Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa hauskoja kokemuksia miten joku on mennyt ihan sekaisin sinusta! Haluan lukea romantiikkaa :)

Vierailija
01.08.2018 |

Itsellä on sellainen kokemus kun aikoinani olin kaupassa töissä ja meille toi joku kuski kuormaa, yhtäkkiä sillä meni pasmat ihan sekaisin eikä oikein saanut sanaa suustaankaan, antoi sen allekirjoitettavan lomakkeen kuitenkin. Työkaverikin joka vieressä näki kaiken, kysyi kun kuski viimein lähti, että tunsinko tämän jostain kun oli huomannut hänen olleen ihan vaikeana yhtäkkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruise ihastui minuun ja hyppi pitkin sohvia ja seiniä ja lopulta meni ikkunasta ulos

Vierailija
2/2 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks muija tuli soittelee mun ovikelloo, laittoi kirjeitä postiluukusta et hän on mulle raskaana. Ilmestyi mun työpaikalle ja huuteli että hän niin rakastaa mua ja haluaa olla mun kanssa.

Somessa julkaisi kuvia joissa oli photoshopannut itsensä ja minun kasvoni samaan pusukuvaan.

Lähetteli kukkia ja runoja mun töihin ja kotiin.

Useampana iltana yllätin hänet autostaan stalkkaamasta minua kotini tai työpaikkani liepeillä.

Eipä siinä mitään, mutta mulla kun ei ole mitään käryä kuka tämä kyseinen nainen on...

Olis ees exä tai joku vanha tuttu, mut ku ei mitään tietoa kuka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi