Millaiset välit teillä miehenne sisaruksiin?
Minun mieheni siskot ovat kovin omistushaluisia veljeään kohtaan sekä tulee tunne heidän seurassaan, että olettavat olevansa parempaakin väkeä. Ja kyseessä +30v ihmiset joiden seura ei nappaa enää ihan yhtään :( Vaikea tilanne.
Kommentit (36)
Sellainen 500km, ihan hyvä väli mielestäni.
Vanhemman siskon kanssa hyvät, nuorempi on taas hyvin omistushaluinen veljestään ja luultavasti olisi toivonut veljelleen erilaista puolisoa kuin minä.
Hyvät, asialliset, mutta silti aika etäiset. Näemme pari, kolme kertaa vuodessa ja tulemme ihan hyvin juttuun, mutta emme puhu henkilökohtaisuuksia. Lähinnä lapsista. Mieheni veli ja hänen vaimonsa ovat aika jäyhiä. Enkä sano sitä millään pahalla, mukavia ovat, mutta aika erilaisia kun me. Olemme joskus miehen kanssa puhuneet, että hauska kun he ovat toisensa löytäneet, kun ovat niin samanlaisia.
Miehellä ei ole sisaruksia, mutta hänellä on lapsuudesta saakka ollut todella läheiset, sisarusmaiset välit häntä kuukautta aiemmin syntyneeseen naispuoliseen serkkuun.
Tämä serkku on nykyään yksi parhaista ystävistäni, pidetään yhteyttä monta kertaa viikossa, käydään kahvilla, kylässä toistemme luona, shoppailemassa jne. Itse asiassa meillä taitaa olla vielä läheisemmät välit kuin miehellä ja serkulla.
Etäiset ja hyvin pinnalliset. Ei olla ystäviä somessakaan. Miehen exän kanssa ovat hyviä ystäviä. Olemme samanikäisiä, samalla alalla ja ns. samat kiinnostuksen kohteet, mutta juteltavaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman siskon kanssa hyvät, nuorempi on taas hyvin omistushaluinen veljestään ja luultavasti olisi toivonut veljelleen erilaista puolisoa kuin minä.
Tällainen tunne minullakin miehen siskoista.
Samoin appivanhemmat, en ehkä ollutkaan mieleinen miniä ainoalle pojalleen.
Pitäiskö olla olematta tekemisissä, mies kätilön miten tahtoo. Ei jaksa aina sitä arvostelua ja kyräilyä. Ap
Hyvät ja läheiset välit. Miehellä kaksi siskoa ja ollaan samaa ikäluokkaa. Vietetään yhdessä vapaa-aikaa, autamme toisiamme ja me kaikki ollaan kovia kierrättämään tavaroita, samoin lainamme mitä kukin tarvitsee.
Järjestämne anopin ja apen perhejuhlat yhdessä ja siivotaan talkoilla heidän kotinsa ja kesämökin, vaikka edelleen ovat kyllä hyvässä kunnossa.
Soitellaan viikon parin välein.
Toisen siskon kanssa erittäin hyvät välit, oltiin nimittäin ystäviä jo ennen kuin aloin seurustella hänen veljensä kanssa. Toinen sisko onkin sellainen täti, että huhhuh... Ei olla tekemisissä kuin sen mitä on pakko.
Hyvät välit. Miehellä yksi veli ja olen hänen firmassaan ainoa vakituinen työntekijä. Saan itse päättää lähes kaikesta työssäni, niin työajasta kuin tehtävistäkin. Tullaan hyvin juttuun vaikka välillä tulee suivaannuttua toisiimme.
Asialliset, mutta aika etäiset kuitenkin. Olemme persoonina niin erillaisia ja välimatkaakin on monta sataa kilometriä. Se ei ole minua koskaan haitannut. Olen yhdessä mieheni, en miehen sisarusten kanssa, joten miksi pitäisikään olla kuin paita ja peppu? Mulle riittää, että tullaan toimeen.
Minä sulle lämpimät välit näytän!
Ei kummoiset välit.
En ollut ilmeisesti hyvä valinta veljelleen, joten ovat sen kyllä näyttäneetkin.
.