Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on toukokuu TOUKOKUISET!!! =)

01.05.2006 |

ja valvotaan kakkosen kaa. ahistaa kun ei voi auttaa ja unta en saa millään. lämmintä on ja lapsi huutaa. telkkaristakaan ei tuu mitään.

loppuis nyt kohta tää odotus ja vesirokko.

katotaan jos löytyy kivoja nettisivuja ajan kuluks..heh..

my_selene ja neiti rv 36+0 ja valvova Alva 2v 10 kk

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! =)

Niin siinä sitten tosiaan kävi, että meidän Paco oli täsmällinen poika. Saas nähdä mikä valtion virkamies siitä tulee isona kun syntyi niin täsmällisesti laskettuna aikana ja vielä virka-aikaan =D Kirjoittelen synnytyskertomuksen samantien tuonne synnytyspuolen synnytyskertomuspinoon jos tuo poitsu nyt malttaa nukkua.

Aminalle tsemppejä täältäkin! Toivottavasti kaikki on hyvin!!!!

Ja muille paljon jaksuja ison masun kanssa!!! Lohdutukseksi voin ainakin sanoa, että näköjään se synnytys voi käynnistyä ilman mitään ennakkovaroituksia. =)

[color=red]pikku-milli & paco 3vrk =)[/color]

Vierailija
22/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vihdoin sitten tosiaan meidän kuukausi=)! Tuntuu aika hurjalle...

Toivottavasti Aminalla on kaikki hyvin! Kuulosti aika hurjalle.

Ja Onnea vielä kerran Pikku-Millille ja jaksamista vauva-arkeen=)!

Vappu on nyt sitten vietetty ja ihan mukavasti meni.

Jalkoja pakottaa jo toista päivää kauheasti ja lonkkiin on alkanut sattua nukkuessa. Tosi mukavaa=/... Eihän näitä vaivoja vielä tarpeeksi ollutkaan...No, onneksi enää tää kuukausi.

äiskä-04 rv 36+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että kaikki hyvin ja olette päässy kotiin. ihanaa vaaleensinistä arkea ja juhlaa! =)

kovasti jo omaa nyyttinsä odottava my_selene ja neiti rv 36+0

Vierailija
24/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun mä oon ollut päivän poissa netistä, niin joku on lähtenyt hakemaan vauvaa!!! Aminalle ja vauvalle tosi paljon tsemppiä täältäkin suunnalta! Tommonen kyllä pelästyttää kauheesti, jos ei kaikki meekkään " normaalisti" . Kyllä mä muistan kun itekin olin ihan paniikissa, kun lapsivesi olikin vihreetä kuraa ja sainoivat, että lapsella on joku hätänä:( Onneksi ei ollut kuitenkaan iso hätä...

Kirvirkö se kyseli noista haju-jutuista. Mulla on kanssa tullut sellasia. Normaalisti inhoan esim. bensan hajua ja saan siitä päänsärkyä, mutta tässä raskaudessa oon oikein mielelläni tankannut aina auton, kun se tuoksuukin nyt hyvältä! Ja alkuraskaudessa en otti tosi koville syöttää esikolle kaupan piltti ja bona- ruokia kun oksetti se haju!

Jee, mullakin on nyt useampana päivänä lähtenyt melko varmuudella limatulppaa. Tulee sellasia klönttejä, yöks!

Niin ja täälläkin railakkaasti alkoi toukokuu flunssan merkeissä:( Kurkku on mielettömän kipeä ja lämpöäkin on. Ihan niin ku noita vaivoja ei ois muutekin tarpeeksi!!!

pricilla 34+6

Vierailija
25/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut säpinä-vappu, millikin sai vauvansa ajalleen ja Amina hakee omansa. Lopulta. Touhis sai kun saikin huhtikuisensa! Onnea teille kaikille, muitakin syntyneitä näytti listaan ilmaantuneen. Mitenkähän itselle käy...

Olo alkaa olemaan oikeasti todella hankala. Tätäköhän sitten tarkoittavat, kun sanotaan loppuraskauden olevan tukalaa aikaa. Minusta lähinnä tuntuu, että vauva puskee läpi mahasta ja kyljistä tai painautuu haarovälistä ulos. Kaikki vauvan liikkeet tuntuu epämiellyttäviltä ja alavatsalla liikkeitä tuntuu yhä enemmän- tosin oon jo miettiny, et olisivat supistuksia..Istuminen koskee usein todella kovasti, kävely sattuu alavatsalle. On todella inhottava olla :( Tuonne alas juilii vain yhä, aina vain kovemmin. Perjantaista saakka on ollut nyt välillä tosi tuskaista, ihan ääneen on päässyt parkaisu!

Vappu oli tosi mukava, ulkoiltiin paljon, piknikillä istuttiin ja seurusteltiin ystävien kanssa. KAIKKEIN MIELUITEN OLISIN KYLLÄ ollut synnyttämässä.

Voimia kaikille toivottelee

Pikkumiina rv 38+ väsyneenä

Vierailija
26/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli synnytyskertomuksen saan kohta aikaiseksi... =D

Meidän pikkumiehestä löytyy kuva www.syntyneet.fi sieltä TAYS ja työnimi on tietysti Paco =)

Vierailija
27/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui, kuinka söpö Paco on! tosi ihana!

m_s

Vierailija
28/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä malttaa omaa jakautumista odottaa kun tuollaisia söpöläisiä näkee! :)

Vierailija
29/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino arvio ennen saliin menoa 3600g ja todellisuudessa 4800g! Pituus 54cm ja poika voi hyvin. Äiti ei ole vielä nähnyt poikaa, mutta eiköhän huomena jos kaikki menee hyvin. Voitte siis arvata ettei äiti voi oikein hyvin. Amina kertoilee lisää kun kotiutuu.

Aminan ylpee ukko.

Vierailija
30/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Amina toipuu nopeasti!

Kiitos kun tulit kertomaan, huoli oli jo kova.

unsku rv 38+2

Vierailija
31/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aminalle ja perheelle!!!!

Tulipa sieltä mahtavan kokoinen ukko....

-kirsi ja asukki 39+2-

Vierailija
32/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti amina toipuu pian ja saa nähdä pienokaisenkin!

Onnea onnea

Dolosa ja sintti 36+3

Vierailija
33/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuaika 28.5 ja olisin NIIN valmis jo synnyttämään. Kaveri painaa niin pahasti että suolisto ihan sekaisin jo viidettä päivää :/. Kamala väsy ja öisin nukkuminen...mitä se on?

Neuvolassa kaikki hyvin, verenpaineet kohdallaan, painoa tullut 11kg, sf 32, sydänäänet vahvat. Kokoarvioultra on ensiviikolla. Neuvolatäti tosin tuumasi että " jo on vauvalla kokoa" kun tunnisteli mahaa. :)

Aloin tänään pakkaamaan sairaalakassiakin valmiiksi.

Onneks ilmat ovat olleet aivan ihanat niin on ollut mukava tehdä pieniä lenkkiä koirien kanssa. Pitkälle ei enää pysty lähteä.

mayday 36+1

Vierailija
34/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ollut pois " linjoilta" ja kun vihdoin ehdin istahtamaan koneen ääreen, touko-vauvoja onkin jo mukava määrä. :o) Lämpimät onnittelut kaikille vauvan jo saaneille. Toivon teille ihania hetkiä pienen nyytin kanssa ja voimia vauva-arkeen. Voi miten nopeasti ne pikkutuhisijat kasvavatkaan...

Ja me muut vielä kasvatellaan massujamme muutamista päivistä muutamiin viikkoihin. Eikö aika ole mennytkin nopeasti??? Nyt sitä ollaan sitten toukokuussa ja jokainen vuorollaan saa oman masuasukin syliinsä. Toisaalta on ihana luopua tästä masusta, joka painaa, on tiellä ja vaikeuttaa nukkumista ja hidastaa ja rajottaa kaikkea tekemistä, kun kertakaikkiaan ei jaksa vaikka mieli kyllä tekis. Mutta on se hieman haikeaakin.

Minä podin vuosikymmenen flunssaa heti äitiysloman alkajaiseksi ja olin kuumeessa 6 päivää. En muista edes, milloin mulla on edellisen kerran ollut kuumetta! Puhumattakaan moisesta taudista! Noh..flunssa oli niin sitkeä, että koko perhe sairasti sitä. Meni sitten pääsiäinen sängyssä maatessa. Viime viikko tuntui ensimmäiseltä viralliselta " lomaviikolta" vaikka aika toipilas olo on kyllä vieläkin. Meilläkin tytöt yskiä paukuttavat edelleen. Minä sainkin lääkekuurin poskiontelotulehdukseen ja keuhkoistakin tuli yskiessä verensekaista keltaista limaa. Kuuri auttoi onneksi. Nyt vaan kerätään voimia.. Nukuminen on hankalaa ja vessassa saa juosta. Parina yönä olen mennyt nukkumaan 0.30 - 1.00 välillä ja herännyt vasta klo:5.38 veskiin. Se on ollut pisin yhtäjaksoinen unijakso! Neuvolassa kävin viimeviikolla ja kaikki oli ok. Huomenna menen taas äitiyspolille; verensokereita seurataan ja tehdään koko arvio. (rv 35+1 arvio oli 3 100 g) Edellisellä kerralla näytti siltä, että meidänkin neiti ois viimein kääntynyt oikein päin. Saapa nähdä vieläkö tilanne on sama...välillä on tuntunut massussa sellaista ihme punnerrusta, että epäilen neidin hakeneen parempaa asentoa.

Tsemppiä kaikille vatsaa kasvattaville!

Liz ja neiti rv 36+6