Muistathan ajaa säärikarvasi ja mahdolliset reisikarvasi
jos liikut ihmisten ilmoilla shortseissa. Halkeilevat kantapäät ja känsäiset varpaatkaan eivät ole edukseen sandaaleissa. Kiitos.
Kommentit (18)
Niin herrasmiehet, muistakaa tämä!
On melko karvaiset jalat... En todellakaan ala höyläämään
En aja mitään karvoja mistään, koska en halua muistuttaa pikkutyttöä miehiä miellyttääkseni. YÖKS
Terveisin TosiNainen
Tätä toivoisin miehiltä. Naisten säärikarvat ei oo mitään miesten turkkeihin verrattuna :D
Mitä ne minun säärikarvani sinua haittaa. Halkeielvat ja kantapäät on toki viisasta pyrkiä hoitamaan , koska krooninen jalkasilsa tai jokin muu ihotauti ei ole miellyttävä kannettaa ja jalkasilsa saattaa tarttua myös muiden jalkohin. Känsätkin on syytä hoitaa, tarpeen mukaan....
MUISTAKAA elää ja hoitaa kehoanne ihan JUST niin kuin itse haluatte ja hyvältä tuntuu!
Yrittäkää nyt hyvät miehet päättää, saanko käyttää shortseja vai en ja katsotteko minua vai ette.
Jos en saa käyttää shortseja, niin miksi sheivaisin mitään?
Jos ette katso minua, niin ketä ne karvat haittaavat?
T. Keski-ikäinen nainen lyhyessä kesämekossaan
Muistakaa ajaa ne reisiharjatkin.
Muistakaahan tämä miehet ajelkaa karvanne!
Vierailija kirjoitti:
Hyi sáátana, karvajalka ämmíä. Toosákin kuin risupallo. Ei tarvitse ajella, saa pitää itsellään.
Ja itse olet sheivaava mies ? Posliinimies päästä varpaisiin? Hyvä, kyllä sinä sitten voit valita karvattoman kumppanin :)
Niin miehet, muistakaakin sheivata, ei teitä muuten pysty katsomaan.
Mä oon paljon pohtinut että täytyykö oikeasti reisistäkin ajella karvat? En ole ajellut mutta pitäiskö? Semmostaa vaaleeta nukkaahan se on.
Jätän tahallaaan ajelematta. Saa miesnynnyt jotain itkemisen aihetta.
Näin. Ja mielellään ei niitä sandaaleita jalkaan ennen kuin on käyty pedikyyrissä ja tarkistettu että ne varpaankynnet ei ole ihan keltaiset.
T: Nimim. viiden viikon välein pedikyyri ja geelilakka (ja manikyyri ja geelilakka), vuoden ympäri.
Mitäs mun säärikarvat tai känsät sulle kuuluu? Katso muualle tai muuta maasta.
En viitsi, ei ne ketään haittaa.