Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itku oli päästä sovituskopissa, kun tajusin millaiset vanhan naisen jalat minulla on jo on !

Vierailija
02.08.2018 |

Polvien iho roikkui ja toiseen polveen muodostui irvokas hymynaama, reidet muhkuraista selluliittia täynnä ja lisäksi suonet olivat jotenkin nousseet reisissä pintaan hohtaen kirkkaansinisinä. Olen 37-vuotias...
Itku kurkussa vein sovittamani mekon takaisin ja lähdin kahvilan kautta kotiin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuus ei tule yksin.

Vierailija
2/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus voisi auttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkein asia elämässä on ulkonäkö

Vierailija
4/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pidempiä mekkoja. Polvet peittävä mekko on armollinen.

Vierailija
5/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 ja tuollaista ei ole. Liiku monipuolisesti ja syö hyvin niin pysyt kunnossa. Kuvailemasi jalat eivät ole vanhan naisen vaan sohvaperunan.

Vierailija
6/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 ja tuollaista ei ole. Liiku monipuolisesti ja syö hyvin niin pysyt kunnossa. Kuvailemasi jalat eivät ole vanhan naisen vaan sohvaperunan.

Ärsyttää nämä jotka tulevat tälläisiin ketjuihin kehumaan itseään.

Vierailija
7/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kenen tahansa kroppa näyttää joissain sovituskopeissa muhkuraiselta selluliittipesäkkeeltä! Absurdia sinänsä, kun luulisi kaupan haluavan panostaa siihen, että sovittaja näyttää hyvältä omissa silmissään, mutta joidenkin sovituskoppien valaistus on ihan kammottava.

Vierailija
8/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule 52v. vitonen! Olet idiootti! Mä olen 47v. maratoneja juokseva, normaalipainoinen aktiiviliikkuja. Mun jalat on suonikohjuiset, turpoilevat, selluliittiset, kamalat. Se perimä nääs. Educate yourself, you moron!

Vierailija
9/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agatha Christien dekkarissa Kissa kyyhkyslakassa naisen polvet olivat ratkaisevassa asemassa mysteerin selvittämisessä. Poirotkin tiesi, etteivät 15- ja 30-vuotiaan polvet ole samanlaiset. Ja miksi pitäisikään olla?

Vierailija
10/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi sentään hymynaama polvessa kuin surunaama?

Vierailija
11/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35v kirjoitti:

Laihdutus voisi auttaa?

Olen 166cm/60 kg, mistä minä laihdun? 

ap

Vierailija
12/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun jalat. Mutta hyvin jaksavat ja toimivat, kävelen paljon sekä työssä että vapaalla. Ja pidän surutta polvipituisia hameita, miksi piilottelisin yhtään mitään.657

Vierailija
13/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hyvin jos tuossa kaikki ettei ole semmoiset jalat jotka kerää nestettä

Vierailija
14/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia on kaikilla, julkikksillakin ! Ja suonet tulevat näillä keleillä esille kelle tahansa, minultakin hehkuvat rinnassa sinisenä hämähäkinverkkona mikä tapahtui edellisen kerran raskaana ollessa .D

Vierailija
15/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pitänyt paljastavasta pukeutumisesta. Olen vieläkin oikeassa valossa kaunis! Kaunein alastomana. En välitä vaatteista.

+45

Vierailija
16/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surullinen aloitus. Ei sen takia, että ap:n jalat ovat muhkuraiset, vaan siksi, että hän on itku kurkussa sen takia. Minkälainen maailma tämä on, että täysin normaali, terve nainen itkee sen takia, että hänellä on normaalit, terveet polvet ja normaalit, terveet, omanikäisensä ihmisen jalat? Miksi meillä on tällainen idioottimainen ajatustapa, että kropan pitäisi pysyä kaksikymppisenä ikuisesti, ja kaikki muu on hävettävää ja rumaa? Mä en suostu siihen, en. Olen 52, ja käytän sellaisia vaatteita mitkä mua itseäni miellyttää, ja aivan riippumatta siitä näkyykö joku ryppy tai suoni jostakin kohtaa. Meidän kropat on ainutlaatuisia ja kauniita, kun niitä kohtelee hyvin ja arvostaa, ja meidän pitää osata nauttia kesästä ja vaatteista ilman mitään typeriä ikäsääntöjä.

Vierailija
17/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän aina sukkahousuja ja kesällä pitempiä shortseja jos on kuuma. Jos brittimonarkian naiset eivät saa esiintyä jalat paljaana, niin minäkin saan käyttää sukkiksia. Niitä on aika nättejäkin olemassa.

Kukaan ei voi olla joka paikasta täydellinen, eikä tarvitsekaan. Olet hoikka, iloitse siitä. Et joudu ostamaan koon 52 mekkoa. Ja on jalat millä kävellä, etkä ole pyörätuolissa. On niitä, jotka eivät pysty kilpailemaan terveen ihmisen kanssa ulkonäköasioissa, itselläkin on suvussa nuoria reumaatikkoja joiden kävely on mitä on ja ulkonäkö todellakin vähän sinnepäin.

Ollaan iloisia niin kauan kuin jalat kantavat ja vielä sen jälkeenkin.

Vierailija
18/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvien iho roikkui ja toiseen polveen muodostui irvokas hymynaama, reidet muhkuraista selluliittia täynnä ja lisäksi suonet olivat jotenkin nousseet reisissä pintaan hohtaen kirkkaansinisinä. Olen 37-vuotias...

Itku kurkussa vein sovittamani mekon takaisin ja lähdin kahvilan kautta kotiin.

Sulla sentään on jalat. 

Ja kahvilan kautta kotiin :)

Vierailija
19/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sovittelemassa bikineitä, ja järkytyin miten paljon selluliittia minulta löytyy. Pyllyä olen treenannut mutta se näytti aivan epämuodostuneelta, täynnä sellua sekin. Ja olen 21v... :( Ei muu auta kun treenailla lisää ja elää suht terveellisesti, muistaa juoda vettä, ja etenkin välttää tuollaisia sovituskoppeja

Vierailija
20/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovituskopit ovat saatanasta. Peilistä katsoo kelmeä silmäpussizombie, jolla on muhkurapolvet ja kainaloläskit. Joten masentunut shoppaaja jättää  vaatteet siihen, pakenee kotiinsa ja päättää, että liikkuu tästä lähtien ihmisten ilmoilla pussi päässä  ja  kaapu päällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän