Miten aiotte juhlia kun ilma viilenee 15-asteiseksi sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä?
Mä aion pitää semmoset viilennysbileet meillä. Vähän kuin sadetanssi jossakin aavikolla!
Olen pyytänyt jo lomailevat bestikseni mukaan rientoihin.
Kommentit (35)
Ihanaa, että viimein viilenee ja syksyinen pimeys koittaa! Ei sovi suomalaiselle yhtään helteet!
Juhlin sitä olemalla selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sytytän hautakynttilän ihanien hellepäivien muistolle.
Sytytä se helteiden takia janoon kuolleiden eläinten muistolle mieluummin.
How about no?
Nukun edelleen ikkunat auki, mutta ilman kylmäkalleja.
Sitten lähden Tallinnaan hyvin nukkuneena.
Siirryn takaisin makuuhuoneeseen tästä parvekkeen oven edestä ja vaihdan lakanat. Ihanaa.
Teen ehkä bataattiranskalaisia, niitä olen kaivannut jo pitkään. Niitä syödessä katselen ihania kesäisiä valokuvia ja ihailen kerrankin mojovaa rusketustani, ehkä itkeä pirautan kaihoisasti jonka jälkeen lohduttaudun kunnon annoksella jäätelöä, jota syödessä koetan keksiä hyviä asioita syksystä/talvesta ja mietin, että jokainen kesä on uusi mahdollisuus.
Helteet jatkuu noin 3 viikkoa. Nykyään ei ilmastonmuutoksen vuoksi osata enää ennustaa säitä. Mutta Epsanjasta tulee lämmin ilmamassa Suomeen.
Juhlistan pyöräilemällä kuntosalille! Ihanaa, mahtavaa, upeeta!!!
Otan olutta kaikki luukut ja parvekkeen ovi selällään.
Alan käyttää taas pitkiä kalsareita ja toppatakkia seuraavat 8 kuukautta. Makaan sohvalla viltin alla, käyn töissä, ja välillä raahaudun kuntosalille.
Ajattelin mennä t-paita päällä ulos parvekkeelle juomaan siiderin hikoilematta.
Menen töihin tiistaina. Hyvä näin. Olen opettaja ja vanhat koulut on niin kuumia ja tunkkaisia. Ihan tuskaa olla töissä lämpimällä ilmalla.
Aion mennä pihalle ilman paitaa ja katsella sitä höyryä, joka nousee kropastani ikään kuin olisin juuri tullut saunasta.