Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on toukokuu TOUKOKUISET!!! =)

01.05.2006 |

ja valvotaan kakkosen kaa. ahistaa kun ei voi auttaa ja unta en saa millään. lämmintä on ja lapsi huutaa. telkkaristakaan ei tuu mitään.

loppuis nyt kohta tää odotus ja vesirokko.

katotaan jos löytyy kivoja nettisivuja ajan kuluks..heh..

my_selene ja neiti rv 36+0 ja valvova Alva 2v 10 kk

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yönä ei sitten ole nukuttu kun supistaa ja jomottaa mahaa, lanteita ja selkää. Vedet meni jostain ylhäältä kolmen aikaan... Mutta ei vieläkään säännöllisiä suppareita joten kotona roikutaan. Supistuksia tulee noin 5-13min välein ja välillä saattaa olla pitempikin tauko. Synnärille soitin ihan vain varmistuakseni milloin lähtee kun vedet meni ylhäältä eikä alhaalta lorissut kaikkea heti. Sanottiin että 2vrk kuluessa tulet sairaalaan oli supistuksia tai ei. Ja aikaisemmin jos et enään kotona pärjää kivun kanssa.

Ajattelin kyllä pysytellä mahdollisimman pitkään kotona koska mun synnytykset on kestäneet vuorokautta ja pitempään...

Nyt jos keittäisi kahvit ja kävisi suihkussa neljänen kerran.

Ai niin, maha tyhjentynyt sen verran hyvin ja monta kertaa yön aikana että pukamat tuli... Auts.

Vierailija
2/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas veren vuoto... Kai istukka irtoamassa. Nyt pelottaa.

Palataan kun sairaalasta päästy... Tsemppiä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että, Aminalle jaksamista! Toivottavasti kaikki on kunnossa ja saadan uusi ihme maailmaan!!Ihan kylmänväreet tulee...

Vierailija
4/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Aminalla ja vauvalla kaikki hyvin. vauva on varmaan ainakin jo maailmassa. tsemppiä sinne!

Alkaa kyllä tökkiä tää kun nyt ois pari viikkoa aikaa nukkua täydet yöt ennen kuin vauva syntyy tai alkaa maha ahistaa niin ettei pysty nukkua kunnolla mutta kun lapset sairaita niin eihän siitä nyt tuu mitään..

no, kai sitten puolen vuoden päästä saa taas.. onneks ulkona valoisaa joten energiaa saa ainakin vähäsen. talvella ei varmaan jaksais yhtä hyvin.

nyt aamupalalle, hirvee nälkä. pakko pitää palstaa silmällä jos vaikka Aminalta kuuluis jotain ja pikku-milli pääsee varmaan kotiin kohta.

voikaa hyvin!

my_selene ja neiti Nukkuva rv 36+0 (huh..toka syntyi rv 38+3 joten mitä jos on enää 2 viikkoa jäljel....iik!)

Vierailija
5/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amina päätti aloittaa toukokuun sitten aika railakkaasti. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kuullaan pian nyyttiuutisia.

Itselläni hyvä yö takana, vain yksi vessareissu. Aamulla herätti ensin koira ennen seitsemää tahtomalla ulos ja siinä ulkona sitten heräsi vatsakin, no eipä minuakaan enään sitten olisi nukuttanutkaan.

Lonkkia pakotti aamulla, liekö alkaisi Touko laskeutumaan. Toivon ainakin...

Lähden aamukahville.

t. Nasu ja Touko-masu 37+1

Vierailija
6/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen säikäyttää tosi pahasti.

Tunnin välein tuli taas pissalla käytyä, onneksi 2,5h sain viimeisimpänä kuitenkin nukkua joten jotenkin ollaan tolpillaan. Lonkkaa särki ihan järkyttävästi kun heräsin, onneksi meni kävelemällä ohi.

Hyvää vapunpäivää, niin se kauan odotettu Toukokuu vihdoin tuli.

unsku rv 38+2

Vierailija
7/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, aikamoinen toukokuun aloitus Aminalla.Toivotaan, että pian kuullaan hyvä uutisia.

Mullakin huono yö takana.Vessassa tuli käytyä tosi monta kertaa ja hyvää asentoa en löytänyt koko yönä.Nousin ylös klo 7 ja nyt onkin Hesari jo luettu ja aamupala syöty.Mies edelleen nukkuu.Hyvä, että edes joku meidän perheessä.Tänään oli tarkoitus mennä Kaivariin piknikille, mutta näin nuutuneena en ole varmaan hyvää seuraa.Sitä paitsi siellä on se ikuinen vessa-ongelma!!!

Tasan viikon päästä on LA.Tuntuu oudolta, mutta en millään malta odottaa, että saisin oman käärön syliin.Olen kuitenkin varautunut siihen, että yli menee varmaan se kaksi viikkoa.Viikon ajan mulla ollut tosi vihlovia kipuja alhaalla ja välillä kipu säteillyt vasempaan reiteen.Ei muuta!

Hauskaa vappupäivää kaikille!

Ahava ja vauveli rv 40

Vierailija
8/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui toivottavasti Aminalla on kaikki hyvin ja vauva kainalossa.....

Minäkin täällä odottelen jos jotain jo tapahtuisi.

Eilen käytiin kaverin mökillä ja olin varma, että se mökki tie rytyytyksien jälkeen pääsis synnyttämään, mutta ei. Kyllähän sitä supisteli, muttei oikealla lailla.

Ihmettelin tässä, onko mulla joku kivennäis puutos kun, pohkeet kramppaa, hemppa oli laskenut aika paljon ja mullan ja " kellarin" (meillä halli/varasto) Hajut on aivan ihania... Onko muilla tällaisia, en sentään rappauksia ala syömään. No olis toikin vaihtelua makeen himolle.

Jos ei tässä mitään tapahdu, pitäis huomenna mennä koeajaan autoa ja eiköhän se synny, kun jotain sopii. Pitäisi esikoiselle järjestää jotain pientä 2v synttäri hommaakin, mutta ei oikein uskalla sopia mitään, tämän tilanteen takia. Onneksi poika ei ymmärrä noista synttäri hössötyksistä vielä mitään. Ensi vuonna voi sitten pitää tuplat =)

-kirsi &asukki 39+2-

Vierailija
9/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten tännekin puolelle, kun tämä meidän huhtikuinen ei vielä ole ulos tullutkaan.

Tsemppiä aminalle, jotta kaikki menee hyvin.

Tutut valitukset, kolotukset ja säryt kyllä löytyisi, mutten jaksa niistä nyt enää noteerata.

Turhautuminen on valloillaan, mutta peli on jo luovutettu, kunhan pieni ennen äitienpäivää nyt syntyy.=)

Rv 40+2

Vierailija
10/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki odotamme samaa asiaa..h-hetkeä ja vauvaa. =)

tsemppiä ja suppareita teille joilla viikkoja jo IHAN tarpeeks..

m_s ja neiti

Vierailija
11/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, toivottavasti Aminalla on kaikki kunnossa ja jo vauva kainalossa!!!!!!!!

Oli Touhiskin näköjään sit jakautunut ;) Onnittelut!!

Mulla on nyt verenpaineen kanssa jotain häikkää....Illalla huvin vuoksi mittasin, niin näytti ihan järjettömiä lukemia, yläpainen yli 180 ja alapaine 110 luokkaa =O

Ihan ihme juttu, kun olo on hyvä, ei päänsärkyjä tai mitään. Pissa oli puhdas ( mulla on niitä tikkuja kotona...). Jos meen äitipolille niin ne takuulla ottaa mut sinne osastolle makaamaan mitä mä en tahdo...!!!!

Uskaltaisikohan sitä vielä tän päivän kotona mittailla ja kattoa pysyykö paineet aisoissa..??

Kristiina rv 37+5

Vierailija
12/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis päivä taas,ihanaa.Tytöllä 2,5v kova yskä,pitää varmaan viedä huomenna lääkäriin,nyt ei ainakaan vielä kuumetta.Itsekkin olen ihan tukossa siitepölyn ja hiekkapölyn takia:( Yöllä sai taas käydä monta kertaa vessassa ja nyt väsyttää kamalasti,onneksi mies juuri heräsi ja touhuilee tytön kanssa,jos vaikka menisin vielä hetkeksi nukkumaan.

Aminalle ja pikkuiselle toivon onnea matkaan ja suojelusenkelin suojelemaan pikkuisen matkaa tähän maailmaan..

Vierailija
13/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas Aminalla aikamoinen yö, toivottavasti loppu hyvin, kaikki hyvin!

Itsekkin valvoskelin tuossa puoli kuuden aikaan tunnin verran, mutta menin sitten takaisin nukkumaan ja onneksi nukuin hyvin yhdeksään. Muutenkin kun yöt ovat vessajuoksua ja hankalaa kyljenkääntämistä niin ei sitä tule kovin pitkää unipätkää kerralla nukuttua. Supistuksia ei ole juuri ollut, mutta en niitä hirveästi etukäteen odotakkaan, kun aina olen äkkilähdöllä sairaalaan synnyttämään mennyt :)

Olo on kyllä jo TOSI tukala ja kokoajan sitä on varautunut synnytykseen.. sais jo vauveliini mielellään syntyä!

Tsemppiä kaikille odotuksen viimemetreillä ja toivotaan että meistä monet pääsisivät pian synnyttämään!

Näyttäisi tulevan kaunis ilma tänään niin voitaisiin käydä koko perheenä pienellä vappukävelyllä.

Alfiina+masuvauva 39+0

Vierailija
14/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki on hyvin ja Aminalla nyytti kainalossa.

Täällä kohtalaisesti nukuttu yö takana. Ilma on jälleen aivan mahtava, joten pitänee ulos lähteä, vaikka en miestä juurikaan pysty pihatöissä auttamaan. Selällä ei kärsi tehdä juurikaan mitään, ja suppareitakin tulee kohtuu herkästi.

Meillä on tässä nurmikon laitto ja pensaiden istutusta, kasvimaan tekoa, pihateiden kivetystä yms. luvassa kesäksi joten hommaa kyllä riittää. Ei näytä tekemällä loppuvan. Ja tosiaan itse en voi kun vierestä katsoa miehen rehkimistä.

Mahassa on oltu nyt muutamana päivänä tosi hiljaisina. En tiedä johtuuko siitä että tila on vähissä vai mistä. Onneksi huomenna on lääkäri ja näkee ultralla mitä vauvalle kuuluu.

Red_Cat & Möykky 36+2

Vierailija
15/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, olipas Aminalla dramaattinen lähtö... Toivottavasti heillä nyt kaikki hyvin ja oma käärö kainalossa!

Mullakin illalla supisteli muutaman kerran ihan jo kipeesti mutta siihen ne sitten tyssäs =( Ja enpä oo moneen kuukauteen nukkunu näin hyvin, ihan vallan yhdellä vessareissulla selvittiin!

LA lähenee itse kullakin, täälläkin viikkoja jo huimat 39+2! Saattaapi olla että ekaa kertaa mennään nyt yliajalle, jossei vaavi tee samaa temppua kuin keskimmäinen. Ei mitään merkkejä ollu synytyksestä, ennenkuin tasan LA:n aamuna n. klo 5 alkoi heti säännölliset supparit ja poika oli maailmassa jo ennen aamuysiä! Ja ei tarvinnu puudutuksia eikä tikkejä eikä mitään...

Pitääpä kohta lähteä lenkille kun on noin hieno ilma. Vai pitäskö sittenkin halkohommiin =)?

Iisamaari + tytsy rv 40

Vierailija
16/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös " huhtikuinen" , mutta hännänjoukkona olin siellä. tosin arvasin, että toukokuulle menee, niin olin jo alusta asti pinoutunut tänne toukokuisiin :) Mulla nyt siis rv 40+1. Ja mieli todella malttamaton. Kunto liiankin hyvä, ei siis supistuksen supistusta. Käytiin tänää jo isompien lasten kans kävelyllä. täytyy päiväuniaikaan lähtee uudestaan, jos se nyt yhtään edesauttaa. tai sitten lähden hiekkateitä ajelee autolla. ilmapallojakin olen jo puhaltanut paljon.

Katsotana kauanko roikun täällä vielä.

Vierailija
17/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kokonaisena... Toisaalta hyvä niin kun eilen iski sitten flunssa. Melkein toivon että menis tälläkin kertaa vähän yli aikaseks että kerkeis parantua. Poikien kanssa saa lähteä kyllä huomenna lääkäriin kun niiden yskiminen on mennyt ihan mahdottomaksi ja tuntuu että pienemmälle babyhalorkin on ihan yhtä tyhjän kanssa. Varmaan jotain allergiaa tai jälkitauteja kuumeilusta.

Toivottavasti Aminalla ja vauvalla on kaikki hyvin. Tsemppiä heille!

Vappu meni ihan kivasti. Perjantaina grillattiin ja saunottiin ja innostuin päivällä siivoamaankin. Eilen mies aloitti remontin ja miun isä tuli auttamaan ja sen jälkeen mentiin miun vanhempien luo ja vähän haravoitiin. Oltiin 8 aikaan illalla kotona ja kyllä oli kaikki väsyneitä. Tänään vaan ollaan ja tehdään hyvää ruokaa. Kohta pitää jo aloittaa.

Torstaina olisi laskettu aika/päivä. Saas nähdä oonko kasassa sillon vielä. Aina kun nukkumaan menee niin nipistelee. Ja tuntuu että pöksyihin lirahtelee välillä jotain, mitä lie.

Ihanat ilmat onneksi! Piristää mieltä vaikka ulos en kyllä taida tänään jaksaa raahautua. Kuumetta ei onneksi ole, toivottavasti ei tulekaan.

Suppareita kaikille koossa oleville!:-)

Vierailija
18/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan todella, että Aminalla ja vauvalla on kaikki mennyt hyvin. Ja Touhikselle onnittelut.

Omaan napaan ei uutta. Rannalla oltiin äsken tytön kanssa leikkimässä, kun on niin hieno ilma. Mä olen jotenkin kauhean hermostunut ollu viime päivinä. Siis todella. Nukun huonosti, mutta toisaalta olen nukkunut jo pitkään huonosti. Nyt pari päivää on ollu fyysisesti tosi huono olo, sellainen outo. Hiotuttaa, päät särkee ja sydän lyö. Menkkamaisia kipuja on mullakin, kuten näköjään muillakin, mutta ei nuo taida mitään saada aikaiseksi. Tää raskaus on ollu niin erilainen kuin esikoisen odotus. Esikoisen aikana kahden yön menkkamaiset kivut aloitti synnytyksen. Nyt näitä kipuja ollu jo ties kuinka kauan. Ensi viikolla täytyy taas jännätä, paljonko mulle tullu painoa. Viimeksi se 800 g viikossa. Sitäkin pelkään, että vauva kasvaa noiden painolukemien vuoksi isoksi ja synnytys vaikeutuu. Turvotusta mulla ei ole yhtään. Kylläpä mä heläyttelen positiivisia sävelmiä. Taidan nyt jättää kirjoitustilaa niille, joiden mielentila vastaa kaunista vappusäätä.

Vierailija
19/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aminalle voimia. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin ja nyytti olisi jo kainalossa. Ja kaikille huhtikuisille tervetuloa, toivotaan että lähtö tulisi suhteellisen nopeasti.

Vappua on tosiaan vietetty grillaten, konsertoiden ja kavereiden kanssa hengaillen. Hauskaa on ollut ja ilmat on olleet loistavia. Minusta kanssa tuntuu että taitaa olla parhaat ilmat tähän viime hetken odotukseen, energiaa on tosiaan enemmän kuin talvella tai jo pitkään jatkuneilla helteillä.

Minulla oli eilen aamusta muutaman tunnin ajan kipeitä supistuksia ja muusta en tiedä mutta suoli tosiaan tyhjeni aivan totaalisesti. Kaippa se kuuluu asiaan, tuntui vaan niin hassulta asua koko aamu vessassa.

Taidan lähteä ulos istutushommiin kun kerran ilmat ainakin toistaiseksi sen suo. Ja energiaakin tuntuu olevan.

Voinnit kaikille!

Dolosa ja sintti 36+3

Vierailija
20/34 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida liputuspäivänä meidän poju maailmaan tulla, ainakaan oireista päätellen, joita ei ole...!

Eilen pinouduinkin tänne suosiolla, kun tiesin ettei tää huhtipoika ole syntyäkseen vieläkään. Vapputorilla ollaa ukkelin kanssa pyöritty aamupäivä ja äsken istuskelin takapihan terassilla ja nautiskelin auringosta. Nyt taidan lähteä laittamaan burritoja ja syödä itseni ähkyyn:)

Supistuksia kiitos mulle ja tietysti muille niitä haluaville!

Annmii 40+6