Tästä syystä suomalainen nainen ei löydä ulkomaalaista miestä
Koska me ollaan niin pirun itsenäisiä ja hyvä niin. Tuntuu siltä, niin kuin kaikkialla muualla maailmassa miehet odottavat naisten olevan edes jonkin verran passaavia, ulkonäkökeskeisiä, alistuvia äidinjatkeita. Pitää osata laittaa ruokaa, eikä pelkästään osata, vaan sen tekemistä myös vaaditaan. Sama homma siivouksen kanssa. Vastuu lastenhoidosta jää pääosin naiselle. Miehet odottavat naiselta alistuvuutta ja armotonta ulkonäkökeskeisyyttä. Nainen ei myöskään saisi juoda alkoholia, ei ainakaan humalatilaan asti. Pitää olla hoikka ja edustuksellinen. Ahdistavaa.
Kommentit (34)
Mulla on myös ulkomaalainen mies, joka tekee kotona melkein ärsytykseen asti kaiken. On pikkusen korkeammat hygieniastandardit hänellä kuin tällasella tavallisella suomalaisnaisella...
Niin joo, hoitaa myös lasta siinä missä minäkin. Toi yleistäminen on aika tylsämielustä.
Missä todellisuudessa sä oikein elät? Deittailen nytkin "ulkomaalaista" (lainausmerkit koska se että niputtaa kaikki maailman ihmiset samaan kategoriaan, kuin suomalaisuus olisi jotenkin määrittävä tekijä, myös käytöksen mukaan, on ihan todella, todella outoa. Tottakai vaikka japanilainen mies on tasan samanlainen kuin kuubalainen???) enkö omaa oikein mitään noista mainitsemistasi ominaisuuksista. Edellinen vakava suhteeni ei myöskään ollut suomalaisen kanssa. Eikä kaatunut noihin asioihin sekään.
Mutta sinulla on varmasti kokemusta maailman kaikista kansallisuuksista ja heidän deittailustaan ja avioelämästä.
Miksi pitäis löytää ulkomaalainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Ai, mulla on ulkomaalainen mies joka siivoaa ja tiskaa meillä paljon enemmän kuin mä! Kokkaa myös, ja ollaan me humalassakin joskus oltu. :) Välillä valittaa että mun on vaikea ottaa apua vastaan, kun olen niin tottunut omillani olemaan.
Onnea! Olet onnistunut saamaan itsellesi oikein kunnon eunukin!
On meillä ihan lapsikin. Ite oot eunukki! :D
Tai ei HALUA, noita tietyistä patriarkaalisesta kulttuurista olevia. En minä ainakaan suostuisi mihinkään sellaiseen rooliin jota kuvaat aloituksessa. Onneksi ulkomaalaista miestä ei ole pakko etsiä, eikä mitään miestä jos ei halua.
Te joilla on ulkomaalainen mies, minkä maalainen hän on? Panostatteko paljon ulkonäköönne? Oletteko perinteisiä naisia, käytättekö paljon alkoholia ja elättekö kotiäitinä? AP
Vierailija kirjoitti:
Koska me ollaan niin pirun itsenäisiä ja hyvä niin. Tuntuu siltä, niin kuin kaikkialla muualla maailmassa miehet odottavat naisten olevan edes jonkin verran passaavia, ulkonäkökeskeisiä, alistuvia äidinjatkeita. Pitää osata laittaa ruokaa, eikä pelkästään osata, vaan sen tekemistä myös vaaditaan. Sama homma siivouksen kanssa. Vastuu lastenhoidosta jää pääosin naiselle. Miehet odottavat naiselta alistuvuutta ja armotonta ulkonäkökeskeisyyttä. Nainen ei myöskään saisi juoda alkoholia, ei ainakaan humalatilaan asti. Pitää olla hoikka ja edustuksellinen. Ahdistavaa.
Höpölöpö, trollipoika. Lingvistinä tunnistan sinut nuorehkoksi mieheksi. Olet impi ja noilla arvoillasi sellaiseksi jäätkin.
Ja sitten vähän dataa tomppelille: miehiä on aina tyrkyllä. Fiksu mies pitää vaimon tyytyväisenä ja tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia. Kansallisuudesta viis.
Paljastuit myös tuossa alkoholinkäyttölauseessa; useimmat naiset eivät haaveile humalahakuisesta juomisesta. "Edustuksellinen", salli minun nauraa :Ď
Tämän vähempää ei nainen voi panostaa ulkonäköön kuin minä panostan. Mies on ihan pervo ja tykkää sitä enemmän, mitä hullummalta näytän.
t. britin puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpölöpö, trollipoika. Lingvistinä tunnistan sinut nuorehkoksi mieheksi. Olet impi ja noilla arvoillasi sellaiseksi jäätkin.
Ja sitten vähän dataa tomppelille: miehiä on aina tyrkyllä. Fiksu mies pitää vaimon tyytyväisenä ja tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia. Kansallisuudesta viis.
Paljastuit myös tuossa alkoholinkäyttölauseessa; useimmat naiset eivät haaveile humalahakuisesta juomisesta. "Edustuksellinen", salli minun nauraa :Ď
Oon parikymppinen nainen, mutta on kommentoitu ulkomailla miehekkääksi. Ehkä tää on just sitä, minkä takia en usko ainakaan omalla kohdallani suhteeseen ulkomaalaisen miehen kanssa. Lingvistinä voisit vähän tsempata. :D AP
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on ulkomaalainen mies, minkä maalainen hän on? Panostatteko paljon ulkonäköönne? Oletteko perinteisiä naisia, käytättekö paljon alkoholia ja elättekö kotiäitinä? AP
Marokko.
Panostan todella paljon (aina hame tai mekko päällä, korkokengät, ehostus, kampaaja, kosmetologi, mani/pedi), ei tosin johdu miehestä vaan olen aina ollut tällainen. Tykkään olla naisellinen.
Olen uranainen, mies tekee kotihommat. Juon silloin kun huvittaa, yleensä tosin vain lasin tai pari viiniä ruuan kanssa. Mies juo joskus mukana, joskus ei.
Olemme vapaaehtoisesti lapsettomia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoiskansalainen, maita erittelemättä toinen vanhemmista Afrikasta toinen Euroopasta.
Panostan ulkonäkööni.
Määrittele tarkemmin perinteinen nainen. Mikään kodinhengetär en ole, enkä edes lähelle :D
Käytän, ulkona käydessäni, eli melko usein. Humalahakuinen juominen noloa.
En ole kotiäiti.
Enkä millään lailla alistuva persoona.
nyt saa pitsakuskit kehuja kunnolla. ylipainoiset naiset mehustelee unissaan.
Oma ruotsalainen suloisuus osallistuu kyllä kaikkeen käskemättä ja ei odota minun tekevän kaikkea yksin. Hellä ja romanttinen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös ulkomaalainen mies, joka tekee kotona melkein ärsytykseen asti kaiken. On pikkusen korkeammat hygieniastandardit hänellä kuin tällasella tavallisella suomalaisnaisella...
Meillä sama. Ei kyllä koskaan narise mistään, että minun pitäisi siivota, mutta raivostuttaa kun ei anna minun tehdä mitään kun itse tekee helpommin, nopeammin ja paremmin. En ole mikään kodinhengetär, perussiisti, mieheni taas ylisiististä kodista (äitinsä kunnon siivoushullu). Siivoaminen ei edes ole kovin kiinnostavaa, mutta lähinnä hävettää olla tekemättä mitään, vaikka mies on nyt nämä 4 vuotta sanonut ettei tarvitsisi, hän tekee kun sujuu helposti ja hyvin. Siivoan sitten kun hän ei ole kotona, että näytän edes siltä, että teen jotain täällä.
Vierailija kirjoitti:
- espanjalainen
- en välitä juurikaan ulkonäöstäni, olen ylipainoinen, meikkaan tyyliin kerran vuodessa juhliin, pukeutuminen farkut ja t-paita tai huppari, normi nörttityyli
- olen alkoholin suurkuluttaja, boheemi tissuttelija
- lapsia en ole halunnut enkä halua eli en ole kotiäiti, molemmat ollaan it-alalla töissä
Vierailija kirjoitti:
nyt saa pitsakuskit kehuja kunnolla. ylipainoiset naiset mehustelee unissaan.
:D Itseasiassa mun mies on (opintojensa ohella) osa-aikatöissä pizzeriassa :D Repesin :D
Eikö suomalaiset naiset ja miehet pariudu tilastojen perusteella suunnilleen yhtä paljon ulkkisten kanssa?
Ai, mulla on ulkomaalainen mies joka siivoaa ja tiskaa meillä paljon enemmän kuin mä! Kokkaa myös, ja ollaan me humalassakin joskus oltu. :) Välillä valittaa että mun on vaikea ottaa apua vastaan, kun olen niin tottunut omillani olemaan.