Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä arkista juttua olet kaivannut nyt pitkän hellejakson aikana?

Vierailija
01.08.2018 |

Minä olen kaivannut teen juomista, en ole juonut yhtään teetä varmaan kolmeen viikkoon. Samoin tajusin, että ikävöin jo peiton alla normaalisti nukkumista, ikkuna auki niin että on ihanan viileää, sitäkään ei ole voinut tehdä kun sisällä ja ulkona on 30 astetta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksulenkkiä. Koko ajan on liian kuumaa, myös illalla. Olen ihan naatti huonosti nukuttujen öiden vuoksi, etten jaksa. Kunhan keli viilenee ja edes yhden yön saan nukuttua kunnolla, kirmaan purtsille.

Minä myös, lenkkiä. Tyttäreni on pyöräillyt hirmu matkoja ja juossut myös. Minä olen hikoillut, hiki valuu silmiin, päässä jyskyttää, verenpaine on ennätysalhaalla. Miten minä olen voinut synnyttää tuon hellehirmun? Hän on mammansa rakas, kuten ihana veljensäkin, joka ärsyttävästi pudotti painoaan 15 kiloa, kun kuuli , että perheeseen tulee vauva. Hikoileva mamma kiittää ja kuittaa.

Vierailija
22/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koklaamista, leipomista, lettujen paistamista. Tykkään ja nyt ei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniruokia ja kunnollista meikkaamista.

Lenkkeilyä en varsinaisesti kaipaa, mutta kaipa sitäkin pitäisi tehdä kun sää viilenee. Sitten varmaan tulee sopivasti sade syyksi laiskottelulle.

Ihan normaalisti olen saunonut, nukkunut ja juonut kahvia.

Vierailija
24/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitista ilmaa!

Tämä Vinkki tulee ehkä liian myöhään mutta Parempi myöhään kuin jos silloinkaan:

Vietin nuoruudessani pitkiä aikoja tropiikissa ja minua hämmästytti kehoitus Juoda kuumaa teetä. Lopulta Uskoin ja totesin että se oli helteellä paras mahdollinen juoma: perustuu siihen että tulee hiki ja sen myötä vilpoinen olo. Samasta syystä helteellä kannattaa ottaa niin kuuma suihku kuin mahdollista ja minkä iho kestää: sen jälkeen 30 asteinen ilmakin tuntuu kylmältä. Vaikutusta tehostaa jos vieressä pyörii tuulettimen propelli!

Ei muuta kuin kestämistä kaikille, kohta tämä kesä on vain karmea / suloinen muisto!

Vierailija
25/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koklaamista, leipomista, lettujen paistamista. Tykkään ja nyt ei vaan pysty.

*siis kokkaamista

Vierailija
26/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että ajatus kulkee normaalisti. Yritin tänään kirjoittaa sähköpostia, ja asioiden jäsentely siihen kohotti lähes yhtä ison hien kuin helle. Enää muutama päivä kärsittävä.

Vierailija
27/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia. Suosikkijuttuni syksyn tullen on aina ollut se, että saa vetää sukat jalkaan, kunnon jalkineet ja kunnon vaatteet.

Uuniruokia ja leipomista. Hermostuin yksi päivä ihan itkuun asti miehelle, kun se meni ja lämmitti uunin ja sisälämpötila nousi entisestään...

Erityisesti kaipaan nukkumista ja sitä, että en ole jatkuvien kolmen tunnin "yöunien" takia koko ajan ärtyisä ja väsynyt ja täysin jaksamaton.

Vierailija
28/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pitkään enkä keksinyt mitään muuta, mutta kaipaan sitä että mieheni peittelee minut iltaisin. Palelen talvella hirveästi, ja mieheni tulee iltaisin kasaamaan 3-4 peittoa päälleni, että pystyn nukkumaan. Helteellä en tarvitse peittelyrituaalia, koska yksi peitto riittää.

Vierailija
29/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa liikkumista kärryjen kanssa. On niin kuuma, että on ollut pakko pysytellä sisällä viileämmässä ja rajoittaa liikkuminen ilmastoituun autoiluun. Olisi siis kiva päästä ihan normaalille vaunukävelylle jonka aikana vauva voisi vetää päikkärit sopivan raikkaassa ilmassa.

Vierailija
30/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviää keskusteluita selllaisia keskusteluita joista näkyy ihmiisten eri puolet kaikessaaa rehellisyydesssään. Siksi varmaaan tulinkin tänne.

Vierailija
31/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelua! :D Eilen oli pieni ukkoskuuro, tihkusadetta ja kova tuuli. Olin terassilla vähissä vaatteissa ja mulle tuli kylmä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Olin siitä tuntemuksesta järkyttävän onnellinen :D Enpä olisi uskonut.

Vierailija
32/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon yöunia, hiusten pitämistä auki ja siivoamista :D Kyllä edelleenkin päivittäin siivoan mutta vain ns. pakolliset imuroinnit sun muut nopeasti koska tällä kuumuudella ei vaan jaksa/kykene.

Vierailija
33/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaa kahvia en vain ole pystynyt juomaan näillä helteillä, vain kaupasta ostettuja kylmäkahvia..missä sokerin määrät on kyllä järkkyjä.

Vierailija
34/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumista. Olen aina ollut huono uninen muutenkin, niin tämä kuumuus on ihan h**vettiä. Ja sitä myös kaipaan että esim. kirjaa lukiessa tai telkkaria kattellessa kissa tulisi mahan päälle nukkumaan, mutta ne nukkuvat koko ajan sängyn alla tai vessan nurkassa missä on viileää.

Vierailija
35/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi kotiruokaa. Olen syönyt vain eineksiä tai kaupantiskiltä muusia tai laatikkolöllöjä. Tai salaattia. ja mansikoita. Hyi yökkö kun tulee jo ajatuksena korvista ulos : X

Sitäkin kaipaan, että voi mennä ulos pelkäämättä että palaa taas. Jostain syystä ihoni eikestä nyt aurinkoa vaan varjossakin kulkeminen tuntuu olkapäissä iltaisin.

Vierailija
36/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että voisin taas nauttia imetyshetkistä. Nyt alan hikoilla kuin saunassa, kun otan tuon pienen lämpöpatterin syliin ja alan syöttää. Odotan vain hiki valuen, että vauva ilmoittaa olevansa täysi.

Vierailija
37/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamista, vartalon rasvaamista (teen normaalisti joka ilta, nyt en ole viitsinyt, koska ällöttää tunne iholla, joka tulee kun alkaa välittömästi taas hikoilla), lihaskuntotreeniä (teen kotitreenejä ja sisällä on niin kuuma, että ei vain kykene) ja ruokahalua. Mulle maistuu yleensä sairaanakin ruoka todella hyvin, mutta nyt on ruokahalukin ollut kadoksissa.

Vierailija
38/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan mitään. Eniten toivon, että helle jatkuisi mahdollisimman pitkään.

Vierailija
39/45 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun saa nukkua pimeässä ja hiljaisuudessa. Nyt on pakko pitää ikkunoita auki öisin. Asutaan vilkkaan tien varrella.

Vierailija
40/45 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeamattomia yöunia, joihin minua edesauttaa seuraavat:

-peitto päällä, eikä pelkkä pussilakana

-pimeä makkari (nyt on ollu pakko pitää parvekkeen ovi ja ikkuna yön auki ja nukkua valoisassa)

-ei tuulettimen hurinaa

-ei keskellä yötä heräämistä pissahätään kun juomista on ollut pakko tankata

-ei keskellä yötä heräämistä hikisyyteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme