Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suuseksissä suihkunraikkaat vehkeet puolin ja toisin on kaiken a ja o!

Vierailija
02.08.2018 |

Vaikka täällä joskus jotain muuta väitetäänkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta silakkakiusausta syntyy koko pitkä kuuma päivä linja-auton penkillä marinoituna.

Vierailija
2/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille juuri se saattaa olla kaiken a ja o että ne ei ole suihkunraikkaat, ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa taas , onko tämä joku seksi palsta???! Kysyn vaan. Ei jaksa lukea näitä lätinöitä yhtään. 

Vierailija
4/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille juuri se saattaa olla kaiken a ja o että ne ei ole suihkunraikkaat, ihmisillä on kaikenlaisia mieltymyksiä...

Yöks.

Vierailija
5/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole tuntoaisti kuin alapäässä?!?

Vierailija
6/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh hoijaa taas , onko tämä joku seksi palsta???! Kysyn vaan. Ei jaksa lukea näitä lätinöitä yhtään. 

Poistu sitten keskustelusta. Ei täällä ole pakko hengata.

Vierailija
7/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni paras on sellainen 2-6 tuntia suihkun jälkeen. Vehje ei ole silloin täysin steriili ja saippuankatkuinen, vaan siinä on jo vähän *yrvän makua.

Vierailija
8/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni paras on sellainen 2-6 tuntia suihkun jälkeen. Vehje ei ole silloin täysin steriili ja saippuankatkuinen, vaan siinä on jo vähän *yrvän makua.

Itse huuhdon suihkussa saippuat iholta pois... Kukin tyylillään.

Vierailija
9/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkunraikkaat on parhaat.

Vierailija
10/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta lähteä suihkuun, kun alkaa panettaa. "Kultsii mun tekee mieliih mennään desinfioitumaannn!"

Vierailija
11/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnosta lähteä suihkuun, kun alkaa panettaa. "Kultsii mun tekee mieliih mennään desinfioitumaannn!"

Jotkut käy oikeasti ensin vehjepyykillä tai jopa suihkussa kokonaan. ;D Aiemmassa keskustelussa ihmetteli miten spontaani seksi onnistuu vaikka luonnonhelmassa.

Vierailija
12/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat sitten olla ilman suuhoitoja. Eipä siinä mitään.

Vierailija
13/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies tykkää kun alakerta on vähän muhinut, että maistuu pillulta :) Juuri pesty ei ole niin ihanaa kuulema. En itsekään nyrpistele vaikka ei olisi juuri puunattu, vaan mielelläni nautin mieheni patukasta.

Vierailija
14/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

Vierailija
15/18 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Suihkunraikas mulkku saa mieluusti suuhoitoa naiselta. Onneksi mieheni tämän tajuaa ja aina toilettikäynnin hälkeen pesee vehkeensä. Samoin minä pesen pimpsan varnuuden vuoksi jokaisen toilettikäynnin jälkeen pideesuihkulla. Kun on aina suihkunraikkaat vehkeet ja paikat, niin se mahdollistaa spontaanin ehdotuksen mennä makuuhuoneeseen lemmiskelemään ;)

Vierailija
16/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämö on oikeasti lähinnä henkisesti sairastuneiden kokoontumispaikka. Ainoa miksi täällä kannattaa käydä on ihmetellä mitä kaikkea onkaan elämässä ja kuinka hyvin itsellä on. 

Vierailija
17/18 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mua ei kusenmakuinen kulli kiihota yhtään. Yh. 

Vierailija
18/18 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiellän vaimoani pesemästä pilllua ja pyyhkimistä sitä vessapaperilla pissan jälkeen ennen naintia. Tykkään tuhdeista aromeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän