaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei"

Vierailija
2/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pysähdy, kävelen vaan rivakasti ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje se puhelin. Tai rupea myymään soittajalle jotain, mopoa, ruohonleikkuria, käytettyä sohvaa . . .

Eiköhän lopeta.

Vierailija
4/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulje se puhelin. Tai rupea myymään soittajalle jotain, mopoa, ruohonleikkuria, käytettyä sohvaa . . .

Eiköhän lopeta.

Puhelin? Soittajalle?

Tiedätkö mitä F2F tarkoittaa?

Vierailija
5/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistä 1:n ja 2:n vinkit, ni luulisi tehoavan aika hyvin

Vierailija
6/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

et katso kohti, kävelet ohi ja sanot "ei kiitos" jos hän tulee jotain tarjoamaan.

Vierailija
7/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kohtelias, ja sinunlaisiisi tuo bisnes perustuukin. Minä menen kohti katsomatta ohi ja vastaanotan syyllistämispyrkyisen ”hyvää päivänjatkoa” ilmeen värähtämättä.

Vierailija
8/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kirkon ulkomaanavun tai vastaavan tyyppi pääsee kontaktiin ja yrität sanoa ei, saattaa tulla vastakysymyksenä etteikö muka ihmisoikeudet/nälkää näkevät lapset/whatevs kiinnosta, miksi?, niin voi vastata vaan että kun olen niin p*ska ihminen. Tähän niillä ei ole mitään vastakommenttia, testattu. Sopersi vaan että "....ai jaa, no, ei kai sitten..." 

Vierailija
9/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lopeta.

Puhelin? Soittajalle?

Tiedätkö mitä F2F tarkoittaa?

Enpä taija tietää, heh heh hee. Olin jo unohtanut mielenilmaisua kirjoittaessani aloituksen otsikon. Arvasin heti, että joku tähän puuttuu. Viisauksissaan.

Vierailija
10/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtäänhän hekin vaan tekevät, joten vastaan kohteliaasti "kiitos ei" ja jatkan matkaa.

Vierailija
11/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot että olet persu. Nuo markkinoijat ovat poikkeuksetta punavihreitä, eli pitävät sinua sen kautta toivottomana tapauksena ja monesti suorastaan kavahtavat kauemmaksi sinusta.

Vierailija
12/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kerran ei. Jos se typerys yrittää estää minua poistumasta vaikka asettumalla eteeni niin hapetan sen. Eipä myy mitään HS, Elisa, Vattenfall jne enää.