Millaisia smoothie-sekoituksia teette? Lempparisi?
Mikä kokoonpano olisi ideaali esim.aamupalaksi, entäpä töihin evääksi?
Kommentit (12)
Mun aamun juttu: piimää, kananmunaa, pinaattia
Olen aloittelija smoothie-rintamalla, tein ensimmäisen smoothieni vasta nyt kesäkuun alussa 😳. Mutta siitä lähtien olen tehnyt päivittäin, tein totaalisen elämäntaparemontin (mihin tietysti kuuluu monta muutakin juttua).
Tänä aamuna tuli melko hyvä: mansikoita, nektariini, luonnonjogurttia, chia-geeliä, maca-jauhetta, kauraleseitä, kookosvettä. Tykkään ”hitusista” smoothien seassa.
Mistä 4 ostat chia-siemenesi?
Itse sain tänään smoothie-laitteeni, tilasin sen makujakauppa.fi:stä ja ajatuksena juurikin pieni ruokavalioremppa ja vaihtelu työeväisiin..
Ap
Niin ja tuo kookosvesi, saako marketista tyyliin Prisma?
Ap
Muutama desi jokaista.. mustaherukkalikööriä, votkaa ja appelsiinikiljua.
Kasvikset kasviksina ja pirtelöt pirtelöinä. En tajua teitä hampaattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kasvikset kasviksina ja pirtelöt pirtelöinä. En tajua teitä hampaattomia ihmisiä.
No mitä sun vatsassa sitten on noiden syönnin jälkeen? pirtelöä, kas kummaa.
Vierailija kirjoitti:
Katos mainokset uppoo näihin hölmöihin :)
Minun smoothiessa on melkein aina ainakin tuoretta minttua (nyt kesällä rehottaa kasvimaalla) sekä luomua omppumehua nesteenä. Näistä tulee tosi raikas pohja. Lehtikaalia, omenaa, banaania, kiiwiä laitan vihreään smoothieen. Joskus myös matcha-jauhetta (vihreää teetä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos mainokset uppoo näihin hölmöihin :)
Painu nyt jonne nukkumaan. Nää on kato liian vaikeita juttuja sulle ymmärtää.
Smoothie? Niin 2015.